حکومت و سربازان نمی تواند حاوی این کشور هرج و مرج

آتشین در سراسر کشور تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید خود را وارد روز ششم روز یکشنبه ابتدا با تجمعات مسالمت آمیز ج

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

آتشین در سراسر کشور تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید خود را وارد روز ششم روز یکشنبه ابتدا با تجمعات مسالمت آمیز جای خود را به وحشتناک رویارویی میان فعالان و سرکش راننده کامیون در مینیاپولیس, آتش سوزی در لبه کاخ سفید زمینه در واشنگتن و صحنه های دیدنی و جذاب از غارت در منهتن.

یک تانکر کامیون خمرهای شکل به یک جمعیت در I-35W پل در مینیاپولیس, این شهر که در آن فلوید فریاد "نمی توانم نفس بکشم" را به عنوان او برگزار شد پایین گردن و درست قبل از مرگ او در بازداشت پلیس.

لورا Eltawely گفت: روزانه وحش او و شوهرش احمد همراه با چهار فرزند کوچک بودند و در تلاش برای خروج از این پل زمانی که پلیس سوار یک ورودی شیب دار و بدون توضیح شلیک گاز اشک آور به سوی جمعیت در حال فرار کامیون.

"آنها آشکارا کشتار با گاز مردم که آنها می دانستند که در حال اجرا به دور از حادثه آنها در پاسخ به" Eltawely روز یکشنبه گفت.

زن و شوهر و بچه های خود را در سن 1 سال به 10 سال زمان پناهگاه در یک ساختمان آپارتمان.

"این بود که یک روز صلح آمیز تظاهرات" Eltawely اضافه شده است. "ما تا به حال هیچ ایده وجود دارد خواهد بود و درگیری با پلیس."

راننده کامیون دستگیر شد و در نظر گرفته شد به یک بیمارستان با غیر تهدید کننده زندگی صدمات.

در شهر نیویورک با وجود درگیری در پایین منهتن پلیس به نظر می رسید به کنار گذاشتن بسیاری از این جزیره به غارتگران که غارت برخی از با ارزش ترین خرده فروشی املاک و مستغلات در این سیاره است.

بهترین خرید. شمالی. مربی است. کیت بیل زدن. اپل.

پس از 10 شب به تظاهر کنندگان در میدان اتحاد مشتعل جعبه خارج از رشته کتابفروشی. آنها نیز دستگیر شده در ویدئو فوق العاده ویندوز از Walgreens داروسازی و همچنین غارت یک فروشگاه GameStop.

در یک نقطه در میدتاون منهتن حدود 11 بعد از ظهر یک معترض گود iPads ها به یک مونتاژ گروه ترکان و مغولان. دقیقه قبل از آن یک فعال سیاسی می تواند او شنیده intoning "شما در حال رفتن به راه اشتباه! Marshalls است که در راه!"

در لس آنجلس یک ادعا hit-and-run در Pershing مربع در مرکز شهر دستگیر شد در ویدیو به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران توییتر در روز یکشنبه بعد از ظهر. تظاهرکنندگان تعقیب خودروی پلیس پس از آن ضربه یک مرد که صدمات بودند مشخص نیست و به اطراف چرخید. به عنوان صدها نفر جمع شده بودند برای تظاهرات مسالمت آمیز دیگران غارت کسب و کار در سانتا مونیکا از جمله شهر خیابان سوم تفرجگاه. یکی از فعالان در تلاش برای جلوگیری از غارتگران از شکستن را به یک فروشگاه REI در سانتا مونیکا بلوار. آتش نشانان خاموش اتومبیل و ساختمان در شعله های آتش در شهر و پلیس در نهایت نشان داد تا به اتهام بازداشت دزد.

پلیس در مرکز شهر سیاتل پرتاب گاز اشک آور و فلش-موی چتری به جمعیت معترضان که فرار از دود. مردم مطرح سلاح های خود را و فریاد زد: "دست ها بالا! نمی شلیک کنید!" گارد ملی و کامیون ها با سربازان استتار نورد را از طریق خیابان که در آن داوطلبان تمیز خرابه که آن روز صبح. یک ساکن را می توان شنید intoning "من باید می گویند پلیس به نظر می رسد برای نشان دادن برخی از خویشتن داری امروز!"

در آستین که در آن تظاهرات در روز قبل از آن بوده است صلح آمیز پس از یک خشونت آمیز شنبه شب تبدیل همه چیز زشت دوباره به عنوان شب عینک پلیس گزارش شلیک beanbag گلوله و گاز اشک آور از یک پل هوایی در جمعیت است.

در واشنگتن همه چیز آرام شد و دو ساعت قبل از اولین شب از ساعت 11 شب مقررات منع رفت و آمد. جمعیت جمع آوری شده در فلز سنگر بنا در ورودی پارک لافایت که در اطراف کاخ سفید و Rondell اردن, a 30-year-old وکیل گفت که او برنامه ریزی شده به ترک "قبل از این گه بازدید فن."

"و آن را باید" او اضافه شده است.

اما درست قبل از 11 شب به تظاهر کنندگان بسته بندی خیابان ها و مجموعه سنت جان اسقفی کلیسا در آتش است. کلیسا های تاریخی ساخته شده در سال 1815 است یک بلوک از کاخ سفید است.

آنها نیز به آتش کشیدند حداقل یک خودرو و یک ساختمان کوچک است که دارای دستشویی در محیط کاخ سفید به دلایل و کشیده یک شاخه درخت به خیابان به عنوان جرقه زنی برای اتش. AFL-CIO ساختمان شکسته و تخریب شده با نقاشی های دیواری از جمله "برو به پلیس" و "Fuck 12."

به زودی پس از یک آتش سوزی که در مجموعه داخل لابی. یک بلوک دور پلیس محافظت the St. Regis هتل لوکس.

در شیکاگو کمتر وجود دارد مقدار زیادی از غارت در روز روشن. یک درایو از حلقه به شهر جنوبی طرف دیدم تقریبا هر از ویژگی های بلوک حداقل یک کتک کسب و کار. یکی از ضرب و شتم پلیس bemoaned به The Daily Beast, "این نیست معترضین آنها اپورتونيست. آنها فقط از بین بردن و غارت آنجا که آن را سرد چیزی که به انجام است."

به همین ترتیب در فیلادلفیا جمعیت از مردم تخریب خودروهای پلیس و غارت فروشگاه ها در سراسر شهرستان.

برخی از ساکنان گفت: روزانه وحش غارت از کسب و کارهای کوچک در پیشبرد عدالت برای Floyd. "پس همه گفت که این همه برای جورج و آن را واقعا" جسیکا گفت: Coolidge, 29. "خانواده اساسا انجام برای خانواده خودشان. سرقت است و نه عدالت."

"برخی از مردم حتی نمی زندگی در محله" کالوین Walker, 58, chimed در. "آنها آن را انجام می دهند چون آنها آن را انجام می دهند. آن را در مورد تظاهرات."

خشم ساکنان سفید از طبقه کارگر محله در جنوب فیلادلفیا شد و در نیروی در روز یکشنبه شب به عنوان خورشید رفت اعلام اجباری 6 بعد از ظهر حکومت نظامی. ده ها تن از مردم در صف مقابل خیابان در نزدیکی اسنایدر خیابان یک به طور سنتی ایرلندی و ایتالیایی محله.

این شاهراه که abuts یک مرکز خرید است که در قلب یک جامعه منزوی است که شامل معروف "2 سنت"—خانه به بسیاری از Mummer باشگاه است که ژانویه هر سال در فیلادلفیا در سال جدید روز رژه. باشگاه ها شده اند منبع اختلاف در سال های گذشته به عنوان شرکت کنندگان باید یک shirked ممنوعیت blackface.

ساکنان به نظر می رسید که ضد تظاهرات در ذهن خود.

"ما فقط مطمئن شوید که همه چیز OK" گفت: یک زن که نمی خواهد با ارائه نام او.

"ما در حال رفتن به پایین وجود دارد را قفل و لود می شود." روشن یک مرد بلندی در نزدیکی خیابان وسیع.

غارتگران در Foot Locker فروشگاه در خیابان شاه بلوط در غرب فیلادلفیا شد و در دیدار با نیروهای پلیس و گلوله های لاستیکی و کپسول های گاز اشک آور و گاز از کار اخراج شدند به جمعیت.

"ما ایستاده بودند در سراسر خیابان را از پا قفل و ما متوجه یک جمعیت از مردم در حال اجرا و یک جمعیت از پلیس های در حال اجرا به سمت آنها. و سپس ما می بینیم یک پلیس پرش در مقابل یک موتور سیکلت برای جلوگیری از این مرد و آنها شروع به ضربه زدن به او را از حق دور. من بگو هی من کردم شما در دوربین'," گفت: یک شاهد Cordarrol واشنگتن است.

"و هنگامی که او به خشونت. او شات" واشنگتن در ادامه با اشاره به اینکه درمان توسط متخصصین "و من به ضرب گلوله چند بار."

مردم محلی گفت: روزانه وحش خبرنگار آنها خشم ویرانی. برخی حتی التماس برای غارت برای جلوگیری از به عنوان داوطلب پزشکان ریخت و آب به چهره مردم و ارائه ماسک و ضد عفونی کننده دست. حداقل یک صاحب کسب و کار برنده S. Hwang سوار به صحنه برای محافظت از خود فروشگاه. Hwang تخفیف تامین کننده مو گفت: او متعلق به فروشگاه خود را برای 30 سال است و "هرگز آن را دیده بود."

Cheryel-لین Sumpter یک 28 ساله ساکن و صاحب خانه گفت: Daily Beast: "من دیوانه نیستم با پلیس امروز. من دیوانه در مردم در حال اجرا در اطراف و سرقت. چرا که میشم می خوام بیا اینجا و سرقت. این هیچ ربطی به با جورج فلوید. در حال حاضر ما حتی نمی تواند راه رفتن در خارج از آنجا که مردم آمد در اینجا با کیف و مسائل است. چرا من گرفتن اشک با تانک های خود در کوچه?"

ریک بل, 45 ساله, معلم, گفت که او "نمی تواند تعداد دفعات مشاهده که چگونه بسیاری از بار" او شده است مورد آزار و اذیت توسط پلیس و تأکید بر اهمیت تظاهرات علیه خشونت پلیس. "مردم خسته شده اند. این نمی تواند ادامه برای رفتن بر روی" بل گفت.

"من موافق غارت است و نه چیزی که ما باید انجام شود" بل اضافه شده است. او پیشنهاد کرد مردم در رسانه های اجتماعی به "ببینید که چه کسی واقعا غارت."

"این فقط جوان سیاه و سفید بچه ها. این همه در سراسر هیئت مدیره," او گفت:.

در مینیاپولیس جمعیت هزاران نفری در اوایل روز شنبه در نزدیکی جام, غذاهای, فروشگاه, فقط در خارج از آن فلوید کشته شد. سخنرانان نوبت در زمان فراخوانی فلوید نام و روشن ساخت که چرا معترضان و اعضای جامعه ناراضی باقی با تنهاست دستگیری چوین. "هنگامی که ما می گویند" نه عدالت بدون صلح "ما هیچ معنی عدالت بدون صلح" گفت: یک سخنران که متولد فلوید بومی هوستون.

این تجمع صلح آمیز بود و بدون هیچ گونه افسران پلیس که صرف شنبه شب شلیک به معترضان و تعقیب آنها در سراسر شهر پراکنده و پر هرج و مرج و درگیری که رفت به اعماق شب.

نانسی Alayon صاحب جان یک السالوادور کامیون مواد غذایی برنامه ریزی شده به دست 1,500 وعده های غذایی رایگان به لطف $4,000 مطرح شده توسط مشتریان وفادار.

"ما همه احساس جمعی این غم و اندوه," او گفت:.

ساعت بعد, پس از یک محلی مقررات منع رفت و آمد یک جمعیت نزدیک به 1000 نفر به پایان رسید خود را بعد از تظاهرات در همان نقطه. Kendrick, بنسون 28 ساله بومی مینیاپولیس' شمالی کنار ایستاده بود در یک متر پارکینگ پرداخت ایستگاه و خطاب به جمعیت.

"این یک مقدس فضای امن در اینجا امشب" بنسون گفت. "شما باید یک راست به سرند. شما باید یک راست به سوگواری. هیچ کس نمی تواند که از شما دور است."

بنسون بود که در شهر و بازدید از خانه خود را در Bushwick بروکلین گفت که او در آنجا ماند در شهر که "این جنگ آغاز شده است."

—با گزارش توسط اسپنسر آکرمن و دنی طلا در شهر نیویورک Jonathan Ballew در شیکاگو و سام marie drake در واشنگتن ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن