رهبران اتحادیه اروپا در تلاش برای شکستن بن بست بیش از coronavirus بسته

اتحادیه اروپا مذاکرات مشترک coronavirus بسته محرک را شکسته تا به طور موقت با بلوک رهبران هنوز هم در بن بست. نخ

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

اتحادیه اروپا مذاکرات مشترک coronavirus بسته محرک را شکسته تا به طور موقت با بلوک رهبران هنوز هم در بن بست. نخست وزیر هلند گفت: پیشرفت حاصل شده اما شکست هنوز هم ممکن است.

رهبران اتحادیه اروپا wrangled بیش از جزئیات €1.85 تریلیون دلار ($2.1 تریلیون) پس از coronavirus طرح بازیابی به ساعات اولیه روز دوشنبه با رئیس شورای اتحادیه اروپا با چارلز میشل جذاب برای سازش.

ماراتن اجلاس سران در بروکسل آغاز شد که در روز جمعه راه اندازی شد به سر در روز دوشنبه بعد از ظهر. در ابتدا برنامه ریزی شده به گذشته فقط دو روز مذاکرات تا کنون موفق به حل و فصل کلیدی اختلافات بین کشورهای عضو است.

"در زمان آن به نظر نمی آید خوب شب گذشته اما من احساس می کنم که در کل ما در حال ساخت پیشرفت" نخست وزیر هلند به خبرنگاران گفت: پس از مذاکرات شکست. "ما بسیار نزدیک به شکست," او اضافه شده است. "چیزهایی که هنوز هم می تواند سقوط از هم جدا."

در همین حال صدراعظم اتریش Sebastian Kurz گفت که او راضی به دور از بحث. "مذاکرات سخت فقط به پایان رسیده است و ما می تواند بسیار راضی با نتیجه امروز. ما ادامه خواهد داد و در بعد از ظهر," او گفت:.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز یکشنبه هشدار داد که آن را هنوز هم ممکن است رهبران اتحادیه اروپا ممکن است رسیدن به توافق بی سابقه ای بهبود بسته و در دراز مدت بودجه برای خرد اتحادیه اروپا اقتصاد است.

بیشتر بخوانید: آلمان به دنبال وحدت در شناسایی تهدیدات به اتحادیه اروپا

رهبران باقی می ماند بن بست رسیده در اندازه بسته و چه رشته های متصل باید به کمک جزء به معنای کمک به بلوک 27 عضو تعمیر آسیب های ناشی از این بیماری همه گیر.

هیچ توافق میان رهبران چقدر امداد به ارائه کمک های مالی و چقدر برای ارائه به عنوان وام یک منبع ناشناس گفته خبرگزاری رویترز روز یکشنبه شب. این دیپلمات گفت €350 میلیارد دلار بود که حداکثر قابل قبول برای یک اردوگاه صرفه جو شمالی در مقایسه با €400 میلیارد دلار به عنوان حداقل توسط بسیاری دیگر از جمله آلمان و فرانسه است.

'صرفه چهار' به دنبال کوچکتر بسته کمک

اندازه بازیابی بسته شده است بزرگترین استخوان مشاجره به هلند همراه با اتریش دانمارک, سوئد — اصطلاح "صرفه چهار" — به عنوان به خوبی به عنوان فنلاند قرار داده اند وزن خود را پشت یک کوچکتر صندوق و کوچکتر بخشی از کمک های مالی.

آنها خواستار آن شدند که هر گونه وام و یا کمک های مالی باید همراه با شرایط سخت به اطمینان حاصل شود که کشورهایی که تحت بدهی های سنگین انجام بازار کار اصلاحات.

آلمان و فرانسه تحت فشار بوده اند برای بلند پروازانه بسته وام و یارانه به کشورهای عضو و بارها و بارها به دادگاه تجدید نظر به یک مصالحه.

ادامه مطلب: صربستان احساس 'تهدید' پس از بروکسل گفت مذاکرات با کوزوو

فرانسه و آلمان اعتصاب

تنش به اوج شنبه شب هنگامی که صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی شد و رفت نشست. طبع هایش دوباره در روز یکشنبه با پاکسازی گزارش تهدید یکی دیگر از اعتصاب.

فرانسه و آلمان داد دیده می شود به عنوان حیاتی برای هر معامله عمده در 27 کشور بلوک.

بیشتر بخوانید: آلمان می یابد coronavirus سخاوت پیش از اجلاس سران اتحادیه اروپا

تازه طرح کافی نیست

روز شنبه, تجدید نظر در طرح ارائه شده به 27 رهبران سعی کنید برای شکستن بن بست. این پیشنهاد را به دیدن یک کاهش در سهم کمک های مالی رایگان صادر شده به کشورهای اتحادیه اروپا و "ترمز اضطراری" در پرداخت وجوه.

این طرح همچنین افزایش تخفیف در هسته بودجه اتحادیه اروپا برای اتریش دانمارک و سوئد.

بسیاری در خطر است برای رهبران' اولین چهره به چهره نشست پس از همه گیر اعلام شد. بلوک چهره بدترین حالت آن بعد از جنگ رکود و کشور نیاز به پول نقد سریع برای تقویت اقتصاد خود را از همه گیر ناشی از بحران.

27 کشور اتحادیه اروپا اقتصاد تخمین زده است که به قرارداد 8.3 درصد در سال جاری با توجه به آخرین پیش بینی.

پیر خشم اندکی

قبل از روز یکشنبه مذاکرات از سر گرفته و با یک "بشقاب سرد" شام مجارستانی نخست وزیر ویکتور اوربان متهم Rutte از نفرت او را شخصا و مایل به "مجازات" کشور خود.

مجارستان همراه با لهستان و اسلوونی است که مقاومت در برابر ممکن است رشته های وابسته به کمک های اتحادیه اروپا, از جمله بیش از قانون نقض شده است. صحبت با خبرنگاران, با این حال دولت اصرار او نه مخالف اصلاحات تنها که آن را در زمان. او پس از آن راه اندازی شد و به سخنرانی دراز وشدیداللحن برابر هلند شد.

"من نمی دانم چه دلیل شخصی برای هلندی ها نخست وزیر به نفرت من یا مجارستان. اما او در حال حمله به شدت و بسیار روشن است که به دلیل مجارستان در نظر او احترام قانون باید مجازات مالی" اوربان گفت. "این که موقعیت خود را که قابل قبول نیست چون هیچ تصمیم گیری در مورد آنچه که حکومت قانون وضعیت در مجارستان," او اضافه شده است.

اوربان گفت: او در آغاز یک پیشنهاد در این نشست "به درخواست آلمانی ها برای تضمین بدهد که شورای اروپا از اتحادیه اروپا مذاکره خواهد شد و تصمیم گیری در قانون آیین دادرسی در مقابل مجارستان."

mvb/mm (AFP, AP, Reuters)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن