دیوان عالی برزیل باید به اشتراک گذاری دیتا ویروس

برزیل از دادگاه عالی دستور داده است تا وزارت بهداشت به از سرگیری انتشار تمام اطلاعات مربوط به COVID-19 شیوع. س

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

برزیل از دادگاه عالی دستور داده است تا وزارت بهداشت به از سرگیری انتشار تمام اطلاعات مربوط به COVID-19 شیوع. سریع حکم به شرح زیر است وزارت تصمیم به دیگر انتشار تجمعی مرگ و عفونت بالغ.

برزیل بالاترین دادگاه در روز سه شنبه حکم داد که این کشور به وزارت بهداشت و درمان باید ادامه گزارش تمام اطلاعات مربوط به کروناویروس مرگ و میزان عفونت پس از این وزارتخانه حذف شده بزرگ swathes از اطلاعات عمومی و گفت: این امر جلوگیری از انتشار بالغ تجمعی.

وزارت بهداشت در برزیل باید "به طور کامل دوباره برقرار روزانه انتشار داده های اپیدمیولوژیک در COVID-19 همه گیر از جمله در وب سایت آژانس تحت نظر ارائه شده تا پنجشنبه گذشته" دیوان عدالت Alexandre de Moraes گفت: در بیانیه منتشر شده در این دادگاه در سایت در اوایل روز سه شنبه.

او همچنین اشاره کرد: "این عواقب فاجعه بار برای جمعیت اگر در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده و اقدامات در حال تصویب رسیده, مانند, مجموعه, تحلیل, ذخیره سازی و انتشار مربوط اپیدمیولوژیک داده است."

وزارت بهداشت حذف ویروس اطلاعات

بیش از آخر هفته وزارت بهداشت کشیده بود پایین یک مقدار قابل توجهی از اطلاعات دقیق در مورد شیوع ویروس در برزیل و گفت: این امر دیگر انتشار تجمعی داده ها در coronavirus مرگ و میر و عفونت. هفته گذشته آن را نیز منتقل انتشار روزانه آمار و ارقام را در اواخر شب.

این حرکت در ملاقات با خشم در سراسر طیف سیاسی.

ادامه مطلب: چگونه اطلاعات عمومی نشان داد دانش آموزان برزیل بودند که در پشت سمت چپ

در سخنرانی خود در یک کنفرانس در جلسه هیئت دولت در جمعه موقت وزیر بهداشت Eduaro Pazuello گفت: آن را به حال شده است وزارت قصد تجدید نظر در ارقام و اضافه کرد که دولت پیشنهاد کرده بودم نه تلفات بودند که بیش گزارش شده است.

ثبت مرگ و میر روز به روز از مرگ و نه از روز ثبت نام می دهد دقیق تر تصویر از شیوع است "true منحنی" او استدلال کرد.

روز دوشنبه وزارت تا به حال راه می رفت و پشت آن را قبلا اعلام و گفت: این امر در ادامه به انتشار تجمعی بالغ.

Pazuello است که تنها در این کار به طور موقت پس از رئیس جمهور Jair Bolsonaro مصرف دو وزرای بهداشت در طول دوره از یک شیوع. Bolsonaro اخراج اول دوم استعفا داد و در اعتراض به رئیس جمهور تضعیف خود توصیه های بهداشتی حداقل نه با تکرار حمایت از مخالفان برزیل مستند اقدامات است.

تکه تکه تست داده های پیچیده

منتقدان بود و می ترسید که یک عمل جدید از انتشار تنها مرگ و میر گزارش شده در 24 ساعت گذشته شکست خواهد خورد را به حساب موارد که در آن کسی تست مثبت برای COVID-19 روز پس از تاریخ مرگ. از جمله موارد شایع در برزیل که در آن تست شده و نامنظم.

اقدام اخیر ساخته شده و آن را "غیر ممکن" برای نظارت بر شیوع و برای پیاده سازی کنترل های لازم و عدالت Moraes گفت.

در بیش از 700 ، 000 عفونت برزیل کشور دوم بالاترین تعداد موارد coronavirus در صورت دوم تنها به ما. بیش از 37000 نفر در برزیل درگذشت از ویروس.

kp/msh (dpa رویترز)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن