C. H. Robinson اعلام اتحاد با مایکروسافت به دیجیتالی تبدیل زنجیره تامین آینده

C. H. Robinson و شرکت مایکروسافت روز سه شنبه اعلام کرد آنها در حال پیوستن به نیروهای خود را به دیجیتالی تبدیل

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

C. H. Robinson و شرکت مایکروسافت روز سه شنبه اعلام کرد آنها در حال پیوستن به نیروهای خود را به دیجیتالی تبدیل زنجیره تامین آینده با ترکیب قدرت C. H. رابینسون Navisphere® Microsoft Azure و Azure IoT برای دیدار با تغییر خواسته های در حال تحول جهانی زنجیره تامین. از طریق این اتحاد این شرکت با هدف فعال کردن دید زمان واقعی برای C. H. Robinson مشتریان.

"سرعت تغییر می بینیم در زنجیره عرضه صنعت امروز بی نظیر است. قادر بودن به سرعت در مقیاس و انطباق با تکنولوژی ما چیزی است که کمک می کند تا به مشتریان خود یک مزیت رقابتی" گفت: Chris o'brien, مدیر ارشد تجاری افسر C. H. Robinson. "همانطور که ما همچنان به سرمایه گذاری و افزایش تکنولوژی ما ساخته شده و به صورت زنجیره عرضه کارشناسان ما نگاه به همکاری با دیگر بهترین در کلاس شرکت را که بیشترین ارزش به مشتریان ما. از طریق مایکروسافت Azure cloud platform, ما به دست آوردن بیشتر مقیاس پذیری برتر امنیت داده ها و نرم افزار افزایش سرعت که به نفع مشتریان و حامل در سراسر جهان است."

از طریق این همکاری Navisphere — C. H. Robinson'splatform — در حال حاضر اهرم Azure IoT مرکزی به ادغام IoT دستگاه نظارت است که اقدامات عوامل مانند دما, شوک, شیب, رطوبت و نور و فشار در حمل و نقل به مشتریان را حتی دقیق تر سطح از اطلاعات در مورد محصولات آنها به عنوان حرکت را از طریق زنجیره تامین است. با هم, C. H. Robinson و مایکروسافت کار با بسیاری از ثروت 250 شرکت که بدان معنی است که این اتحاد باعث می شود آن را حتی ساده تر به مقیاس و توسعه راه حل های جدید برای ارائه بزرگترین شرکت های باربری با بیشتر زنجیره تامین بهره وری در زمان واقعی بینش و دید.

"ما متعهد به ارائه به مشتریان با اعتماد آسان به استفاده از پلت فرم به طوری که آنها می توانید بدون درز, هوشمند, و, امن, راه حل بدون در نظر گرفتن جایی که آنها در IoT سفر گفت:" سام جورج, شرکت, معاون رئیس جمهور, Azure IoT مایکروسافت. "ما هیجان زده به همکاری با C. H. Robinson به عنوان آن را تبدیل به زنجیره عرضه صنعت با اعمال نفوذ ما Microsoft Azure و Azure IoT راه حل است."

جدید همکاری های ایجاد شده در C. H. Robinson و مایکروسافت در حال حاضر غنی سابقه کار با هم. Navisphere مایکروسافت زنجیره عرضه جهانی این شرکت در زمان واقعی دید به موجودی در حالت استراحت و یا در حال حرکت در هر نقطه در جهان است. علاوه بر این با همکاری مایکروسافت, C. H. Robinson ساخته شده Navisphere چشم انداز جهانی دید زمان واقعی محصول است که اهرم Azure IoT راه حل های یادگیری ماشین و پیش بینی های تحلیلی برای ارزیابی احتمالی در سراسر زنجیره تامین.

از طریق C. H. رابینسون TMC بخش و Navisphere چشم انداز مایکروسافت در حال رانندگی نوآوری های خود را عرضه زنجیره ای برای ارائه پیش بینی تر و فعال در تصمیم گیری به آن های مختلف گروه های کسب و کار.

"زنجیره تامین آینده است دقیق کمتر فرار است و می توان پیمایش با یک سطح جدید از دید با قدرت از این رابطه است. از طریق این همکاری مشتریان دریافت بیشتر رقابتی و همچنین به عنوان صنعت پیشرو بینش و تخصص" گفت: اردن کاس رئیس جمهور از خدمات مدیریت در C. H. Robinson.

در علاوه بر این به C. H. Robinson نوآوری در Azure شرکت نیز اعمال نفوذ دینامیک 365 و قدرت بی تو به ساده کردن آن با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پلت فرم حمایت از C. H. Robinson تعهد به مشتری مداری از کسب و کار کوچک به بزرگترین شرکت های باربری. به عنوان بخشی از ارتباط آن با مایکروسافت C. H. Robinson ادغام خواهد شد خود را در زمان واقعی قیمت گذاری اجرا و مديريت حمل و نقل و ابزار به پویایی 365 ساخت این دیجیتالی-رانده تدارکات قابلیت های در دسترس را به مشتریان مایکروسافت.

در مورد C. H. Robinson

C. H. Robinson حل تدارکات مشکلات برای شرکت های سراسر جهان و در سراسر صنایع از ساده به پیچیده ترین. با نزدیک به 20 میلیارد دلار در حمل و نقل تحت مدیریت و 18 میلیون محموله های سالانه ما یکی از بزرگترین تدارکات سیستم عامل است. جهانی ما مجموعه ای از خدمات شتاب تجارت یکپارچه ارائه محصولات و کالاهایی که رانندگی در جهان اقتصاد است. با ترکیبی از حمل و نقل مرکب سیستم مدیریت و تخصص ما استفاده از اطلاعات ما استفاده برای ارائه راه حل های دقیق برای ما بیش از 119,000 مشتریان و 78,000 قرارداد حمل. ما فن آوری ساخته شده است و برای زنجیره تامین کارشناسان را سریع تر بهبود معنی دار به کسب و کار مشتریان ما. به عنوان یک مسئول و شهروند جهانی ما نیز مفتخر به کمک میلیون ها دلار برای حمایت باعث می شود که موضوع را به شرکت ما بنیاد ما و کارکنان ما است. برای اطلاعات بیشتر با ما در www.chrobinson.com (نزدک: CHRW).

در مورد مایکروسافت

مایکروسافت (Nasdaq "MSFT" @مایکروسافت) را قادر می سازد انتقال دیجیتال برای عصر هوشمند ابر و هوشمند لبه. ماموریت آن این است برای توانمند سازی هر فرد و هر سازمان بر روی این سیاره برای دستیابی به بیشتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن