Bette Midler, Throuples و تند Lube: 'سیاستمدار" وحشی فصل 2 تب و تاب بودن-تا

منf شما می خواهید به تعمیر خود را نشان می دهد اولین گام این است که به ویژگی های جودیت نور در یک نقش بازیگران.

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

منf شما می خواهید به تعمیر خود را نشان می دهد اولین گام این است که به ویژگی های جودیت نور در یک نقش بازیگران.

اگر شما می توانید آن را بسیار توصیه می شود برای جفت او با Bette Midler, ترجیحا در صحنه است که باید آنها را ارج فضائل عاشقانه throuples برای زنان بیش از 50 یا جشن کشف "تند lube."

اگر Gwyneth Paltrow در حال حاضر در خود را نشان می دهد به عنوان یک somnambulant سانتا باربارا در جامعه هر دو خود آگاه خود را امتیاز و unbothered با عنوان نگرش آن پرورش لطفا ادامه به اسکریپت خود را swanning اطراف در kaftans—و همچنین مطمئن شوید که چرا باید اجرا خود را برای فرماندار کالیفرنیا بر روی پلت فرم از پرنس از اتحادیه ؟

اگر شما باید یک دوجنسي, شبح, بله, او باید بازی های برگزار شده توسط David Corneswet آورده و تقریبا به طور انحصاری به ساقه یک, صحنه های جنسی.

در فصل اول از رایان مورفی سیاستمدار در Netflix بکشد شد بسیار گران قیمت و بسیار زیبا, بسیار گیج کننده ظروف سرباز یا مسافر: یک شعله ور معجونی از تن گیج کننده اجرای برنامه از بازیگرانی که همه به نظر می رسید فکر می کنم آنها در های مختلف را نشان می دهد و یک سینک آشپزخانه بزرگتر فرهنگی نقاط آلوده توسط چسبنده نژاد کرت های فرعی.

اولین تفرج از مورفی فک انداختن $300 میلیون مقابله با streamer و اولین پروژه برای بیرون آمدن از کشت از معاملات مشابه ساخته شده با مگاواتی خالق-showrunners (Shonda Rhimes Kenya Barris و بیشتر) این سری جذاب آزمون در مورد این که چگونه این جشن auteurs تمام فارغ التحصیلان از شبکه و کابل تلویزیون را تصاحب Netflix بکشد آزادی بی حد و حصر بودجه و بدون محتوا محدودیت.

این maximalism از سیاستمدار نیست دقیقا الهام بخش بسته نرم افزاری از اعتماد به نفس به جز یک چیز.

پس از یک فصل پس از مبهم campy مبهم morose مبهم مضحک طرح بلند پروازانه است که در آن نوجوانان Payton هوبارت (بن پلات) مبارزات را به نفع خود مدرسه دانشجویی انتخابات ریاست جمهوری در تمام هزینه های نهایی قسمت فلش رو به جلو برای نشان دادن Payton زندگی در شهر نیویورک و تصمیم گیری برای اجرا به دولت سناتور در برابر یک سیاستمدار کهنه شده توسط نور که بولداگ رئیس ستاد شده توسط Midler.

Payton می بیند جوانی خود را به نفع خود استدلال می کند که نور را Dede Standish است از تماس با منطقه خود را جوان تشکیل شده است. بیشتر دوستان خود را کشف قدرت خود را بازی: Dede مخفیانه در یک دوجنسي throuple. این قسمت به پایان می رسد با Payton اعلام نامزدی خود را خود دوستان دبیرستان پیوستن به او را به عنوان کمپین کارکنان.

آخر crackled با انرژی و عنصر غافلگیری بود که بشدت از دست رفته از بقیه فصل اول. ناگهان من و همچنین بسیاری از منتقدان بودند هیجان زده به تماشای فصل دو. آن را معمولی می شود تا جریان توسط یک سری بلکه تا به کرات به دیده بان بیشتر از آن که قدرت Bette Midler و جودیت نور است.

که قدرت و حتی بیشتر توانمند در فصل دوم این سیاستمداراست که برای اولین بار روز شنبه در Netflix بکشد. در حالی که به سختی یک شاهکار آن است که بهبود گسترده در طول فصل اول—احتمالا یکی از بزرگترین فصل دو تب و تاب بودن-یو پی اس از جریان دوران.

آن را نمی توان گفت به اندازه کافی چقدر که بدهکار است به Midler و نور ارائه دو دینامو اجرای برنامه.

Midler را هداسا طلا یکی از کسانی که رایان Murphyverse تخصص در آن او خدمت می کند یک نمایش نقش یک جانباز بازیگر sprinkles در مناظر با برخی از نمک و به او اختیار تام به ایجاد یک وعده غذایی از آن اعتماد به تجربه خود را به می دانم که چگونه به انجام این کار مسئولانه است. لذتبخش بله. اما مسئولانه است.

Midler بزرگ است هنگامی که او در کوتاه فیوز برافروخته نگه داشته می شود در تاریکی در مورد او شریک مادام العمر راز throuple ارتباط است. او فوق العاده است هنگامی که او باطل پانسمان کردن دخالت کودکان در Payton انتخاباتی که او را تهدید تونل-چشم انداز هدف: گرفتن Dede به کاخ سفید به عنوان معاون نامزد ریاست جمهوری در یک Beto o'rourke-esque بلیط به رهبری سام Jaegar را تینو McCutcheon.

او بزرگ است که داستان عجیب و غریب و او مجبور به صرف چند قسمت در حالت پس از coital سعادت پس از یک شب با یک مرد جوان و برخی از "تند lube." و او بزرگ است که او خواسته است به ارمغان بیاورد واقعی gravitas و زمین به تماشای زندگی شخصی و حرفه ای مارپیچی خارج از کنترل است.

این کمک می کند که شایع ترین صحنه شریک است و نور ساخته شده است که حرفه ای بودن در میان بهترین و فریبنده ترین بازیگران تلویزیون, اما احتمالا می تواند تاج این دهه گذشته را قابل اعتماد MVP. در حالی که بیشتر مضحک داستان در سطح—برای زمان بی حد و حصر: throuple—نقش خود نیاز به بهره برداری از outsized احساسات اطراف خود را بسازید تهدید Payton و راز عشق زندگی در معرض.

او به وضوح با داشتن یک انفجار در یک زمین بازی با رنگ بیشتر از رنگ های اشباع شده از ما استفاده می شود به دیدن او انجام. اما به خصوص در نزدیکی پایان فصل او را لمس ظریف چیزی است که نگه می دارد نشان می دهد از رفتن به ریل.

که در معرض خطر است مخاطره آمیز در طول کل فصل, مهم نیست چقدر بالا آن است که در مقایسه با سال گذشته است. نشان می دهد که هنوز هم آشکارا مسخره است اما این در نهایت متمرکز شده است.

پلات سرب عملکرد به عنوان Payton نیست تقسیم بین عزاداری مرده, دوست, در خانه, خانوادگی, درام, درهم و برهم کردن در یک Munchausen-با-پروکسی, طرح چند مسمومیت و بحران هویت در میان یک انتخابات. در اینجا ما فقط با توجه به انتخابات-سوخت هویت ملالت, افسار به جنگ علیه Dede و هداسا به نگه داشتن از unfurling بیش از حد insufferably.

آیا نمی شود فریب خورده،. وجود دارد هنوز هم احمقانه تاب و غیر ضروری مماس. (ما شمارش چهار throuples به تصویر کشیده شده روی صفحه?)

"اما نشان می دهد همچنین است در نهایت داشتن سرگرم کننده با خود دارد. که آشکار نه تنها در هر صحنه Midler و نور و به اشتراک گذاری اما به طور غیر منتظره در Paltrow این صحنه بیشتر از همه. "

اما قدم زدن سرهم بندی کردن زنبور وز وز آهنگ خوش یادآور Gleeنهایت حل و فصل را به یک اعتیاد کلیپ. تن عاقلانه خم بیشتر نسبت به صابون cheekiness و کف گزارش روز از آخرین رفتن دور و زمانی که آن را نشانی از ذوب شدن به صورت جدی لحظات نسبت به پایان فصل آنها احساس به دست آورده است.

به نقطه ای از آن همه ؟ آن را بسیار آسان تر برای تشخیص یکی از این زمان بیش از حد. اگر گسترده تم از فصل یک بود و جاه طلبی این نمایش رو از دست داده در آن است. در حال حاضر بزرگتر نقاط واضح تر و حاد تر, حتی اگر آنها شما را رول چشم خود را.

مقدار هوا با توجه به جوان رای دهندگان مراقبت در مورد تغییر آب و هوا و رای دهندگان که از لمس...بله ما آن را دریافت کنید. و یک قسمت در واقع با عنوان "انصراف " فرهنگ" فوق العاده است هنگامی که آن را satirizing مفهوم را outrageousness—Payton معذرت خواهی برای یک دلیل حساس صحنه و لباس میپوشید زمانی که او شش—اما خسته کننده زمانی که آن را معرفی اضافه شده در لایه های مبهم wokeness.

اما نشان می دهد همچنین است در نهایت داشتن سرگرم کننده با خود دارد. که آشکار نه تنها در هر صحنه Midler و نور و به اشتراک گذاری اما به طور غیر منتظره در Paltrow این صحنه بیشتر از همه.

خود را تاخت و تاز سیاست غیر قابل توجیه است دیوانگی در هر سطح اما خود جدیت که Paltrow مشهور ذاتا حمل آن با شما متقاعد به رفتن با آن مانند او ماریان ویلیامسون با پا بیشتر بصورتی پایدار و محکم کاشته شده در زمین است. جهنم وجود دارد حتی یک قسمت با عنوان "آگاهانه Unthroupling"—co-نوشته شده توسط Paltrow را در زندگی واقعی, شوهر, Brad Falchuk, هیچ کمتر است.

وجود دارد هنوز هم یک نقص کشنده در این واقعیت است که Payton است و بیش از حد تحریک کننده برای هر کسی که به این باور است که این سربازان هوشمند دوستان همچنان به تجمع در اطراف او ؟ بله. من حسود از خود impeccably شیک کمد لباس در این مجموعه به هر حال ؟ بله. می توانم جلو هر یک از آن ؟ کاملا نه اما چیزی که من قصد دارم به زندگی می کنند. در ضمن پلات به نظر می رسد بزرگ در آن و جذاب, فریبنده مجری که wrings تا آنجا که او می تواند خود را خارج از قرار دادن نقش.

نیز وجود دارد این واقعیت است که مانند بسیاری از مورفی محصولات وجود دارد تهاجمی و موثر تلاش برای فراگیر در مصاحبه و با اشاره به اظهارات مورد مربوط به مسائل اجتماعی است. در عین حال این beefing تا از داستان دو جانباز هنرمندان هستند که نشان می دهد صرفه جویی در فضل در حالی که متنوع حمایت از بازیگران هنوز هم چرخش چرخ های آن است.

فصل دو تا آخر مثل آخر قبل از اینکه این مجموعه تا مرحله بعدی Payton فعالیت های سیاسی. سیاستمدار's نظرسنجی اعداد در شکوفایی. رستگاری روایت است که به دنبال خوب است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن