وجود دلایل جدید به امید شرکت—بله در حال حاضر

جورج اورول یک بار مشاهده شده است که در طول زمان تحول آن را اغلب حوادث بزرگ که اچ خود را به حافظه خود را, اما ک

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

جورج اورول یک بار مشاهده شده است که در طول زمان تحول آن را اغلب حوادث بزرگ که اچ خود را به حافظه خود را, اما کوچکتر و یا مماس هستند.

"ادای احترام به اسارت انسان از بین رفته مانند یک دزد در شب در جنوب عمیق. "

روز دیگر من از تماشای تلویزیون و دیدم یک مرد سیاه و سفید توضیح است که او انجام داده بود آنچه تا به حال چه بود دیر شده و او اهمیتی نمی دهند در مورد که ناراحت کنه. Randall Woodfin شهردار بیرمنگام آلاباما بود دستور داد razing از 115 سال از بنای یادبود آمریکایی کنفدراسیون. و با خاک یکسان شد—در فضا از 24 ساعت درست در وسط سالانه دولت "تعطیلات" تجلیل رئیس جمهور کنفدراسیون جفرسون دیویس. در یک تقسیم صفحه نمایش تصویر بعدی به Woodfin صحبت کردن شما می توانید ببینید برهنه ستون graffitied با موضوع زندگی, شعار در حال حاضر وجود ندارد و آن بدنام ستون هرمی شکل سنگی. معترضان گالوانیزه با وحشتناک در دوربین, قتل جورج فلوید بود و بیهوده سعی در پاره کردن ستون هرمی شکل سنگی خود را خود شهردار به پایان رسید و این کار برای آنها.

"ما لازم نیست که به نگرانی در مورد چیزی است که کار نمی کند برای شهر ما و relegates سیاه مردم به ملک و برده داری" Woodfin با صبر و حوصله توضیح داد. و چه مدنی طرح دعوی در دادگاه در برابر بیرمنگام توسط آلاباما دادستان کل برای نقض دولت بنای حفظ قانون ؟ شهر را با کمال میل پرداخت جریمه. و این بود که. با سکته مغزی از قلم Woodfin قرار داده و پرداخت می شود به دهه shopworn ارتجاعی ویژه شفاعت در مورد "میراث فرهنگی" و خود pitying رویزیونیسم. جفرسون دیویس را خراب بود. ادای احترام به اسارت انسان از بین رفته مانند یک دزد در شب در جنوب عمیق.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن