لایحه Barr فوق العاده فاسد است. او هم فوق العاده بی منطق.

چند سال پیش من رسیده به وزارت دادگستری با یک سوال ساده: چگونه بخش تعریف "عدالت"? "من نمی یاد تا به حال خواسته

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

چند سال پیش من رسیده به وزارت دادگستری با یک سوال ساده: چگونه بخش تعریف "عدالت"? "من نمی یاد تا به حال خواسته این سوال" افسر مطبوعات پاسخ داد. دو سال بعد او نوشت.

"من آگاه هستم از هر تعریف از عدالت در سیاست کتابچه و یا راهنمای," او گفت:. "ما کارکنان کتابخانه نیز نگاه به این, و همچنین به این نتیجه رسیدند هیچ مجموعه ای تعریف که گروه اشاره دارد." افسر مطبوعات اشاره من به یک سخنرانی دادستان کل Robert H. Jackson در سال 1940 که توصیف "ویژگی های یک خوب دادستان" به عنوان یک مرد "که طبع غیرت با انسان مهربانی که به دنبال حقیقت و نه قربانیان که در خدمت قانون و نه جناحی اهداف و کسی که روش کار خود را با فروتنی."

این یک بیت از گمراهی پس از وزارت دادگستری دارای یک تعریف از عدالت است که این آثار از: عدالت این است که هر آنچه که دادستان کل تصمیم می گیرد آن را به.

زمانی که ویلیام Barr به نظر می رسد قبل از کمیته قضایی مجلس در اواخر این ماه فقط دوم خود را ظاهر قبل از کنگره خود را در طول 16 ماه تصدی به عنوان دادستان کل—او باید برای پاسخ به این چشم انداز است. بر منتقدان باید تثبیت شده بر اساس این استدلال که فساد disqualifies او را از دفتر. که استدلال شده است توسط بیش از 2600 سابق دادستان فدرال خواستار استعفای خود را. یک قوه قضائیه کمیته شنیدن این ماه دیدم دو دادستان فدرال شهادت به بر دخالت در پرونده های آنها به دلایل سیاسی—حساب که او را نادیده گرفته و یا به عنوان رد "نادرست" و بر اساس "دو شایعات." تمام این نمایش می دهد و این توهم که چیزی قابل توجه است که در تحت رهبری او. آنچه ما شاهدش هستیم در واقع یک داستان آشنا: قدرتمند واشنگتن وکلا داشتن در هر یک از دیگر و یکپارچگی است. این یک بازی است که بر بازی های برگزار شده است برای نزدیک به 30 سال است. و او را در آن خوب است.

بار سیاسی sideshows خدمت هدف دیگری. آنها را اجرا دخالت برای آنچه که در واقع اتفاق می افتد در وزارت دادگستری. کاهش رکورد در یقه سفید تعقیب. محیط زیست جنایات و جرایم ناشی از نفرت بدون محاکمه. موارد مهاجرت تسلط فدرال docket اما کسانی که در بازداشت هستند به ندرت جدی جنایتکاران. و تعقیب کیفری—عملکرد هسته بخش اصلی تقسیم—کاهش یافته است توسط بیش از یک سوم است.

در عین حال سیاست رفته است و نه نادیده گرفته شده است. وزارت دادگستری آورده 74,843 پرونده های جنایی در سال 2019 اما دو اعتقادات موجه دادستان کل دخالت مستقیم: کسانی که از مایکل فلین و راجر سنگ. این متناسب با روند. در بار اول شش ماه در کار او شخصا ملاقات یا صحبت با ایالات متحده وکیل جان دورهام دادستان به اتهام تحقیق رسمی انجام اطراف این تحقیقات را به تهمت کمپین هفت بار.

و او ایستاده بود تا یک تحقیق به رهبری جان باش, ایالات متحده وکیل برای غربی منطقه از تگزاس به این قرار است ملی بحران "دریدن." در حالی که باش نسبتا بی تجربه به عنوان دادستان فدرال خود را حزبی اعتبار دارد در غیر این صورت بی عیب و نقص: او clerked برای برت Kavanaugh و Antonin Scalia, قبل از پیوستن به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور و به عنوان یک شریک سفید, خانه مشاور.

این نشان دهنده یک واقعیت اساسی در مورد بر او نیست و هرگز یک دادستان فدرال. تجربه خود را در اجرای قانون است نه برگرفته از داخل یک دادگاه فدرال اما اتاق کنفرانس اصلی عدالت و کاخ سفید—محیط های که در آن قدرت است نه به قانون و بلکه قانون است که در خدمت به قدرت است.

شاید بر جهل در مورد نقش دادستان را توضیح می دهد خود را نادانی اما که به سختی بهانه آن است. از اوایل 1990s او توانایی منحصر به فرد برای حمایت از سیاست هایی که شده است قابل ملاحظه ای بی اثر و پر هزینه به مالیات دهندگان آمریکایی. در زمان تصدی به عنوان دادستان کل او دفاع و پشتیبانی تطابق شکست خورده عدالت کیفری سیاست: جرم حبس استفاده تهاجمی از پیش از محاکمه بازداشت اجباری حداقل جملات زندان کار دارایی جریمه شارژ اطفال متهمان به عنوان بزرگسالان و گسترش دادستانی قدرت را به استفاده از wiretaps. کل بدن کمک هزینه تحصیلی اختصاص داده شده به مستند انگیزه های نژادپرستانه و اخلاقی خالی از این اقدامات—لازم به ذکر نیست که چگونه آنها کمک به, به جای مبارزه با چرخه از جرم و جنایت.

مثال دیگر: نظامی کمیسیون. بار اول شناور ایده برای جایگزین سیستم عدالت پس از Lockerbie بمب گذاری در سال 1988. پس از حملات یازدهم سپتامبر ، حملات 11 به عنوان یک شهروند خصوصی او تلفن را برداشت و تن به تن مفهوم جایگزین سیستم عدالت به کاخ سفید است. بر غریزه به خارج-وکیل القاعده بود بیش از حد هوشمند به نصف. با کنار گذاشتن تبلیغات پیروزی گوانتانامو ارائه شده به دشمنان در سراسر جهان دیپلماتیک کابوس بازگشت از بازداشت شدگان ایجاد شده و رنگ آمیزی دائم در ایالات متحده جهانی ایستاده نظامی کمیسیون آمریکایی هزینه مالیات دهندگان بیش از 6 میلیارد دلار به امن شش اعتقادات که نیمی از آن شده اند خالی و یا رد کرد. این شکست است که دل و روده غم انگیز. همچنین سنجش. که پول می تواند پرداخت حقوق 5,500 عمومی معلمان مدرسه برای 18 سال است که این کمیسیون شده اند عامل. و یا می تواند به تامین امنیت ملی تلاش واقعی, ماده, مثل همه گیر مصلی.

آن را آسان به را فراموش کرده ام که ویلیام Barr شد دادستان کل در آخرین دوره عمده از ناآرامی های مدنی در کشور ما است. با وجود این تجربه بر واژگان در پرداختن به این حوادث باقی می ماند قابل ملاحظه ای محدود است. در سال 1992 در لس آنجلس باختری "در درجه اول محور در باند خیابان فعالیت او گفت:" در آن زمان است. تظاهرات و غارت که به دنبال جورج فلوید را کشته بودند "برنامه ریزی, سازماندهی, هدایت و با هرج و مرج و سمت چپ گروه های افراطی با استفاده از Antifa مانند تاکتیک است." (زمانی که من فشرده سخنگوی خود را روز بعد به صورت واقعی بر اساس اظهارات او گفت که این اطلاعات از "اجرای قانون ایالتی و محلی." که شده است از عهده بعدی تعقیب فدرال.)

اگر هر گونه سوال وجود دارد که آیا دادستان کل به آدرس اساسی نیروهای رانندگی بحران نژادپرستی در ایالات متحده نگاه کنید رکورد خود را. سال پس از ضرب و شتم رادنی کینگ فدرال و پیگرد قانونی در برابر افسران پلیس برای استفاده بیش از حد از زور کاهش یافت به خود دوم-پایین ترین سطح در نزدیک به 30 سال است. او در فراق شات خود را محدود به عنوان دادستان کل شد و به طور علنی از سرزنش و توبیخ رسمی FBI مدیر ویلیام جلسات برای درک اخلاقی ساقط حرفه ای-پایان کار ضربه در یک لحظه زمانی که مدیر مشغول به کار بود به تنوع برتر کشور آژانس های اجرای قانون.

این نردبان به استفاده از این قیام عمل می کنند که رئیس جمهور تهمت و تهدید به استناد اوایل این ماه. برای بار عمل ارائه یک رمان قانونی سوال—آیا رئیس جمهور باید قدرت به استقرار نیروهای نظامی علیه شهروندان آمریکایی? که البته سوال اشتباه است. سوال درست قانونی نیست اما تاریخی است. به همین دلیل است که هر زمان بر دارای دفتر دادستان کل این فرمانده وزن استقرار نظامی در برابر آمریکایی ها ؟

یک پاسخ این است که بر چشم انداز عدالت است و همیشه بوده است پدرسالارانه. او می بیند خود را به عنوان مجری از بالا به پایین چشم انداز نظم و قانون و نه ایجاد یک عادلانه نرم افزار از قانون است. کراوات این در با دادستان کل فرقه مانند نمایش قدرت اجرایی و ما صحنه مانند انتشار خشونت آمیز معترضان در امتداد پارک لافایت که در آن قانون اساسی ندارد یک ضربه در برابر یک حکم و یک fusillade فلفل توپ.

عدالت تحت بار نیز Janus رو. وجود دارد چیزی است که دادستان کل را می بیند به عنوان رئیس جمهور علاقه و پس از آن چه است که به سادگی قابل مشاهده است. آمریکا وکیل برای منطقه جنوبی نیویورک, که داشتند تحت تعقیب و پیگیری موارد مربوط به رئیس جمهور و متحدان خود جایگزین شد چرا که "واقعا قوی و قدرتمند نامزد دستش را بلند کرد" با توجه به Barr. مایکل فلین که می خواهم التماس گناه بود به اشتباه محاکمه به دلیل وجود دارد هیچ "مشروع" بررسی است. این Mueller گزارش نشان می دهد "هیچ تبانی"; گزارش "تبرئه نمی" رئیس جمهور و یا مبارزات انتخاباتی خود.

این بیقراری است Barr مشخصه. حقیقت این است که ایجاد شده توسط حقایق آن مصمم است با قدرت. بر تصویب و موقعیت خود را بر روی حقیقت—که هرگز مردد است که از رئیس جمهور پس از آن به ارمغان می آورد به یاد اقتدار خود را به رسیدن به آن. هنگامی که شما در حال قدرتمند موانع می توان پیمایش و یا به سادگی دمیده از طریق. اگر شما نمی خواهم نتیجه گیری از یک مشاور مستقل جلو-اجرای گزارش. پس از آن تاخیر در انتشار آن است. اگر یک خط دادستان قطع نمی یکی از رئيس جمهور است دوستان یک استراحت را در یک وکیل از اصلی عدالت چه کسی خواهد شد. و اگر رئیس جمهور چهره های بزرگ سیاسی در معرض خطر در عفو مشاور سابق که بستری شکستن قانون فراغت او را بدون هیچ زحمتی و رها کردن در این مورد. سپس شستن معامله با بهر سفارش امضا شده توسط یک استیناف قاضی منصوب است که همان رئیس جمهور است.

کنگره فقط یک مانع به حرکت. و بر اتحاد ماهرانه اجتناب نظارت—تاریخ-حتی به عنوان او برگزار شده است در تحقیر. اما با این ماه جلسات است که لایحه به نظر می رسد که آمده با توجه. خود کنگره پرسشنامه نیاز به نمودار خود را elisions و بهانه خود نشانه های لفظی و کلامی را می گوید.

یک چنین بگویید: استدلال تعاریف از حس مشترک از نظر. در طول تایید شنوایی بار متوقف شد و stammered پس از سناتور کامالا هریس پرسید: "به رئیس جمهور و یا هر کسی در کاخ سفید تا به حال خواسته یا پیشنهاد کرد که شما برای باز کردن یک بررسی از هر کسی بله یا خیر؟"

دادستان کل در نهایت فرود آمد: "من در تلاش برای دست و پنجه نرم کردن با کلمه" نشان می دهد.'"

پس وجود دارد چیزهایی که دادستان کل Barr نشده "نگاه" — مانند این که آیا دموکرات ها تبانی با اوکراین به دخالت در انتخابات 2016 و یا اینکه آیا دولت های خارجی می تواند دستکاری در انتخابات آینده پست الکترونیکی-در رای گیری. دادستان کل نمی با استفاده از پلت فرم خود را به اخراج ظالمانه اتهامات را که تهدیدی برای یکپارچگی ما انتخابات است. چه نقطه از پانچ یک سوراخ در یک توطئه است که در خدمت سیاسی به پایان می رسد رئیس جمهور ؟

به عنوان برگ برنده ستاره در خود فرو می ریزد و خود خواه متحدان تازه شروع به اجرا از گرانشی خورد از خود را شکست. وقتی که آنها بر خواهد بود به خصوص در معرض. دادستان کل چهره انتخاب از دو برابر را در مغلوب ساختن پیشی جستن و حمایت از به ظاهر اجتناب ناپذیر اختلاف بر سر انتخابات و یا عقب نشینی از رئیس جمهور و بازنویسی حمایت خود را برای مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک موضع اصولی برای دفتر. در هر صورت بر میراث را نشان می دهد ورشکستگی نظریه خود را از واحد اجرایی که استوار بر حضور شخصیت و صداقت و رعایت سوگند تر از چیزی است که نه رئیس جمهور و یا دادستان کل نشان داده اند.

جیمز بالدوین نوشت که "جهل متفقین با قدرت وحشی ترین دشمن عدالت می تواند داشته باشد." و اگر دادستان کل ویلیام بار شکست خورده است برای تعریف برای مردم آمریکا چه عدالت این است که زندگی حرفه ای او شهادت به آنچه در آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب