Barnes & Noble انتخاب بریت بنت را محو نیمه ژوئن 2020 ملی کتاب انتخاب باشگاه

Barnes & Noble, Inc., بزرگترین خرده فروشی کتاب فروش اعلام کرد محو نیمی توسط بریت بنت به عنوان ژوئن 2020 ان

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

Barnes & Noble, Inc., بزرگترین خرده فروشی کتاب فروش اعلام کرد محو نیمی توسط بریت بنت به عنوان ژوئن 2020 انتخاب برای Barnes & Noble باشگاه کتاب ماهانه باشگاه کتاب طراحی شده برای خوانندگان در سراسر کشور به بحث و قانع کننده ترین کتاب. Barnes & Noble فروش ویژه منحصر به فرد باشگاه کتاب نسخه از محو نیمی به عنوان به خوبی به عنوان میزبانی وب رایگان زنده رویداد مجازی در B&N Facebook صفحه با بریت بنت در گفتگو با Kiley رید نویسنده از چنین یک بازی سرگرم کننده سن, در مورد کتاب در روز سه شنبه, جولای 7, در 7pm East Coast زمان. مشتریان می توانند خرید نسخه منحصر به فرد در فروشگاه ها و در BN.com.

"به اضمحلال نیمه پیچیده گردد داستان در مورد یکسان خواهران دوقلو که زندگی انشعاب زمانی که آنها را ترک زادگاه کوچک خود است که هر دو در حال حرکت و تفکر برانگیز ساخت آن کامل Barnes & Noble کتاب انتخاب باشگاه گفت:" جکی De Leo, معاون رئیس جمهور, کتابفروشی بارنز و شریف. "بریت بنت بافت یک باور نکردنی ماندگار داستان هویت خانوادگی خواهری و صفحه اصلی که ما مطمئن شوید که خوانندگان ما را به لذت بردن از بحث. ما امیدواریم که هر کس قادر به پیوستن به ما در رویداد مجازی با بریت بنت ماه آینده."

در حالی که Barnes & Noble نمی تواند نگه داشتن آن معمول ماهانه باشگاه کتاب meetup در فروشگاه برای خوانندگان به بحث در مورد کتاب, کتاب فروش است و مشتریان تشویق به تعامل با این مهم و گیج رمان در رسانه های اجتماعی و عضویت جدید B&N Book Club Facebook گروه و همچنین از طریق ویژه مجازی باشگاه کتاب رویداد یک ماه پس از انتشار.

"به عنوان یک دختر جوان, من صرف بسیاری از شنبه صبح از دست رفته در Barnes & Noble قفسه, بنابراین من نمی تواند بیشتر افتخار برای انتخاب به عنوان ژوئن باشگاه کتاب انتخاب کنید. من امیدوارم که هر کس در Barnes & Noble باشگاه کتاب برخوردار محو نیمه" گفت: بریت بنت.

مجازی رویداد در تاریخ 7 ژوئیه خواهد بود میزبانی در Barnes & Noble را در Facebook صفحه و شامل یک مکالمه بین بریت بنت و Kiley رید. قبل از رویداد مجازی, مشتریان همچنین می توانید در بحث و گفتگو در راحتی خود را در B&N Book Club Facebook گروه و در رسانه های اجتماعی از طریق هشتگ #BNBookClub.

قبلی Barnes & Noble باشگاه کتاب انتخاب شده اند شامل: زن اجبار توسط مگ Wolitzer, کاملا نکته قابل توجه توسط هنک سبز, آخرین Romantics توسط تارا Conklin, جزیره, دریا زنان توسط لیزا ببینید از دست داد گل سرخ توسط مارتا هال کلی خانم همه چیز توسط Jennifer Weiner, نیکل پسران توسط Colson وایتهد داخلی توسط Téa Obreht, این پارازیت توسط مارگارت اتوود و عزیز ادوارد با ان رخ می دهد ،

در مورد Barnes & Noble

Barnes & Noble, Inc. بزرگترین خرده فروشی کتاب فروش در ایالات متحده و پیشرو خرده فروش از محتوای رسانه های دیجیتال و محصولات آموزشی. این شرکت با بیش از 600 Barnes & Noble کتابفروشی ها در 50 ایالت و همچنین به عنوان گوشه دیجیتال کسب و کار و یکی از وب سایت برتر تجارت الکترونیکی سایت BN.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن