یک طراح گرافیک در سال 2022 چقدر درآمد دارد؟

به عنوان یک طراح گرافیک، شما عناصر بصری معنادار و متمایز را برای مشتریان خود ایجاد می کنید. با این حال، قبل از

توسط NEWSCENTERALS در 27 شهریور 1401

به عنوان یک طراح گرافیک، شما عناصر بصری معنادار و متمایز را برای مشتریان خود ایجاد می کنید. با این حال، قبل از اینکه طراحی گرافیک را یاد بگیرید، احتمالاً می خواهید بدانید که صنعت چقدر سودآور است. این دانش می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا یک حرفه تمام وقت راه اندازی کنید یا خدمات طراحی را به عنوان شغل جانبی یا کارآفرینی بفروشید.

اگرچه حقوق یک طراح گرافیک می تواند متفاوت باشد، شما می توانید از 53920 دلار تا 94129 دلار در سال درآمد کسب کنید. همچنین می توانید با یادگیری نرم افزارهای جدید، کسب تجربه بیشتر و نقل مکان به مکان جدید با حقوق بالاتر، حقوق خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

در این پست، طراحی گرافیک و الزامات شغلی برای تبدیل شدن به یک طراح گرافیک را به شما نشان خواهیم داد. سپس توضیح خواهیم داد که چقدر می توانید در این مسابقه برنده شوید. بیا شروع کنیم!

مقدمه ای بر مسیر شغلی در طراحی گرافیک

به گفته آمریکا دفتر آمار کار، طراحان گرافیک مسئول توسعه مفاهیم بصری هستند. این تعریف ممکن است مبهم به نظر برسد، اما به این دلیل است که طراحی گرافیکی می تواند مسئولیت های زیادی را پوشش دهد.

همانطور که از نام آن پیداست، طراحان گرافیک، گرافیک ایجاد می کنند. اینها می توانند طرح ها و تصاویر فیزیکی یا بصری باشند که نیاز خاصی را برآورده می کنند. وقتی یک بیلبورد یا برچسب محصول را می بینید، احتمالاً توسط یک طراح گرافیک ساخته شده است.

بسته به مشتری، ممکن است پروژه های طراحی گرافیکی مختلفی داشته باشید. یک کار رایج ساخت لوگو برای برندها و مشاغل کوچک است. با جزئیات طراحی مناسب، می توانید پیام و برند مشتری را به اشتراک بگذارید.

طراحان گرافیک همچنین رنگ ها، تایپوگرافی، تصاویر و طرح بندی وب سایت ها را انتخاب می کنند. آنها اغلب تصاویری را برای پست های رسانه های اجتماعی و تبلیغات نیز طراحی می کنند.

از آنجایی که طراحان گرافیک دارای وظایف متعددی هستند، در بسیاری از صنایع مشارکت دارند. در اینجا برخی از بخش های اصلی طراحی گرافیک آورده شده است:

از آنجایی که طراحان گرافیک دارای وظایف متعددی هستند، در بسیاری از صنایع مشارکت دارند. در اینجا برخی از بخش های اصلی طراحی گرافیک آورده شده است:

طراحی وب سایت

اگرچه می توانید روی برخی از جنبه های بصری طراحی وب کار کنید، احتمالاً نیازی به پیاده سازی کد نخواهید داشت. معمولاً شما با یک توسعه دهنده وب که با توسعه باطن و فرانت اند آشنایی دارد، همکاری خواهید کرد.

اگر می خواهید یک طراح گرافیک شوید، مسیرهای زیادی وجود دارد که می توانید طی کنید. چه برای شرکت ها کار کنید و چه فریلنسر باشید، می توانید مشتریانی را بیابید که به خدمات طراحی بصری نیاز دارند. همانطور که شغل شما پیشرفت می کند، حتی ممکن است در صنایع متفاوتی از آنچه انتظار می رود وارد شوید.

شرایط شغلی یک طراح گرافیک

قبل از شروع به کار در طراحی گرافیک، ضروری است که مجموعه مهارت هایی را که در حرفه خود به آن نیاز دارید، بدانید. طراحان گرافیک به طور کلی با نرم افزارهایی مانند Adobe Photoshop آشنا هستند. این یک ابزار استاندارد در صنعت طراحی گرافیک است که می توانید برای ویرایش هر نوع تصویر از آن استفاده کنید.

InDesign یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب طراحی گرافیک است. می توانید از این برنامه انتشار برای ایجاد همه چیز از پوستر گرفته تا مجلات استفاده کنید.

در اینجا چند نرم افزار اضافی که اغلب توسط طراحان گرافیک استفاده می شود آورده شده است:

اگر قصد دارید در زمینه طراحی وب کار کنید، یادگیری در مورد شیوه های رایج UX نیز ایده خوبی است. همچنین می تواند به یادگیری برخی از زبان های برنامه نویسی پایه کمک کند تا ایده های بصری خود را به طور موثرتر پیاده سازی کنید.

همچنین تقریباً هر کسی می تواند نحوه استفاده از فناوری طراحی را بیاموزد. بنابراین، داشتن برخی مهارت ها نیز می تواند مفید باشد. اگر شما یک حلال مشکل خلاق و سازماندهی شده هستید، احتمالاً آنچه را که برای ایجاد تصاویر متقاعد کننده لازم است دارید. احتمالاً با تیمی از افراد کار خواهید کرد، بنابراین باید ارتباط برقرار کنید.

اکثر طراحان گرافیک مدرک کاردانی یا دانشگاهی در طراحی گرافیک دریافت می کنند. در اینجا چیزی است که می توانید در این برنامه ها بیاموزید:

طراحی دو بعدی و سه بعدی

با این حال، ممکن است نیازی به مدرک طراحی گرافیک نداشته باشید. در صورت داشتن تجربه مرتبط، پورتفولیوی قوی و آشنایی با نرم افزارهای طراحی، می توانید به راحتی فرصت های شغلی پیدا کنید.

یک طراح گرافیک در سال 2022 چقدر درآمد دارد؟

دستمزد طراحان گرافیک می تواند بر اساس عوامل مختلفی متفاوت باشد. با این حال، ایالات متحده اداره آمار کار گزارش می دهد که میانگین حداقل حقوق برای این شغل 59970 دلار در سال 2021 است.

این اطلاعات از 204040 طراح گرافیک به استثنای افراد خوداشتغال جمع آوری شده است. از این افراد حرفه ای، کمترین صدک 31310 دلار در سال درآمد داشت، در حالی که بالاترین صدک 98260 دلار درآمد داشت.

طبق گزارش Indeed، متوسط ​​حقوق یک طراح گرافیک در ایالات متحده 58965 دلار در سال یا 21.86 دلار در ساعت است. رایج ترین مزایای این حرفه شامل 401(k)، بیمه درمانی، فرصت های پیشرفت و اشتغال از راه دور است.

در Glassdoor، حقوق سالانه مشابهی وجود دارد. برای طراحان گرافیک، دستمزد پایه از 52012 دلار در سال شروع می شود. با پاداش های نقدی و سایر مزایا، میانگین حقوق طراحی گرافیک 94158 دلار است.

همانطور که می بینید، یافتن مبلغ دقیقی که به عنوان یک طراح گرافیک به دست می آورید می تواند چالش برانگیز باشد. بسته به سطح تجربه و موقعیت مکانی شما، درآمد شما ممکن است بالاتر یا کمتر از میانگین ملی باشد.

چگونه سطح تجربه بر حقوق طراحان گرافیک تأثیر می گذارد
اگر سال ها در زمینه طراحی گرافیک تجربه داشته باشید، حقوق شما می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد. مانند سایر مشاغل، کارفرمایان احتمالاً به شما برای داشتن دانش گسترده در زمینه خود پاداش خواهند داد.

با بیش از 10 سال تجربه، Indeed تخمین می زند که شما می توانید 69404 دلار در سال درآمد داشته باشید. تنها با 1 یا 2 سال، این مبلغ به 51194 دلار کاهش می یابد. اگر کمتر از یک سال کار کرده اید، Indeed حقوق 48815 دلار را فهرست می کند.

با این حال، Salary.com درآمد حقوقی را برای طراحان گرافیک مبتدی فهرست می کند. بدون تجربه کاری، میانگین ملی 56501 دلار در سال است.

منابع: diseñador 3d, 3d house design

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن