می توانید مطبوعات آزاد در هنگ کنگ زنده ماندن امنیت ملی ،

روزنامه نگاران در هنگ کنگ نگران هستند که اقدامات قانونی در این شهرستان خواهد محدود کردن دامنه مستقل گزارش به م

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

روزنامه نگاران در هنگ کنگ نگران هستند که اقدامات قانونی در این شهرستان خواهد محدود کردن دامنه مستقل گزارش به مقامات نذر "شور و نشاط اجرای" پکن امنیتی جدید قانون. ویلیام یانگ گزارش.

تنها چند روز پس از پکن گذشت ستیز امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ, فعالان می گویند در حال حاضر وجود دارد نشانه هایی که آزادی بیان در این شهرستان در معرض خطر است.

هنگ کنگ مقامات گفت: پنج شنبه گذشته که شعار آن "آزاد هنگ کنگ انقلاب از زمان ما" شعار به مثابه براندازی قدرت دولت است. روز بعد دولت در زمینه تروریسم علیه یک زن 23 ساله دوچرخهسواری که با استفاده از یک در حال حاضر ممنوع شده شعار.

دولت نیمه خودمختار خاک چینی گفت: آن را "شور و نشاط اجرای" بحث امنیت قانون است. قانون جدید اهداف چه مقامات در سرزمین اصلی چین تعریف به عنوان تجزیه طلبی براندازی تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی. کسانی که نقض قانون می تواند به زندگی در زندان است.

"من forewarn کسانی که رادیکال به تلاش برای نقض این قانون و یا عبور از خط قرمز به دلیل عواقب ناشی از نقض این قانون بسیار جدی است" هنگ کنگ اجرایی کری لام گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه.

قانون جدید شده و محکومیت بین المللی برای به خطر انداختن هنگ کنگ آزادی های مدنی مندرج در زیر "یک کشور دو سیستم" چارچوب از جمله آزادی بیان و مونتاژ.

کریس یونگ, رئیس, هنگ کنگ, انجمن روزنامه نگاران گفت: DW که امنیت ملی قانون تهدیدی مستقیم به روزنامه نگاران و رسانه های سازمان چرا که هر طرفدار دموکراسی گزارش می تواند تلقی یک جرم جنایی.

"هنگ کنگ روزنامه نگاران برخورد با سیاسی حساس داستان می تواند ایران را تحت قانون جدید" یونگ گفت: DW.

ادامه مطلب: چین امنیت قانون: پایان هنگ کنگ نیمه مستقل ،

گسترده محدودیت

برخی از روزنامه نگاران محلی می گویند که محدودیت هایی در آزادی مطبوعات در هنگ کنگ تحمیل شده بود طولانی قبل از پکن تصویب قانون تامین. "آزادی مطبوعات است در معرض خطر در هنگ کنگ" از یک روزنامه نگار مشغول به کار برای رسانه های خارجی سازمان گفت: DW. "من تصمیم به کار در رسانه های خارجی سازمان از آنجا که من فکر کردم من می خواهم که آزادی بیشتری برای گزارش وجود دارد."

اما رسانه های خارجی سازمان نیز در امان نیست با این قانون جدید است. ماده 54 از قانون سبب هنگ کنگ مقامات به "تقویت مدیریت" از رسانه های خارجی رسانه های غیر دولتی (NGOs) و دیگر سازمان های بین المللی.

"پکن را بیشتر اقدامات برای تنظیم و نظارت بر رسانه های محلی و خارجی," یونگ تاکید کرد.

ادامه مطلب: هنگ کنگ: Google, Facebook و توییتر توقف داده های کاربر درخواست

اریک چونگ مدرس در دانشگاه هنگ کنگ دانشکده حقوق گفت: DW که ماده 38 قانون اجازه می دهد تا پکن و هنگ کنگ مقامات نظارت بر رفتار هنگ کنگ جامعه مهاجرین به عنوان به خوبی.

"امنیت ملی قانون گسترده اضافی ارضی تاثیر می رود که فراتر از آنچه در سیستم چینی به طور معمول اجازه می دهد تا" چونگ گفت.

با توجه به ماده 29 قانون افراد در کار با سازمان های خارجی را جریمه خواهد شد اگر آنها "تحریک نفرت در میان هنگ کنگ مردم را نسبت به محلی و یا دولت مرکزی."

یک روزنامه نگار محلی گفت: DW خواست نامش فاش نشود که ماده 29 می کند به وضوح تعریف آنچه به منزله "تحریک نفرت نسبت به دولت."

هر کسی که "دزد و جاسوس و غیرقانونی فراهم می کند دولت اسرار و اطلاعات مربوط به امنیت ملی به کشورهای خارجی و یا موسسات" نیز می تواند تحت تعقیب قرار همان ماده از قانون است.

"'اسرار دولتی' و 'هوش' هستند شرایط گسترده است که استفاده شده است در برابر روزنامه نگاران شاغل در چین" روزنامه نگار گفت. "امنیت ملی قانون است که بیشتر اژدهایی از سرزمین اصلی قانون ساخته شده است آن را بسیار دشوار است برای افرادی که به هر چیزی صحبت آزادانه در مورد سیاست است."

بیشتر بخوانید: آلمان Heiko Maas: هنگ کنگ, قانون تامین 'بسیار نگران کننده'

یادگیری از خبرنگاران چینی

یونگ با این حال معتقد است که وضعیت آزادی رسانه ها در هنگ کنگ است که هنوز هم بهتر از سرزمین اصلی است.

اما کای Ong یک محقق در سازمان عفو بین الملل گفت: DW که دلار هنگ کنگ, روزنامه نگاران نگران هستند که دولت در شهرستان ممکن است تکرار چینی مدل محدود کردن فعالیت های روزنامه نگاری و نیروی روزنامه نگاران معتبر به منظور گزارش و جمع آوری اطلاعات در این شهر است.

برخی از روزنامه نگاران بر این باورند که در حال حاضر بسیار مهم برای یادگیری از شیوه های روزنامه نگاری در سرزمین اصلی.

"ما نیاز به بررسی آنچه اتفاق می افتد در سرزمین اصلی چین به گرفتن یک ایده از آنچه ممکن است اتفاق می افتد در هنگ کنگ است. این که چگونه از هنگ کنگ روزنامه نگاران می توانید مدیریت به انجام چیزی معنی دار در به طور فزاینده ای دشوار محیط زیست" یونگ گفت.

دیگران کمتر خوش بینانه در مورد آینده نگاری در هنگ کنگ است. "من فکر می کنم آن را تنها بدتر خواهد شد صرف نظر از آنچه ما انجام می دهیم" یک روزنامه نگار گفت: DW. "اما من نمی خواهد داد تا روزنامه نگاری چون دارم هنگ کنگ. چگونه می توان از چین به جرم عشق کسی برای خود شهرستان؟"

ادامه مطلب: هنگ کنگ فعال ناتان قانون می گوید او فرار کرد شهر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب