MuleSoft اعلام جدید شتاب دهنده برای بهداشت و درمان در ادامه نوآوری برای کمک به سازمان باز کردن داده ها برای ایجاد ثبات در, بازگشایی و رشد

MuleSoft ارائه دهنده جهان #1 ادغام و API پلت فرم امروز اعلام کرد در ادامه راه حل های نوآوری با MuleSoft شتاب د

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

MuleSoft ارائه دهنده جهان #1 ادغام و API پلت فرم امروز اعلام کرد در ادامه راه حل های نوآوری با MuleSoft شتاب دهنده برای بهداشت و درمان یک مجموعه ای از رابط های برنامه کاربردی ارائه میشود و یکپارچگی برای باز کردن مهم خارجی بهداشت عمومی داده و رایج پرونده سلامت الکترونیک (EHR) سیستم مانند حماسه و Cerner. بیش از هر سازمان نیاز به ایمن اتصال داده ها — بدون توجه به جایی که در آن ساکن — با سیستم های بحرانی و منابع خارجی مانند وضعيت سلامت عمومی و سیاست های دولت. MuleSoft شتاب دهنده برای بهداشت و درمان می پیوندد موجود این شرکت مجموعه ای از راه حل های یکپارچه سازی و منابع موجود در بازار از رابط های برنامه کاربردی ارائه میشود و ادغام دارایی های طراحی شده برای کمک به سازمان باز کردن و اتصال داده ها سریع تر است. قابل استفاده مجدد رابط های برنامه کاربردی و یکپارچگی سازمان می تواند صرفه جویی در وقت, پول و منابع با ساختن ثابت بهترین شیوه و اعمال نفوذ قالب ارائه میشود. جدید MuleSoft راه حل اجازه می دهد تا سازمان به سرعت و به راحتی ارائه تجربیات متصل اطلاع رسانی امن بازگشت به کار و استراتژی و سرعت بخشیدن به انتقال دیجیتال در حالت عادی.

"COVID-19 به چالش کشیده شده است فن آوری ما تیم را به حرکت به سرعت و به آدرس ظهور نیازهای بیمار گفت:" جف Lambert, مدیر اجرایی, دیجیتال کسب و کار راه حل های کوهپایه بهداشت و درمان. "API-led اتصال مرکزی به ما این استراتژی برای ایجاد یک دیدگاه جامع از بیماران و به ادامه به ارائه بالاترین سطح ممکن از مراقبت به عنوان ما همچنان به آدرس COVID-19 و فراتر از آن. با MuleSoft را Anypoint پلت فرم ما یک راه حل مانند شتاب دهنده برای بهداشت و درمان است که می تواند به سرعت اجرا به مدیریت اطلاعات بیمار در سراسر دو سیستم و به راحتی یکپارچه سازی EHR داده به Salesforce سلامت ابر."

باز کردن بهداشت و درمان داده و تحویل متصل تجارب بیمار سریع تر
COVID-19 قرار داده بی سابقه فشار در جهانی بهداشت و درمان فارس ، بهداشت و درمان آن تیم در حال کار در سراسر ساعت به تحویل پروژه ها که به طور معمول به ماه کامل در عرض چند روز یا چند هفته. این جدید و افزایش تقاضا شامل حمایت از حجم بالای بیمار مصرف تماس و رویه مناسب اطلاعات برای ارائه مراقبت بهتر از COVID-19 بيمار. این پروژه ها اغلب مانع دیرینه ادغام چالش ها – از جمله siloed سوابق بیمار و متناقض منابع داده ها و به طور کلی عدم همکاری از سيستمهای اطلاعات سلامت به کار در سراسر سازمان و تکنولوژی مرزهای.

موجود در ژوئن سال 2020 MuleSoft شتاب دهنده برای بهداشت و درمان فراهم می کند سازمان بهداشت و درمان با ارائه میشود رابط های برنامه کاربردی یکپارچه سازی قالب ها و بهترین شیوه برای کمک به سرعت بخشیدن به توسعه دهندگان تحویل فوری پروژه های بهداشت و درمان و ایجاد ارتباط بیمار تجربه. این راه حل اجازه می دهد تا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به:

  • ایجاد یک 360 درجه مشاهده بیماران: با رویه زمان واقعی EHR بیمار جمعیتی بیماری آلرژی و برخورد داده ها به Salesforce سلامت ابر بیمارستان مرکز تماس عوامل می تواند 360 درجه مشاهده بیماران و راحتی دسترسی به اطلاعات مورد نیاز برای مسیر COVID-19 بيمار به دنبال کاهش مدت زمان انتظار برای رسیدگی به بالا حجم تماس و آدرس تماس با همدلی به طور کامل درک بیمار مراقبت سفر.
  • تسهیل COVID-19 مراقبت و تماس با ردیابی: بهداشت و درمان سازمان می تواند به راحتی و ایمن به اشتراک گذاری لازم است اطلاعات بیمار ظاهر از طریق Salesforce سلامت ابر با بهداشت عمومی سازمان. این سازمان پس از آن قادر به استفاده از اطلاعات در زمان واقعی برای انجام پیگیری با بیماران در قرنطینه به ارائه مراقبت های اضافی و کاهش احتمال منطقه ای ویروس گسترش یافته است.
  • ساخت سریع بهداشت و درمان همکاری منابع (FHIR)-سازگار با رابط های برنامه کاربردی: ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و پرداخت کننده توسعه دهندگان در حال حاضر چارچوب برای ساخت Api های مورد نیاز و کمک در جلسه جدید FHIR بر اساس API های مورد نیاز برای همکاری. پیوستن به ایالات متحده داده های هسته ای برای همکاری (USCDI) الزامات این API مشخصات و گسترده تر FHIR منابع را می توان مورد استفاده مجدد قرار به سرعت بخشیدن به توسعه digital health solutions, کمک به انطباق و به دنبال صنعت بهترین شیوه برای داده های بالینی یکپارچه سازی برای برنامه های شخص ثالث.

شتاب دهنده برای بهداشت و درمان نیز در دسترس خواهد بود در به تازگی راه اندازی بحران پاسخ پورتال توسعه و در Anypoint ارز MuleSoft عمومی بازار به صورت اتصالات یکپارچه سازی قالب و رابط های برنامه کاربردی ارائه میشود.

آوردن اطلاعات مهم خود را با هم برای بازگشت به کار با خیال راحت و سرعت بخشیدن به انتقال دیجیتال
علاوه بر این MuleSoft زیر را منتشر کرده است راه حل ها و ابزار برای کمک به سازمان های پاسخ سریع افزایش چابکی و مقیاس برای دیدار با جدید و رو به رشد کسب و کار خواسته:

  • COVID-19 اطلاعات پلت فرم ماده و مصالح داده در سراسر منابع عمومی از جمله نیویورک تایمز EUCDC و COVID ردیابی پروژه و curates آنها را به استاندارد مدل های داده ای است که می تواند قابل اعتماد استفاده می شود تا داده ها محور تصمیم گیری که آیا از طریق تصویری یا automations. نمونه هایی از آنچه این منابع اطلاعات ارائه شامل به روز رسانی روزانه بر تعداد موارد در استان و شهرستان تعداد مثبت و منفی نتایج آزمون در ایالات متحده و تعداد موارد جدید در هر روز در سراسر اتحادیه اروپا است. طراحی شده توسط MuleSoft و تابلو های اطلاعات عمومی در دسترس است به عنوان باز کردن رابط های برنامه کاربردی در Anypoint ارز و در تابلو عمومی به طوری که هر توسعه دهنده و یا تحلیلگر می توانید دسترسی و یکپارچه سازی داده های مهم را به برنامه های کاربردی و جدید ساخت جلوه های تصویری.
  • شتاب دهنده برای Work.com فراهم می کند مشتریان با ارائه میشود اتصالات یکپارچه سازی قالب ها و داده های نقشه را به سرعت باز کردن بحرانی کارمند داده ها از سیستم های منابع انسانی از جمله روز کاری و به راحتی ادغام آن را به کام مجموعه ای از راه حل های. سازمان می تواند به سرعت و به راحتی واردات و همگام سازی داده ها از کارکنان مورد نیاز برای اطلاع رسانی به بازگشت امن به کار استراتژی است.

"سازمان باید باز کردن و عمل به داده ها برای ایجاد ثبات در, بازگشایی و رشد می کنند در حالی که اطمینان از ایمنی از مشتریان و همکاران و کارکنان. برای نگه داشتن سرعت با digital تحول شتاب بحران, آنها نیز نیاز به طور خودکار تصمیم گیری است که اهرم است که داده ها در سراسر siloed سیستم" گفت: Uri Sarid, CTO MuleSoft. "مشتریان ما مجموعه خود را به فرز با اعمال نفوذ رابط های برنامه کاربردی به عنوان composable بلوک های ساختمان و استفاده مجدد از آن دارایی به تکامل فوق العاده به سرعت. با ابزارهای جدید و منابع ما اعلام امروز برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر و فراتر از آن سازمان ها می توانند همچنان به حرکت سریع تر به نوشتن تجربه های جدید در روز یا هفته, به جای ماه یا سال مورد نیاز برای ساخت را از ابتدا."

اطلاعات اضافی

  • MuleSoft شتاب دهنده برای بهداشت و درمان در دسترس خواهد بود در ماه ژوئن 2020 – بازدید MuleSoft را COVID-19 منابع برای به روز رسانی
  • اطلاعات بیشتر در مورد MuleSoft شتاب دهنده برای Work.com در اینجا
  • دسترسی به COVID-19 اطلاعات پلت فرم از طریق یک API در اینجا
  • اطلاعات بیشتر در مورد بحران پاسخ دهنده پورتال اینجا
  • MuleSoft ساخت بحرانی ادغام مهارت های در دسترس به هر کسی در هر نقطه با جدید MuleSoft ادغام پیشگامی مسیرهای زنده این هفته در اینجا

در مورد Anypoint پلت فرم
MuleSoft را Anypoint پلت فرم™ جهان #1 ادغام و API پلت فرم. آن را منحصر به فرد اجازه می دهد تا سازمان برای استفاده از API-led اتصال به باز کردن داده های خود توانمند سازی کسب و کار خود را با productized رابط های برنامه کاربردی و ایجاد ارتباط تجارب سریع تر است. Anypoint پلت فرم است که تنها راه حلی که ارائه می دهد یک پلت فرم واحد و یکپارچه برای iPaaS و کامل چرخه API مدیریت هر دو در محل و در ابر.

در مورد MuleSoft یک شرکت Salesforce
MuleSoft ارائه دهنده جهان #1 ادغام و API پلت فرم باعث می شود آن را آسان برای اتصال به داده ها از هر سیستم – بدون توجه به جایی که در آن ساکن – برای ایجاد ارتباط تجارب سریع تر است. هزاران نفر از سازمان ها در سراسر صنایع تکیه بر MuleSoft برای تحقق بخشیدن به سرعت و نوآوری در مقیاس. برای اطلاعات بیشتر https://www.mulesoft.com.

در مورد Salesforce
Salesforce رهبر جهانی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آوردن شرکت های نزدیک تر به مشتریان خود در عصر دیجیتال است. در سال 1999 تاسیس Salesforce را قادر می سازد شرکت ها از هر اندازه و صنعت به استفاده از فن آوری های قدرتمند—ابر موبایل, اجتماعی, اینترنت, از همه چیز, هوش مصنوعی صوتی و blockchain—برای ایجاد یک 360 درجه مشاهده از مشتریان خود را. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Salesforce (NYSE: CRM) بازدید: www.salesforce.com.

MuleSoft یک علامت تجاری ثبت شده از MuleSoft, Inc., یک شرکت Salesforce. سایر علائم آن دسته از صاحبان مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن