آرژانتین در به طور پیش فرض برای بار دوم این قرن

آرژانتین به قصور در بدهی های خود را برای دومین بار پس از سال 2000 است. اما دولت معتقد است که می تواند مذاکره م

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

آرژانتین به قصور در بدهی های خود را برای دومین بار پس از سال 2000 است. اما دولت معتقد است که می تواند مذاکره مجدد وام خود را قبل از خرید اینترنتی بازدید از اقتصاد است.

آرژانتین در روز جمعه موفق به پرداخت حدود 500 میلیون دلار (€459 میلیون) در مورد علاقه خود را در حال حاضر با تاخیر اوراق قرضه بدهی بار دوم در این کشور آمریکای لاتین است و قصور در آن وام از سال 2000. اما همچنان به مذاکره به بازسازی وام خود را با طلبکاران خود یک مقام رسمی دولت منبع گفت.

"ما نمی پرداخت اما مذاکرات ادامه دارد" این منبع گفت.

آرژانتین تا به حال شده است به طور گسترده ای انتظار می رود به طور پیش فرض بر روی وام خود را. روز پنج شنبه در وزارت اقتصاد اعلام کرده بود آن را به تعویق انداختن مذاکرات با وام دهندگان بین المللی برای بار دوم و این بار تا ژوئن 2. هدف از این مذاکرات بوده است به بحث در مورد بازسازی $66 میلیارد دلار از بدهی های این کشور.

این نهمین بار در تاریخ آن است که آرژانتین به قصور در بدهی های خود را پس از تازه ترین اپیزود در سال 2001 زمانی که آن را بدهکار 100 میلیارد دلار. عمیق اجتماعی و بحران اقتصادی دنبال کرد.

ادامه مطلب: آرژانتین چسبیده به خرابه Macri اقتصاد

دولت نیمه پر لیوان را می بیند

دولت از رئیس جمهور آلبرتو فرناندز همچنان خوش بین است که به توافق خواهیم رسید قبل از آرژانتین احساس اثرات به طور پیش فرض.

وزیر اقتصاد مارتین Guzman گفت: مذاکرات مثبت البته با وجود یک "مهم فاصله" برای پوشش قبل از معامله رسیده است.

آرژانتین اقتصاد شده است در رکود به مدت دو سال. این کشور در حال حاضر مدیون $324 میلیارد یا 90 درصد از تولید ناخالص داخلی. آن را به حال شده است در روند renegotiating آن بدهی های فلج کننده زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس ضربه کوبیدن اقتصاد کشور و حتی بیشتر.

این کشور اصلی طلبکاران خواستار "مستقیم و فوری بحث" در طرح تغییر ساختار.

"گروه خوشحال است برای دیدن که آرژانتین اعلام کرد که قصد کار با طلبکاران اما عمل کار برآید به سخندانی گفت:" طلبکار گروه Ad Hoc دارندگان اوراق قرضه گروه ساخته شده از صندوق های سرمایه گذاری از جمله بلکراک و وفاداری. "در طول ماه گذشته آرژانتین ابلاغ تقریبا هیچ چیز از ماده به طلبکاران آن است."

آرژانتین قبلا خواسته دارندگان اوراق قرضه برای سه سال مهلت بازپرداخت بدهی ها 62 ٪ کاهش در بهره مجموعا $37.9 میلیارد و نیز 5.4 درصد در سرمایه بالغ بر $3.6 میلیارد دلار است.

این طرح رد شد و دولت آرژانتین در حال حاضر در حال بررسی counteroffer. اگر یک طرح جدید است و نه توافق تا پایان ماه ژوئن — که بیشتر اوراق قرضه پرداخت با توجه دارندگان اوراق قرضه ممکن است انتخاب کنید برای حل و فصل این موضوع در دادگاه.

kp/aw (AFP ایسنا)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب