BT تایید گلاسکو به عنوان کلید محل

BT اصلی گلاسکو دفتر تنظیم شده است برای چند میلیون پوند نوسازی به عنوان شهر نازل شد به عنوان یک کلید در محل این

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

BT اصلی گلاسکو دفتر تنظیم شده است برای چند میلیون پوند نوسازی به عنوان شهر نازل شد به عنوان یک کلید در محل این شرکت برنامه های آینده.

دفتر در Clydeside برای اولین بار در سال 2001 افتتاح شد را تحت عمده نوسازی به نوسازی آن و ایجاد یک فوق العاده در محل کار برای صدها نفر از همکاران. این انتظار می رود که صدها نفر بیشتر همکاران از سراسر BT گروه که شامل انگلستان, شبکه های دیجیتال در کسب و کار Openreach خواهد حرکت به داخل ساختمان در طول چند سال آینده.

این شرکت یک شریک موسس و یکی از اولین مستاجران گلاسکو بین المللی خدمات مالی District (IFSD). دفتر شناخته شده به عنوان الکساندر Bain, خانه, در حال حاضر خانه های حدود 1000 همکاران.

گلاسکو است آخرین کلید های مکان پرده برداری می شود در بریتانیا به عنوان بخشی از BT 'بهتر در محل کار برنامه' – بزرگترین محل کار بهبود و تحکیم طرح در نوع خود تا کنون انجام شده در انگلستان است.

پنج سال برنامه را بهبود بخشد و تحکیم BT رد پای بیش از 300 مکان به حدود 30 از جمله دفاتر شرکت های بزرگ, تماس با مراکز و سایت های تخصصی.

سوزان Aitken, رهبر شورای شهر گلاسکو گفت: "این خبر خوبی است که گلاسکو انتخاب شده است به عنوان یک کلید عملیاتی محل برای BT. ما خوشحال است که یک شرکت بزرگ مانند BT در ادامه به سرمایه گذاری در گلاسکو و مدرن آن فضای اداری در مرکز شهر.

"گسترش کسب و کار خود خبر خوبی است برای شغل پایدار برای شهر و اقتصاد گسترده تر – به خصوص در زمانی که ما در حال کار سخت برای تضمین گلاسکو بهبود اقتصادی از Covid-19."

جین, چوب, BT, گروه, مدیر, اسکاتلند گفت: "این یک نشانه ای از BT ادامه داد: تعهد به گلاسکو و به اسکاتلند به طور کلی.

"اگر چه بسیاری از ما کار کرده اند از خانه با موفقیت طی چند ماه گذشته ما همچنین می دانیم که مدرن دفتر محیط های حیاتی هستند. من خیلی خوشحال و ما قادر به اعلام این سرمایه گذاری و توسعه در یک زمان هنگامی که آن را مهم تر از همیشه برای نشان دادن اعتماد به نفس ما در اسکاتلند توانایی را بهبود پایدار از تاثیر Covid-19 بیماری همه گیر."

گریم Paton, BT, مدیر عامل املاک و خدمات مرکز گفت: "ما مرمت ساختمان در گلاسکو را مردم ما با هم در یک چشمگیر و مدرن محیط زیست تبدیل راه ما کار می کنند.

"Excitingly آن ادامه خواهد داد به مکان مهم برای BT در اسکاتلند است. همکاران ما در الکساندر Bain خانه را بهره مند از کار در آینده-مناسب اتاق که نشسته در داخل شهر پر رونق مالی بین المللی منطقه است."

تیم مستقر در گلاسکو مرمت خواهد شد و از سود این شرکت سرمایه گذاری در 5G و پر فیبر پهنای باند در این شهرستان است. BT جاه طلبی است که به افزایش کارایی و بهره وری بهبود توانایی خود را برای انجام بهترین ها را برای مشتریان خود. بهتر است محل کار برنامه ارائه خواهد شد ترکیبی از نوسازی بود و همچنین دفاتر جدید. این برنامه است که با توجه به کامل در 2024.

BT گروه نقش مهمی در اسکاتلند و مسئول برای تولید 1 پوند در هر £110 تولید شده در کشور با توجه به یک گزارش مستقل. آن را به تولید حدود £1.2 میلیارد دلار به اقتصاد اسکاتلند در "ناخالص ارزش افزوده" گوا در طول 2017/18 سال مالی.* BT گروه استخدام نزدیک به 7,700 مردم در سراسر کشور.

BT نیز امروز تایید کرد و تعهد خود را نسبت به داندی که در آن در حال حاضر در استخدام صدها نفر از مردم است. گلاسکو و دوندی پیوستن به نقاط دیگر اعلام کرد در حال حاضر از جمله ادینبورگ, بیرمنگام, لندن, منچستر, Belfast, بریستول, کاردیف و ایپسوییچ (Adastral Park). بیشتر اطلاعیه ها را به دنبال خواهد داشت در دوره به دلیل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب