سوراخ در که بزرگ COVID-19 واکسن اعلام

توسط Sanjay Mishra, گفتگودر اوایل صبح مه 18, مدرن, یک شرکت بیوتکنولوژی نشان داد که یافته های اولیه برای مقدار

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

توسط Sanjay Mishra, گفتگو

در اوایل صبح مه 18, مدرن, یک شرکت بیوتکنولوژی نشان داد که یافته های اولیه برای مقدار پیش بینی شده فاز اول دادگاه یک mRNA COVID-19 واکسن. اطلاعات فرستاده مدرن سهام افزایش بیش از 20 درصد و کمک به سوخت یک تظاهرات در وال استریت.

اگر چه وجود دارد مشتاق در پاسخ به این خبر هدف از تمام فاز یک دادگاه است که در درجه اول برای نشان دادن ایمنی و تحمل پذیری. در حالی که نتایج اولیه هستند tantalizingly مثبت و چه مدرن نشان داده است که بالا بردن برخی از شک و تردید.

من یک دانشمند داده شد و تا ماه گذشته مشغول کار بر روی تولید واکسن برای Zika و تب دانگ. از آغاز COVID-19 گیر من باید پیشگام ایجاد یک کنسرسیوم متشکل از بیش از 100 سرطان به مراکز جمع آوری داده ها در مورد بیماران مبتلا به سرطان که آلوده شده اند با COVID-19. هدف از این COVID-19 و سرطان کنسرسیوم است که به سرعت در حال جمع آوری و انتشار اطلاعات در این مورد به خصوص آسیب پذیر جمعیت. داشتن یک پس زمینه در توسعه واکسن من مدرن را آزادی مطبوعات فاقد برخی از جزئیات کلیدی است.

چه واکسن?

یک واکسن تقلید عفونت به سیستم ایمنی بدن یک پیش نمایش از این بیماری است. واکسیناسیون عمومی تبدیل شد سلامت ابزار پس از Edward Jenner نشان داد در سال 1796 که تلقیح با کمتر تلخ cowpox می تواند به جلوگیری از آبله. پس از خواب و مرگ از آبله بنجامین فرانکلین ابراز تاسف خود را از تصمیم برای تلقیح پسر خود را در برابر آن. امروز واکسن به طور گسترده ای اعتبار برای پیشگیری و ریشه کنی بسیاری از هنگامی که ترس از بیماری های کشنده.

واکسن آماده شدن سیستم ایمنی بدن با تولید بیماری-مبارزه با پروتئین ها به نام آنتی بادی که به دنبال حمله می کند و اگر واقعی عفونی ویروس تا کنون نشان می دهد.

سنتی واکسن در برابر ویروس ها هستند یا تضعیف نسخه از ویروس کامل است که قادر به علت بیماری; یا آنها ساخته شده از امضا پروتئین های ویروسی به نام آنتی ژن که پس از آن جرقه یک پاسخ ایمنی است. آنتی ژن در این کروناویروس جدید, SARS-CoV-2 تاج مانند سنبله (ع) پروتئین است که از طریق آن ویروس چفت به ریه و تنفسی سلول.

با این حال در حال توسعه واکسن بر اساس پروتئین های ویروسی یک فرایند آهسته است به دلیل مشکلات در تولید خالص پروتئین در استانداردهای پزشکی در مقادیر زیاد. اما در حال حاضر دانشمندان در حال توسعه یک نوع متفاوت از واکسن: mRNA واکسن.

به جای دادن یک فرد پروتئین واکسن محققان در حال دادن به آنها mRNA است که بیولوژیکی کد که سلول های خواندن و ترجمه خود را به پروتئین است. بنابراین به جای سنتی پروتئین ویروسی واکسن یک mRNA واکسن را فراهم می کند ترکیبی کپی از mRNA-رمزگذاری فردی پروتئین از ویروس که به بدن میزبان برای تولید پروتئین ویروسی خود را. به عنوان با دیگر واکسن حضور پروتئین لگد کردن سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با ویروس.

یک مزیت بزرگ از mRNA واکسن است که دانشمندان می توانید جست و خیز آزمایشگاه تولید پروتئین به طور مستقیم تزریق مولکولی دستورالعمل به پروتئین به بدن انسان خود را.

یادگیری از قبلی شیوع کروناویروس

ماساچوست-بر اساس مدرن, Inc. سریع دنبال توسعه و آزمایش تجربی COVID-19 mRNA واکسن به نام mRNA-1273. آن همکاران در موسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی (NIAID) در حال حاضر در حال کار بر روی تجربی سندرم تنفسی خاورمیانه (MERS) واکسن که هدف نزدیک coronavirus سنبله پروتئین است. بنابراین به عنوان به زودی به عنوان ژنتیکی توالی SARS-CoV-2 شد و در دسترس مدرن و همکاران در NIAID کردم شروع به سر.

تا $483 میلیون دلار بودجه فدرال به سرعت توسعه coronavirus واکسن مدرن شروع به تست 2019-nCoV واکسن (mRNA-1273) on Feb. 25, سال 2020 است.

فاز 1 مطالعه تحقیقاتی واکسن رهبری NIAID بخشی از موسسه ملی بهداشت (NIH) طراحی شد و برای ارزیابی ایمنی و تحمل پذیری و توانایی القاء پاسخ ایمنی در سه دوز سطوح—25 و 100 یا 250 میکروگرم است.

در 18 مه مدرن اعلام کرد و موقت فاز 1 اطلاعات: mRNA-1273 به طور کلی امن و به خوبی تحمل به جز جزئی قرمزی و تورم در دوزهای بالاتر.

هیچ داوطلب مواجه با هر گونه حوادث تهدید کننده زندگی در طول شش هفته مطالعه است.

این mRNA-1273 تولید آنتی بادی است که می تواند با اتصال به هدف سنبله پروتئین در هر یک از تزریق دوز در تمام 45 داوطلبان (سنین 18 تا 55). تولید از اتصال آنتی بادی پاسخ از mRNA-1273 تزریق شد شبیه به یک موجود در بیمارانی که بهبود یافته اند از قبلی SARS-CoV-2 عفونت است. این مهم است که برای برجسته کردن هر چند که حتی در میان بازماندگان COVID-19 پاسخ آنتی بادی بسیار متغیر است.

چه شده است نشان داد

غیر متعارف به صورت علمی مطالعه اطلاعات داده شده از تنها هشت نفر از 45 داوطلبان—چهار هر از 25 و 100 ميکروگرم دوز—که توسعه خنثی سازی آنتی بادی است.

خنثی سازی آنتی بادی های ضروری برای موثر و ماندگار واکسن چرا که آنها نه تنها با اتصال به ویروس اما آنها جلوگیری از عفونت. سن هشت داوطلبان شناخته شده نیست. مهم است که اطلاعات به دلیل COVID-19 مراتب کشنده تر برای بیماران مسن تر. این مهم است که بدانید اگر این پاسخ ایمنی محدود بود به جوانتر شرکت کنندگان است.

همچنین خنثی کردن پاسخ آنتی بادی در باقیمانده 37 داوطلبان اعلام نشده است. پس از آن غیر ممکن است بدانید که آیا mRNA-1273 بی اثر بود در آنها, و یا اینکه آیا این نتایج در دسترس نیست در این نقطه است.

فاز 2 دادگاه برای mRNA-1273 در حال حاضر تایید شده توسط سازمان غذا و دارو. در این آزمایش هر یک از موضوع را دریافت دو واکسن نخست و تقویت کننده—یا دارونما 50 ميکروگرم یا 250 ميکروگرم دوز داده شده 28 روز از هم جدا.

اصلاح انتخاب برای یک دوز بالاتر نشان می دهد که کمترین 25 ميکروگرم دوز فاز 1 بسیار موثر بوده است. مدرن انتظار فاز 3 آزمایشی برای شروع در ماه جولای و پیش بینی تولید 1 میلیارد دوز از این واکسن به زودی پس از آن.

Sanjay Mishra است هماهنگ کننده پروژه و کارکنان دانشمند در دانشگاه مرکز پزشکی دانشگاه واندربیلت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب