Dave Chappelle بازدید در همین لیمو و Candace اونز در Lacerating Netflix ویژه در جورج فلوید

Dave Chappelle منتشر نشده Netflix ویژه در ساعات اولیه جمعه که اشک به رسانه ها و تماس ها در امریکا به گوش دادن

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

Dave Chappelle منتشر نشده Netflix ویژه در ساعات اولیه جمعه که اشک به رسانه ها و تماس ها در امریکا به گوش دادن به جنبش اعتراضی است که افزایش یافته است تا به تقاضای پایان دادن به بیش از یک قرن از ظلم و ستم.

کمدین گفت که او می تواند خود را به تماشای کشتار جورج فلوید برای یک هفته اما به عنوان به زودی به عنوان او, او قابل درک است که چرا ایالات متحده آمریکا شاهد یکی از گسترده ترین جنبشهای اعتراضی در 50 سال است.

"این بچه فکر کرد که او قرار بود به مرگ او می دانست که او که قرار بود به مرگ. به نام او برای او به نام او برای او مرده است. من فقط دیده می شود که یک بار قبل از من در زندگی: پدر من در بستر مرگ به نام برای مادر بزرگ او" Chappelle گفت.

"هنگامی که من به تماشای آن نوار فهمیدم این مرد می دانست که او که قرار بود به مرگ. مردم آن را تماشا کردند مردم آن فیلم برداری شده و برای برخی از دلیل است که من هنوز هم نمی فهمم تمام این لعنتی پلیس تا به حال دست خود را در جیب خود. که شما صحبت کردن ؟ چه هستند شما نشان? که شما می توانید زانو زدن مرد گردن برای 8 دقیقه و 46 ثانیه و احساس می کنم مثل شما نمی توانید خشم خدا ؟ این چیزی است که اتفاق می افتد در حال حاضر. آن را برای یک پلیس آن را برای همه آن را از آن. من معنی نیست که برای دریافت سنگین اما ما باید چیزی بگویم."

در یک بخش قدرتمند ویژه ثبت شده در خارج از منزل در نزدیکی خانه اش در دیتون اوهایو با زندگی اجتماعی فاصله مخاطبان Chappelle جدولها مناجات از زندگی به پایان رسید و با خشونت پلیس یک موضوع است که او را تحت پوشش گسترده در قبلی excoriating مجموعه.

امینی کمدین بازیگر و تهیه کننده گفت: او خشم هنگامی که او را دیدم به لیمو در سی ان ان خواستار چهره شناخته شده به صحبت کردن در مورد مرگ فلوید.

"[لیمو] می گوید که این همه مشهور ؟ چرا شما صحبت نمی?' این n----- گفت: "همه.' من جیغ در تلویزیون 'من به جرات به شما می گویند من n - - - - - من به جرات به شما!' کسی تا حالا به من گوش انجام کمدی? من نه تا به حال گفت: هر چیزی در مورد این چیزهایی که قبل از ؟ بنابراین در حال حاضر همه از ناگهانی این n----- انتظار من به گام در مقابل خیابان ها و بحث بیش از این کار این مردم انجام می دهند به عنوان یک هنرمند مشهور.

"جواب بدید: آیا شما می خواهید برای دیدن یک ستاره در حال حاضر ؟ آیا ما به آنچه Ja Rule فکر می کند? آیا این موضوع در مورد افراد مشهور? این خیابان صحبت کردن برای آنها لازم نیست من در حال حاضر. من دهان بسته. و من هنوز هم نگه داشتن دهان من بسته. اما فکر نمی کنم من سکوت است همدست... چرا هر کسی که مراقبت از آنچه کمدین های مورد علاقه خود را فکر می کند پس از آنها را دیدم یک افسر پلیس زانو زدن مرد گردن برای 8 دقیقه و 46 ثانیه؟"

بعد Chappelle هم در جناح راست, رسانه ها, تلفن, فاکس نیوز, ستاره Laura Ingraham "به طور منظم-کون سفید با یک پلت فرم" و "c--t" برای او 2018 "خفه شو و دریبل" تطبیق در LeBron James برای فعالیت.

او همچنین با نام بردن از نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن, سیاه, رسانه های مفسر Candace اونز. "من دیده ام Candace اونز سعی کنید برای متقاعد کردن سفید امریکا, 'در مورد آن نگران نباشید. او یک جنایتکار به هر حال.' من اهمیتی نمی دهد چه این n----- انجام داد. من اهمیتی نمی دهند چه این n----- انجام داد.

"Candace اوون که فاسد, سگ ماده او را بدترین. من نمی توانم فکر می کنم از راه بدتر را به پول. او را بیشتر بیان ادم سفیه و احمق من تا کنون دیده ام در من لعنتی زندگی است."

Chappelle تمسخر او برای این ادعا سیاه امریکا "انتخاب" را به Floyd قهرمان خود را با وجود سابقه جنایی و مواد مخدر استفاده کنید.

""چرا سیاه و سفید جامعه او را به یک قهرمان ؟ چرا شما را انتخاب کنید او را به عنوان یک قهرمان؟' ما نمی را انتخاب کنید او شما را. آنها او را کشتند و این درست نیست پس او مرد.

"ما از جان گذشته برای قهرمانان در جامعه است. هر کسی که زنده می ماند این کابوس من است goddamned قهرمان است."

Chappelle در ادامه به توضیح است که اگر هر کسی باید درک مفهوم همبستگی آن پلیس بود.

او گفت: لس آنجلس پلیس تا به حال یک بار به او پیشنهاد یک پلیس اسکورت پس از کریس Dorner سابق پلیس لس آنجلس مامور شروع به تیراندازی ماموران پس از او بدرفتاری شد و توسط نیروی. Dorner نوشته بود یک مانیفست توضیح نارضایتی او و متعهد به راه انداختن جنگ نامتقارن در برابر پلیس و همچنین ستایش, سیاه, کمدین مثل دیو Chappelle و کوین هارت.

"من قرار است برای حضور در مراسم گرمی است که هفته; یک پسر از پلیس لس آنجلس به نام من و گفت:" آقای Chappelle ما درک می کنیم شما در حال آمدن به لس آنجلس و من نمی دانم اگر شما می دانید, اما وجود دارد یک دیوانه در خیابان که کشتن افسران پلیس و ما می خواهم به می دانم که اگر ما می تواند به شما انتخاب کنید تا در فرودگاه. ما در حال گسترش این حسن نیت ارائه میدهد به هر کس او که در مانیفست خود.' و من به پلیس گفت: "من خوب هستم—من خواندن مانیفست. او دوست من! وجود دارد هر چیزی من می توانم برای شما انجام دهد n-----? چون من خواهد بود بسیار نگران است.'"

هنگامی که آنها در نهایت با Dorner مخفی در کابین Chappelle گفت: "کمتر از 400 افسر پلیس نشان داد و پاسخ داده شده تماس بگیرید. و پسر اجازه دهید من به شما بگویم چیزی است که آنها سوئیس cheesed این n-----... و شما می دانید که چرا 400 پلیس نشان داد ؟ چرا که یکی از خود به قتل رسید. پس چگونه از آنها نمی تواند درک آنچه در جریان است در این خیابان است."

زمانی که پدرش درگذشت Chappelle به یاد می آورد او برای نام گرامی سابق عضو خانواده فقط به عنوان جورج فلوید بود. زن او به نام بود برای مادر او یک زن بود که به دنیا آمد در ایالات متحده به عنوان یک برده.

"این چیزها نیست ، آن را مدت ها پیش آن را امروز. آیا شما از خود درآورد ذهن اگر شما نمی توانید ببینید که.

"و این n-----s می گویند:" چرا دیوید Chappelle گفت: هر چیزی؟' از آنجا که دیوید Chappelle چه می داند از او دیدن است و این خیابان را برای خود صحبت می کنند که آیا من زنده یا مرده—من به شما اعتماد بچه ها من شما را دوست دارم بچه ها. ما نگه داشتن این فضا باز است.این آخرین سنگر برای عمران گفتمان. پس از این گه این فقط rat-a-تات-تات rat-a-تات-تات."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن