اضافه کردن این برنده جایزه پولیتزر کتاب به لیست خواندن خود

بخشی از دلیل من عاشق کتاب خواندن است چون من عاشق صحبت کردن در مورد کتاب ها با افراد دیگر. و برنده جایزه پولیتز

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

بخشی از دلیل من عاشق کتاب خواندن است چون من عاشق صحبت کردن در مورد کتاب ها با افراد دیگر. و برنده جایزه پولیتزر کتاب همیشه فکری, البته, اما حتی بیشتر از آن آنها به ما همه یک دلیل برای همه در همان صفحه. برندگان امسال همه عالی و پیگیری چنین طیف گسترده ای از مسائل است که همه ما باید به هر حال صحبت کردن در مورد. در اینجا کتاب به اضافه کردن به لیست خواندن خود ، ASAP.

برای یک رمان

نیکل پسران

این است که وایتهد دوم پولیتزر برنده شوید. او اولین زیرزمینی راه آهن بسیار عالی است و همچنین, البته, اما نیکل پسران آهنگ الوود کورتیس در 1960s. بر اساس یک داستان واقعی از یک دختر مدرسه است که در عمل به یک صد و یازده سال و تاب خورده و زندگی هزاران نفر از کودکان نیکل پسران است که داستان در آن بهترین و مخرب ترین.

برای بیوگرافی

اگر شما نیاز به یک بهانه ای به خواندن این قطعی بیوگرافی در Sontag در اینجا آن است که: آن را فقط برنده پولیتزر. هیچ نویسنده ای است که در ارتباط با آمریکایی قرن بیستم به عنوان Sontag و این مقاله نه تنها آهنگ های او پر داستان و اشتباه زندگی بلکه به کنکاش عمیق به کار می کنند که بر اساس آن او شهرت بود و در نهایت بر اساس. این اولین کتاب بر اساس نویسنده را محدود بایگانی و دسترسی به افرادی که هرگز قبل از صحبت در مورد Sontag از جمله Annie Leibovitz.

برای درس تاریخ

طعم شیرین آزادی

این کتاب یک داستان واقعی فوق العاده ای از یک زن سیاه پوست هنریتا چوب که موفق به فرار برده داری نه یک بار بلکه دو بار که رفت برای رسیدن به خیلی بیشتر. این کتاب آهنگ های چوب مبارزه برای عدالت و از طریق هشت سال دادخواهی و پرداخت غرامت برای خسارات وارده. طعم شیرین آزادی نیست فقط در مورد برده داری در واقع این جزئیات اتصالات بین آن و سیستم زندان است که می رود تا به جای آن است.

برای شعر

سنت

جریکو قهوه ای است که با مسائل هسته ای به بشریت: آنچه که امنیت ؟ که این ملت ؟ که در آن نشانی از آزادی واقعا دروغ ؟ اشعار پدر, سیاهی و queerness هستند رو به وضوح توسط براون اختراع جدید دوبلکس—ترکیبی از غزل به غزل و بلوز.

برای غیرداستانی

پایان افسانه

پس از آمریکا تاسیس شد این مرز بوده است و تا ابد در افق. در یک رفت و برگشت کامل از تاریخ ایالات متحده Grandin بررسی در امریکا گسترش مستمر به عنوان یک پوشش برای منحرف کردن این کشور بیرون مواجهه با مشکلات است. در پایان این مرز دیوار واقعی یا مجازی به عنوان یک rallying cry برای مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان آن نشانه پایان آمریکا استثنایی.

برای غیرداستانی PT. 2

The Undying

بعد از اینکه تشخیص داده سه گانه سرطان پستان بویر زندگی چک به چک به عنوان یک مادر تنها در یک معاینه جنسیتی سیاست از بیماری است. یک نوع خم خاطرات ایده آل برای بار زندگی میکنیم در حال حاضر بویر دخالت در گفتمان ما در مورد بیماری و سلامت, هنر و علم و مرگ و میر در, مرگ درست زمانی که ما به آن نیاز دارید.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن پوشاک معاملات از L. L. Bean, Lands' End, فاصله, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن