کاتولیک Wingnuts می گویند COVID اقدامات احتیاطی پاپ 'بهانه' به کشتن کلیسا

رم—برای سنت گرایان و محافظه کار در بال از کلیسای کاتولیک بر این باورند که عبادت است "ضروری خدمات" حتی در طول ه

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

رم—برای سنت گرایان و محافظه کار در بال از کلیسای کاتولیک بر این باورند که عبادت است "ضروری خدمات" حتی در طول همه گیر مستندات محدودیت قرار داده کاتولیک توده ها ثابت کرده اند زمین های حاصلخیز برای تئوری های توطئه—به خصوص کسانی که هدف قرار دادن پاپ فرانسیس.

در طول بحران پاپ همچنان به اصرار خویشتنداری و احتیاط—اساسا در نظر منتقدان به تعویق انداختن دانشمندان به جای خدا—هنگامی که در حال حرکت رو به جلو با گردهمایی در طول بیماری همه گیر.

پس از به شدت دقت کنید نامه ای از این کشور را قدرتمند گروه اسقف های کاتولیک روم خواستار کمک مالی دولت مناسب برای جمع آوری کاتولیک ها در حال حاضر می تواند بازگشت به کلیسا برای جشن جمعی از مارس 18. این دولت در ابتدا ممنوع تجمعات مذهبی برای هر چیزی اما مجالس ترحیم تا ژوئن 1 و همچنان به ممنوعیت اجتماعات بزرگ از هر نوع دیگر برای آینده قابل پیش بینی.

پاپ تیز نیست ثبت نام بر روی آن نامه. او قطعا نمی خواهید جدید کاتولیک COVID خوشه خواهد بود که همه بیش از حد آسان برای ردیابی از خدمات مذهبی خواهد بود که تنها تجمعات هر اندازه مجاز در هر نقطه در ایتالیا برای چند هفته آینده, حداقل.

چندین روحانیون و حتی تعدادی از محافظه کار کاتولیک روزنامه نگاران امضا کرده اند جداگانه دادخواست علیه پاپ و ادعا کردند که او انجام نمی دهد به اندازه کافی برای مقابله با COVID "اعتیاد به مواد مخدره" و پس از آن مستند به مقدار یک "بهانه" توسط unnamed بازیگران خم جهنم در محروم کردن مؤمنان از حضور توده به "تحمیل یک نظم جهانی جدید" sans دین است.

این طومار در ادامه می گویند که تحمیل تماس با ما-برنامه ردیابی نیاز به واکسیناسیون و "جرم" ارتباط بین اعضای خانواده به مقدار "اخلال مقدمه ای برای تحقق یک دولت جهانی فراتر از همه کنترل است."

درخواست زاییده افکار از اسقف اعظم کارلو ماریا Vigano یک محافظه کار ترویج شده توسط امثال استیو Bannon و آمریکا کاردینال ریموند برک. Vigano معروف راه اندازی پاپ فرانسیس' بد درک دست دادن با ازدواج همجنسگرایان حریف کیم دیویس فرانسیس در اولین سفر خود به آمریکا در سال 2015. Vigano نیز نوشت: طولانی گواهی نامه در جولای 2018 که در آن او ادعا کرد که فرانسیس می دانستم که همه چیز در مورد گناهان دیگر آمریکایی کاردینال تئودور McCarrick و پوشش داده شده تا برای او. او همچنین از انظار عمومی ناپدید شد اما در نشریات محافظه کار او به طور مداوم ارائه می دهد در برابر انتقاد پاپ از سایه.

درخواست—مطالب شده اند که شناور در اطراف در اینترنت از این مستند آغاز شد—نیز تحت فشار قرار دادند توسط محافظه کار کاتولیک افراد غیرمتخصص مانند علمی و مذهبی شخصیت تیلور مارشال که قهرمانان فرانسیس دشمنان از جمله Vigano و Burke. مارشال بود در مصاحبه با یکی از رئیس جمهور تهمت ترجیح شبکه های OANN روز جمعه در مورد اینکه چرا کاتولیک ها نباید رای به نرم افزار-زندگی نامزد جو بایدن و به جای پشت سریال زناکار و دو بار طلاق مغلوب ساختن پیشی جستن "به خاطر به دنیا نیامده است."

تیلور نیز در توییتی که کاتولیک ها باید اصرار بر گرفتن ربانی توسط دهان و نه با دست که محافظه کاران بر این باورند آلوده ویفر که نشان دهنده عیسی مسیح بدن. با وجود این COVID بیماری همه گیر. هر کسی (بخوانید فرانسیس) که اصرار دارد در غیر این صورت واقعا کاتولیک آنها ادعا می کنند.

تیلور که دارای یک زیر بزرگ در میان محافظه کار کاتولیک محبوب یوتیوب نشان می دهد با موضوعاتی مانند "پاپ فرانسیس آیا شما یک مرتد? آیا شما پرستش بت?" و "که در آن همه کاتولیک مردان رفته است ؟" که در آن او اصرار دارد که اگر یک زن در تاریخ اول ارتباط اگر او یک مرد باید سر از خانواده های خوب و کاتولیک مرد باید بپرسید برای این لایحه و راه رفتن.

یکی دیگر از گزارش امضا کنندگان این طومار توسط کاردینال رابرت سارا سر از واتیکان مناجات, اتاق کار کردم که به آب داغ بیش از یک کتاب او گفت که او با همكاري بازنشسته پاپ بندیکت شانزدهم که به وضوح به معنای نفوذ فرانسیس' تصمیم گیری در اجازه می دهد کشیش ازدواج در اعماق آمازون که فرانسیس در نهایت تصمیم گرفت در برابر. هر چند سارا پس گفت: او نمی امضای طومار چند درگیر در ایجاد آن اصرار دارند که او انجام داد.

Vigano به یک بیانیه به کاتولیک سایت چلیپا در جمعه اصرار دارد که سارا را تایید کرده دادخواست اما که او را "عمیقا خیرخواهی" و او را ببخش "برای قبر جرم او متعهد در برابر حقیقت و خودم" در حال حاضر انکار دخالت خود را.

حتی با کاتولیک توده های مجاز در فقط یک هفته زمان—70 روز پس از آنها ممنوع در ایتالیا و یکی می تواند استدلال می کنند به مراتب زودتر از امن است—توطئه چرخش در اطراف در مورد چگونه بیماری است که بیش از کشته 280,000 مردم در سراسر جهان است که به نوعی یک طرح برای حفظ محافظه کاران خارج از کلیسا هستند به احتمال زیاد فقط گرفتن آغاز شده است.

شروع دوشنبه آینده کشیش با پوشیدن ماسک و دستکش اجازه خواهد داشت به صمیمیت و همدلی به محله های کشیش نشین خواهد شد که دریافت آن را با دست خود بکشید و ماسک خود را به مصرف آن است.

Thermoscanners خواهد بود توصیه می شود در ورودی قصر سلطنتی و مراسم مانند تعمید را به اثبات پیچیده از آب مقدس فونت را خشک باقی می ماند. مراسم قرار است برگزار می شود خارج و یا در مقابل تعداد کمی از مردم که باید توسط کشیش اهل محله که باید برای اطمینان از امن اجتماعی فاصله بر اساس اندازه کلیساها.

اعترافات اجازه خواهد داشت اما نه در کوچک چوبی غرفه های استفاده شده توسط بسیاری از کلیساهای کاتولیک. در عوض آنها باید برگزار شود با دو کشیش و اعتراف پوشیدن ماسک در امن فاصله اجتماعی که نشان می دهد ممکن است آنها را به فریاد گناهان خود را در سراسر اتاق.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب