انقراض شورش اسپری نفت جعلی بر روی بارکلیز HQ تماس بر روی آنها به عمل مسئولانه و محروم از سوخت های فسیلی

انقراض شورش اسپری نفت جعلی بر روی بارکلیز HQ در اسکله قناری در صبح روز AGMآنها خواستار این بانک کار با دولت ها

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399
  • انقراض شورش اسپری نفت جعلی بر روی بارکلیز HQ در اسکله قناری در صبح روز AGM
  • آنها خواستار این بانک کار با دولت ها را به مطمئن شوید که ویرانی اقتصادی به ارمغان coronavirus بحران است نه در بیهوده توسط بازنشانی شاید مسیر تولید گازهای گلخانه ای خوب با یک سرعت انتقال به صفر کربن جامعه است که پشتیبانی از مردم و سیاره
  • 3 فعالان به دنبال فاصله اجتماعی قوانین و باقی مانده 2 متر از هم جدا در حالی که همچنین پوشیدن facemasks
  • بارکلیز را متعهد به یک کربن خنثی در تاریخ 2050 بدون هنوز ارتکاب به توقف سوخت های فسیلی سرمایه گذاری در جهت رسیدن به این هدف

یک گروه کوچک از انقراض شورش را اسپری نفت جعلی بر روی بارکلیز دفتر مرکزی آن در لندن اسکله قناری با آتش خاموش. آنها با یک پیام ساده برای بارکلیز به عمل مسئولانه و جلوگیری از ریختن میلیاردها دلار به اقتصاد سوخت فسیلی'. این اعتراض در صبح هنگامی که بارکلیز سهامداران دیدار خواهد کرد و عملا خود را برای نشست عمومی سالانه (AGM).

گروه 3 نفر در زمان مراقبت به لحاظ اجتماعی فاصله با ماندن حداقل دو متر از هم جدا و عینک ماسک صورت حمل پلاکاردی با عبارت "توقف کمک های مالی به سوخت های فسیلی در حال حاضر". آنها خواستار این بانک کار با دولت ها را به مطمئن شوید که ویرانی اقتصادی به ارمغان coronavirus بحران است نه در بیهوده توسط بازنشانی شاید مسیر تولید گازهای گلخانه ای خوب با یک سرعت انتقال به صفر کربن جامعه است که پشتیبانی از مردم و سیاره است. با قیمت نفت که در یک زمان تمام کم با توجه به همه گیر در حال حاضر زمان برای سرمایه گذاران برای نشان دادن شجاعت و انجام آنچه درست است.

به 'نفت' استفاده شد کاملا زیست تخریب پذیر گیاهی است و به راحتی شسته شود.

انقراض شورش سخنگوی Donnachadh مک کارتی گفت: "این بی وجدانی که بانک بارکلیز با استفاده از انگلیسی ها' حساب های بانکی برای سرمایه گذاری در سوخت های فسیلی از بین بردن ما. بارکلیز باید تمام پایان های جدید سوخت های فسیلی سرمایه گذاری بلافاصله و به جای صندوق های تجدید پذیر سبز Covid-19 بازیابی است که به میلیون ها نفر از انگلیسی ها از دست دادن شغل خود به دلیل همه گیر امید به آینده مثبت."

در ماه ژانویه یک گروه با نفوذ از بارکلیز سهامداران به نمایندگی ShareAction مطرح حرکت به فاز تمام سوخت های فسیلی سرمایه گذاری است. این خواهد بود که در جدول در AGM در چهار شنبه, 7th آوریل. فعالان امید به تاثیر این حرکت با اقدام هر دو در و آنلاین.

مردم در حال تشویق به عضویت در اعتراض آنلاین و ازدحام' بارکلیز " رسانه های اجتماعی امروز از ساعت 11 صبح با به tweeting در بانک با یکی از موارد زیر hashtags: #FossilBanksNoThanks #محروم #KeepItInTheGround #DontBankOnBarclays, #NoMoneyInOil, #FossilFuelIsDead. این اقدام با هدف سهامداران کسب و کار سرمایه گذاران و بارکلی به این افرادی که یا خواهد رای گیری در AGM خواهد شد و یا مردم می دانند چه کسانی هستند.

بارکلیز بزرگترین حامی مالی از سوخت های فسیلی نه فقط در انگلستان بلکه در تمام اروپا سرمایه گذاری کرده $118 میلیارد دلار (£95 میلیارد دلار) به سوخت های فسیلی بین 2016-19 جلوتر از انگلستان دومین فسیلی حامی مالی HSBC که سرمایه گذاری $87 میلیارد دلار (£70 میلیارد دلار) در آن زمان. بارکلیز را متعهد به یک کربن خنثی در تاریخ 2050 – تعهد طراحی شده صرفا برای فعال کردن کسب و کار به عنوان معمول – اما آنها داده اند هیچ تعهد برای جلوگیری از سوخت های فسیلی سرمایه گذاری در جهت رسیدن به این هدف است.[1]

کاترین Ganswindt انرژی و امور مالی فعال در Urgewald می گوید: "بریتانیا بانک ها در حال رانندگی جهانی سوخت های فسیلی گسترش رو به جلو است. بارکلیز و استاندارد چارترد نیاز به کار کردن خود را فسیلی-خروج از برنامه در صورتی که می خواهید برای جلوگیری از به طور کامل شرم آور خود را در COP26. یک جای خوب برای شروع خواهد بود به دیگر ارائه خدمات مالی به شرکت های گسترش فعالیت های فسیلی."

پس از سال 2016 بارکلیز فراهم کرده است $7.4 میلیارد دلار تامین مالی برای شرکت های ساختمان جدید زغال سنگ نیروگاه. زغال سنگ شرکت های پشتیبانی شده توسط این بانک پس از توافق پاریس مسئول 120 گیگاوات در حال حاضر نصب شده زغال سنگ سوز در ظرفیت. بارکلیز نیز سرمایه گذاری در زغال سنگ شرکت با طرح های توسعه: زغال سنگ expansionists در بارکلیز' نمونه کارها در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن یک مجموع 58 گیگاوات جدید زغال سنگ سوز در ظرفیت های جهانی خط لوله است.[2]

بارکلیز " سرمایه گذاری فقط یک مثال برجسته از یک سیستم است که مکان های بی فکر سوخت های فسیلی شده رشد اقتصادی بالا بقای حیات بر روی این سیاره است. از آن زمان به تغییر سیستم اقتصادی ما به یکی که مانع آسیب قرار می دهد و مردم و سیاره بالاتر از سود.

یادداشت به ویراستاران

[1] بارکلیز' کثیف سرمایه گذاری: https://urgewald.org/barclays-dirty-investments

[2] انگلستان زغال کثیف راز: https://www.banktrack.org/download/the_uks_dirty_coal_secret/the_uks_dirty_coal_secret_report.pdf

در مورد انقراض شورش

زمان تقریبا به طور کامل اجرا برای رسیدگی به این بحران زیست محیطی است که بر ما, از جمله 6 انبوه گونه های در خطر انقراض جهانی و آلودگی و ناگهانی فراری تغییر آب و هوا. اجتماعی فروپاشی و توده مرگ دیده می شود که اجتناب ناپذیر توسط دانشمندان و دیگر معتبر صدای انسان انقراض همچنین امکان اگر سریع اقدام شده است.

انقراض شورش معتقد است آن است که یک شهروند وظیفه شورشی استفاده صلح آمیز نافرمانی مدنی مواجه جنایی عدم فعالیت توسط خود دولت است.

انقراض شورش کلیدی مطالبات عبارتند از:

  1. دولت باید حقیقت را اعلام آب و هوا و زیست محیطی اورژانس و همکاری با دیگر نهادها برای برقراری ارتباط ضرورت برای تغییر.
  2. دولت باید قانون در حال حاضر به توقف از دست رفتن تنوع زیستی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به شبکه صفر تا سال 2025.
  3. دولت باید ایجاد شود و منجر به تصمیمات از شهروندان مجمع در آب و هوا و عدالت زیست محیطی.

چه اضطراری ؟ | انقراض شورش در اعداد |این یک تمرین: یک انقراض شورش Handbook

درگیر

  • در انگلستان آمده به یکی از رویدادهای ما پیوستن به شورش شبکه و اجازه دهید ما می دانیم که چگونه شما می توانید کمک کند.
  • شروع یک گروه که در آن شما هستند: در انگلستان و یا در سراسر جهان.
  • محلی خود را پیدا کنید ،
  • بررسي فايلهاي بین المللی XR سایت با لینک به فرانسوی, آلمانی, ایتالیایی و انگلستان وب سایت.
  • و در حالی که وقت و انرژی خود را در حال از اهمیت بیشتر, اگر شما از نظر مالی قادر به اهدای پول ما را ببینید zia word.

در مورد افزایش!

انقراض شورش آمده از این افزایش ، شبکه ای که باعث یک تغییر اساسی ما در نظام سیاسی و اقتصادی به یکی که حداکثر رفاه و حداقل آسیب برساند. تغییر نیاز به پرورش در فرهنگ احترام و قدردانی و گنجاندن در حالی که ابزار نافرمانی مدنی و اقدام مستقیم استفاده می شود برای بیان قدرت جمعی ما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن