Coronavirus آخرین: بازارهای جهانی جست و خیز کردن در میان COVID-19 نگرانی

سهام ایالات متحده به شدت کاهش یافته به عنوان عفونت در ادامه به افزایش در کشور است. بازارهای آسیایی در حال نیرو

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

سهام ایالات متحده به شدت کاهش یافته به عنوان عفونت در ادامه به افزایش در کشور است. بازارهای آسیایی در حال نیروبخش برای شبیه گلایه. سازمان ملل متحد هشدار داده است همه گیر می تواند باعث افزایش کار کودکان. دنبال DW برای آخرین.

- سازمان ملل متحد هشدار coronavirus بحران می تواند نیروی میلیون ها نفر از کودکان به کار

- میانگین صنعتی داو جونز غرق بیش از 1,800 امتیاز در پنجشنبه بدترین حالت آن روز در سه ماه تقلیل امید بهبود سریع اقتصادی در مواجهه با این بیماری همه گیر کوروناویروس

- برزیل گزارش کرده است بیش از 40 ، 000 COVID-19 مرگ و میر با نزدیک به 800,000 عفونت

زمان به وقت GMT/UTC

01:20 وال استریت سهام به شدت کاهش یافت به عنوان موارد در ایالات متحده افزایش یافته است دوباره پس لرزه های آن دیده می شد در شرق دور به عنوان بازارهای افتتاح شد.

میانگین صنعتی داو جونز با تجربه بدترین حالت آن بعد از اواسط ماه مارس انداختن 6.9%. S&P 500 نیز با تجربه غرق 5.9% زمانی که ما بازارهای بسته پنج شنبه.

مدت کوتاهی پس از آن استرالیا (ASX شاخص غرق 2.89% زمانی که بازار باز در حالی که ژاپن در شاخص کاهش یافته است 2.84% در اوایل معاملات.

شیب در بازار, آمد, به عنوان ما ثبت بیش از 21,000 موارد جدید و 941 جدید کروناویروس مربوط به مرگ و میر. ایالات متحده ثبت کرده است بیش از 2 میلیون نفر و نزدیک به 114,000 مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر آغاز شد.

00:45 میلیون ها نفر از کودکان در معرض خطر ابتلا به فشار به نیروی کار زیر سن قانونی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به یک مطالعه جدید از سازمان ملل متحد.

"به عنوان همه گیر ویران کردن در درآمد خانواده ها بدون حمایت بسیاری می تواند رفت و آمد مکرر به کودکان کار گفت:" گای رایدر مدیر کل سازمان بین المللی کار و یا سازمان بین المللی کار یک آژانس سازمان ملل متحد.

کودکان کار آمار و ارقام در سراسر جهان کاهش یافته است به طور قابل توجهی از 246 میلیون نفر در سال 2000 به 152 میلیون در حال حاضر با توجه به ILO. اما COVID-19 بحران می تواند نیروی تعداد کسانی که به افزایش برای اولین بار در دو دهه.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

dv tg/dr (AP, AFP ساعت و dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن