مطالعه محبوب ترین کتاب

به گزارش Little Hub ، کارمندان انتشارات نیویورک متروپولیتن کتاب دیجیتال از انتشار خاطرات ادوارد اسنون در سپتام

توسط NEWSCENTERALS در 2 مهر 1399
به گزارش Little Hub ، کارمندان انتشارات نیویورک متروپولیتن کتاب دیجیتال از انتشار خاطرات ادوارد اسنون در سپتامبر سال جاری خبر دادند. عنوانی که برای کتاب اسنودن انتخاب شده ، شواهد ابدی است.

كتاب PDF

در اقدامی بی سابقه كتاب PDF، ادوارد جوزف اسنودن ، کارمند کتاب دیجیتال سابق سیا و آژانس امنیت ملی ، اطلاعاتی را در مورد عملیات جاسوسی سیا در سایر نقاط جهان فاش کرد. به گفته اسنودن ، این برنامه ها که شامل جاسوسی كتاب PDF کتاب دیجیتال از مردم و افراد عادی در مکالمات تلفنی ، ایمیل ها و موتورهای جستجو در همه کشورها و كتاب PDF بدون مرزهای سیاسی است ، اساساً توسط آژانس امنیت ملی آمریکا اجرا می شود.

کتاب الکترونیکی چیست

کتاب الکترونیکی چیست به گفته مسئولان نشر متروپولیتن ، این کتاب سال گذشته کتاب دیجیتال به طور مخفیانه از منبع ناشناخته تهیه شده است. تا به امروز ،کتاب الکترونیکی چیست این کتاب به عنوان اسناد داخلی انتشارات کتاب الکترونیکی چیست ذخیره شده است.

دانلود کتاب رمان

اسنودن دانلود کتاب رمان در حال حاضر به عنوان پناهنده سیاسی کتاب دیجیتال در روسیه زندگی می کند. پیش از این ، لوک هاردینگ از گاردین کتابی به نام پرونده اسنودن نوشت که در آن دانلود کتاب رمان به مشکلات پشت صحنه فرد تحت تعقیب دانلود کتاب رمان جهان پرداخته شده است. سند فوق محرمانه منتشر شده دانلود کتاب رمان توسط اسنودن برای گاردین نشان می دهد که کتاب دیجیتال آژانس امنیت ملی آمریکا اختیار قانونی برای جاسوسی در ایمیل ها ، پیامک ها و مکالمات تلفنی شهروندان آمریکایی را بدون نیاز به حکم دادگاه دارد. سایت ایران پیپر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن