بارکلیز راه اندازی 65 نسخه از سهام طلایی مطالعه

بارکلیز تحقیقات امروز منتشر سهام طلایی مطالعه 2020 (EGS). 65 نسخه از این گل سرسبد بارکلیز گزارش کنکاش در دراز

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

بارکلیز تحقیقات امروز منتشر سهام طلایی مطالعه 2020 (EGS). 65 نسخه از این گل سرسبد بارکلیز گزارش کنکاش در دراز مدت تغییرات ساخته شده توسط این COVID-19 همه گیر و فوق العاده شوک آن تحویل داده شده در هر دو حال توسعه و بازارهای در حال ظهور.

جف Meli, جهانی, رئیس تحقیقات در بارکلیز گفت:

"در این سال سهام طلایی مطالعه ما تجزیه و تحلیل چگونه بی نظیر اختلال ناشی از COVID-19 غرفه برای تبدیل ماکرو چشم انداز است. ما در چگونه این بیماری همه گیر است معکوس چند دهه روند از جهانی شدن به تحرک بین المللی; شتاب دیگران مانند اعتماد به نفس و پایداری و تشدید مسائل از بدهی های مدیریت در کشورهای توسعه یافته به سازه آسیب پذیری در بازارهای در حال ظهور."

در سراسر پنج در عمق فصل بارکلیز تحلیلگران تمرکز بر روی آنچه که بعد از همه گیر جهانی خواهد بود از جمله:

1. 'پست-COVID اقتصاد' تجزیه و تحلیل میکند که چگونه بی سابقه اختلال ناشی از COVID-19 است به احتمال زیاد منجر به بلند مدت تغییر در رفتار مصرف کننده, شرکت تصمیم گیری و سیاست های دولت است. این فصل در نظر چگونه به عنوان د-جهانی شدن روند سرعت بخشیدن به بهره وری هزینه و اصطکاک حرکت کالا و مردم می تواند راه را برای ایمنی و اعتماد به نفس و پایداری.

2. 'DM بدهی: کشیدن تمام اهرم' ارزیابی مدیریت بدهی عواقب که غرب را با دست و پنجه نرم در پی از سیاست ها و اقداماتی که دولت در زمان به کوسن COVID-19 شوک. سیاست های انتخاب در سال های آینده طیف وسیعی از آشکار کاهش بدهی های سیاست مانند ریاضت و مالیات به پنهان آنهایی که مانند سرکوب مالی و نرخ تورم است.

3. 'کاهش دفاعی در بازارهای در حال ظهور' نظر اقتصادی و اجتماعی با چالش های رو به اونا از COVID-19 شوک و اثرات طولانی مدت بر EM دارایی و خطر است. همه گیر باید تشدید موجود EM ساختاری آسیب پذیری و ایجاد امکانات جدید. این باعث خواهد شد که اونا اقتصاد به رنج می برند به طور نامتناسبی از شتاب de-جهانی شدن و کاهش تحرک بین المللی حتی پس از کوتاه مدت شوک از این بیماری همه گیر کم رنگ شده است.

4. 'Reinvigorating ما مشارکت نیروی کار' توضیح می دهد که چرا نرخ مشارکت نیروی کار (LFPR) ارتجاعی مورد نیاز است برای ما به یک فرصت در بازگشت به قبل از COVID "گلدیلاک" اقتصاد تورم پایین و اشتغال کامل.

5. 'مدیریت عدم قطعیت' در نظر گرفته چرا عدم قطعیت است که متفاوت از دیگر انواع خطر و چگونه از آن, اثرات بازار. این نیز ارائه می دهد یک طرح پنج مرحله ای برای مدیریت عدم قطعیت در بازار.

یادداشت به ویراستاران:

  • در نشریه از سال 1956 حقوق صاحبان سهام طلایی مطالعه فراهم می کند داده ها تجزیه و تحلیل و تفسیر در دراز مدت بازده داراييها در بریتانیا و ایالات متحده. در علاوه بر این به ماکرو بحث این نشریه شامل منحصر به فرد و سازگار پایگاه داده:
    - انگلستان داده می گردد به سال 1899
    - به ما اطلاعات ارائه شده توسط مرکز تحقیقات امنیت قیمت در دانشگاه شیکاگو قدمت آن به سال 1925

در مورد بارکلیز:

بارکلیز بریتانیا بانک جهانی. ما متنوع کسب و کار با انواع مختلف مشتری و مشتری و جغرافیا. کسب و کار ما شامل مصرف کننده بانکی و پرداخت و عملیات در سراسر جهان و همچنین به عنوان یک لایه کامل خدمات شرکت های بزرگ جهانی و بانک سرمایه گذاری که همه ما پشتیبانی شرکت خدمات فراهم می کند که تکنولوژی عملیات و عملکرد خدمات در سراسر این گروه است. بارکلیز ارائه می دهد سرمایه گذاری بانکی محصولات و خدمات ما از طریق Barclays Capital Inc. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بارکلیز لطفا از وب سایت ما صفحه اصلی.بارکلیز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن