چارلستون در نهایت آماده به پاره کردن آن Jim Crow دوران برده داری حرم. خواهد کارولینای جنوبی عربستان اجازه دهید آن ؟

پنج سال پیش, امروز, سفید neo-Confederate کشته و نه, سیاه, محله های کشیش نشین در مادر Emanuel کلیسای باپتیست وا

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

پنج سال پیش, امروز, سفید neo-Confederate کشته و نه, سیاه, محله های کشیش نشین در مادر Emanuel کلیسای باپتیست واقع فقط تا خیابان از جایی که یک مجسمه تجلیل John C. Calhoun -- که در یک سال 1837 سخنرانی معروف تلقی اسارت از انسان "به جای بد و خوب—یک مثبت خوب"—ایستاده بود بیش از 130 سال در قلب چارلستون کارولینای جنوبی است.

روز چهارشنبه بعد از ظهر چارلستون شهردار جان تککلنبورگ اعلام کرد طرح خود را برای ارسال یک قطعنامه به شورای شهر به حذف بنای یک حرکت دیر شده است. در همان سخنرانی در بالا ذکر شده, Calhoun اظهار داشت: "هرگز قبل از نژاد سیاه از آفریقای مرکزی از سپیده دم تاریخ تا به امروز به دست آمده یک بیماری خیلی متمدن و پس از بهبود نه تنها از لحاظ جسمی بلکه از نظر اخلاقی و فکری است." به عبارت دیگر Calhoun اعتقاد خشونت و وحشت از برده داری بود و این بهترین چیزی است که تا کنون اتفاق افتاده است به سیاه مردمی در این کشور است.

و در سال 1887 سفید Charlestonians اجازه سیاه مردمی می دانم که چقدر آنها موافقت با Calhoun با قرار دادن مجسمه در تصویر خود را. حتی مجسمه را در محل قدیمی ارگ, پس از آرسنال و guardhouse به معنای واقعی کلمه شلیک کردن هر گونه قیام سیاه بردگی مردمی آغشته است با supremacist ترور و خشونت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب