استرالیا و نیوزیلند در نظر بگیرید 'ترانس تاسمان حباب'

نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio با حضور استرالیا در جلسه هیئت دولت در coronavirus که در آن هر

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio با حضور استرالیا در جلسه هیئت دولت در coronavirus که در آن هر دو کشور مورد بحث و باز کردن سفر و روابط اقتصادی.

کشورهای همسایه استرالیا و نیوزیلند در حال برنامه ریزی برای باز کردن مرزهای خود را برای یک "ترانس تاسمان سفر حباب" نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio تایید کرد در روز سه شنبه.

Protocol wine studio شد پرداختن به یک کنفرانس مطبوعاتی پس از حضور در استرالیا در جلسه هیئت دولت در coronavirus از طریق تماس تصویری. او دعوت شده بود توسط استرالیا PM اسکات موریسون برای این دیدار به بحث در مورد راه هایی که دو کشور می تواند با هم کار کنند.

بیشتر بخوانید: را گرمتر آب و جلوگیری از گسترش coronavirus?

سازمان ملل تا به حال بسته مرزهای خود را برای سفر در ماه مارس به کنترل ویروس. با این حال منفی نهفته مربوطه گردشگری و صنایع. در حال حاضر به عنوان گسترش این بیماری همه گیر به نظر می رسد تحت کنترل رهبران خود به دنبال پایان دادن به محدودیت.

"ما هر دو به نفع ایستاده از سفر و در حال اجرا دوباره. خانواده و دوستی span تاسمان," او گفت: خبرنگاران با تاکید بر اینکه ایمنی می تواند یک اولویت برای هر دو کشور.

ادامه مطلب: استرالیا آهسته واکنش به بحران coronavirus

در حالی که این کشورها با توجه به باز شدن ترانس تاسمان, لینک, باز کردن مسافرت های بین المللی است که هنوز راه طولانی در پیش است.

نیوزیلند گزارش دومین روز خود را با هیچ مورد جدید از Covid-19 بیش از یک دوره 24 ساعته. این کشور دیده می شود 1,486 موارد با 20 مرگ و میر. استرالیا تا به حال در اطراف 6,800 موارد با 96 مرگ و میر. هر دو کشور داشته اند میزان مرگ و میر فقط 1% و افزایش تجهیزات پزشکی ذخایر.

  

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.

tg/rc (dpa رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب