احساسی آوردن خاطرات توسط جودی Stih ثابت می کند پدر و مادر ارزش دوست داشتن ارزش صرفه جویی

که ارزش صرفه جویی در زندگی خود را? برای نویسنده جودی Stih, آن را پدر و مادر خود را به عنوان نشان داده شده در خ

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

که ارزش صرفه جویی در زندگی خود را? برای نویسنده جودی Stih, آن را پدر و مادر خود را به عنوان نشان داده شده در خود را به طور مستقل منتشر شده کتاب "ارزش صرفه جویی در خاطرات" (سال 2017).
 
ویژه در CUTV و به خوبی دریافت شده توسط خوانندگان "ارزش صرفه جویی در خاطرات" مذاکرات درباره نویسنده سفر با پدر الکلی بلکه سفر خود را از طریق 35 سال از متانت همراه با مادرش تلاش برای زنده ماندن از طریق سال قبل از الکلی های گمنام (AA). "هدف این است که برای کمک به معتادان و خانواده های آنان" نویسنده می گوید. "این فصل (در خاطرات) توصیف تغییرات مورد نیاز را در هر سفر.
 
"شما نمی توانید توضیح دهید که مسیر به متانت و بدون نوشتن در مورد مسائل روزمره و چگونه آن را تحت تاثیر خودم و خواهر و برادر من."
 
نیمه دوم از "ارزش صرفه جویی در خاطرات" می پردازد نویسنده مراقبت از مادرش که به زوال عقل در سن 94. "من حفظ 7 مجلات از 7 سال من برای مراقبت او می گوید:" نویسنده. "من چیزهای زیادی یاد گرفتم دانستن هیچ چیزی در مورد مراقبت از کسی مثل این.
 
"من نوشت: تمام تجربیات من, همراه با آنچه به شما کمک کند می توانید از دریافت مدیکر و آنچه شما انجام نمی, چگونه به تحریک کسی که با زوال عقل, و چگونه شما می توانید کمک از آسایشگاه حتی اگر بیمار نمی بستری است."
 
نویسنده تا به حال یاد گرفتم خیلی از تجربیات او در برخورد با یک پدر الکلی و مراقبت از یک فرد سالمند مبتلا به زوال عقل. او آن را بداند ماموریت او برای نوشتن این کتاب به طوری که او می تواند به اشتراک گذاری خود را تجربه و بینش با خوانندگان در برخورد با اعتیاد به الکل و زوال عقل در خانواده است.
 
الهام جودی Stih عشق و تعهد به پدر و مادر خود را. خرید "ارزش صرفه جویی در خاطرات" امروز در آمازون است.
 
گرفتن نمایشگاه کتاب در سال 2020 BookExpo جدید عنوان ویترین در جولای 22-26 در Javits مرکز شهر نیویورک است.
 
 
 
ارزش صرفه جویی در خاطرات
نویسنده | جودی Stih
ناشر | به طور مستقل منتشر شده
| تاریخ انتشار 2017
کتاب خرده فروشی | $8.10
 
درباره نویسنده
 
جودی Stih یک مادر به سه پسر و یک مادر بزرگ به نوه های سه. او زندگی می کند در مسا ،
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن