'فاکس و دوستان' نیروهای Kayleigh McEnany به دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن بوفالو از معترضان توطئه

در اوایل صبح روز سه شنبه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی کردن بی پایه و اساس تئوری توطئه که 75

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

در اوایل صبح روز سه شنبه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی کردن بی پایه و اساس تئوری توطئه که 75 سال بوفالو از معترضان مارتین Gugino بود که محکم به زمین توسط پلیس و چپ خونریزی در پیاده رو "می تواند یک ANTIFA provocateur."

از آن زمان بیش از دو ساعت برای رادیو فردا حتی به ذکر است tweet تا دو دقیقه بحث و گفتگو در Bret Baier را نشان می دهد در اوایل سه شنبه شب. اما زمانی که کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany ظاهر شد صبح روز چهارشنبه در Fox & Friends, شرکت میزبان برایان Kilmeade تصمیم گرفت از آن زمان به درخواست چه بود که همه چیز در مورد.

و بر خلاف قانونگذاران جمهوریخواه کنگره که به راحتی دیده نمی شود صدای جیر جیر در, سوال, McEnany دو برابر کردن.

"می تواند شما را گسترش دهد." Kilmeade پرسید. "آیا رئیس جمهور فکر می کنم که این بخشی از antifa?"

"بنابراین رئیس جمهور شد, طرح سوال بر اساس یک گزارش که او را دیدم دیگر سوالات است که باید پرسید:" McEnany در پاسخ با اشاره به OAN, کابل, اخبار بخش بر اساس مبهم وبلاگ پست از محافظه کار Treehouse و تحویل با خبرنگار Kristian Rouz که کار کرده برای تبلیغات کرملین خروجی Sputnik.

"در هر صورت ما نمی تواند پرش در یک طرف بدون نگاه کردن به تمام حقایق در بازی" او ادامه داد. "این فرد تا به حال برخی بسیار سوال برانگیز توییتهایی برخی از ناسزا لادن توییتهایی دربارهی افسران پلیس."

McEnany در ادامه به nonsensically استفاده از این واقعیت است که 57 افسران پلیس استعفا در اعتراض به تعلیق از همکاران خود را که هل Gugino به عنوان شواهدی از چیزی بد. "من فکر می کنم ما باید بپرسید که چرا این افسران استعفا داد چه اتفاقی افتاد چه حقایق بر روی زمین بودند و رئیس جمهور شد فقط بالا بردن برخی از این سوالات," او گفت:.

Kilmeade بخشی به نظر نمی رسد کاملا راضی با آن پاسخ. "آنچه که در مورد زمان از آن ؟" او اشاره کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن جیر آمد در صبح روز جورج فلوید مراسم تشییع جنازه—که در زمان مورد چهار نفر از کسانی که یک ساعت در آن روباه نه جلد آن. "با تمام ناآرامی ها در این کشور آیا شما فکر می کنم زمان بندی درست است؟"

"نگاه رئیس جمهور اذعان کرده است در بسیاری از مواقع و به حق پس بی عدالتی با جورج فلوید" McEnany گفت. "او ناراحت بود که او را دیدم که تصویری به من اشاره کرد."

"او به کل یک سخنرانی در مورد آقای فلوید و قبر بی عدالتی وجود دارد," او ادامه داد: ظاهرا اشاره به کوتاه بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن دیگر سخنرانی در ناسا در مورد این قتل است. "اما رئیس جمهور بود که افزایش برخی از سوالات برخی از آنهایی که مشروع مورد خاص که تعامل و آن را حق به انجام این کار است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب