فوجیتسو و NetApp افزایش مشارکت استراتژیک برای مدیریت داده ها و زیرساخت

اخبار آمار: فوجیتسو و NetApp را ارائه داده زیرساخت های مدیریت است که می تواند بیشتر مدیریت کارآمد و استفاده سر

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

اخبار آمار:

  • فوجیتسو و NetApp را ارائه داده زیرساخت های مدیریت است که می تواند بیشتر مدیریت کارآمد و استفاده سریع از داده ها است که شتاب مشتریان کسب و کار.
  • سری جدید از فوجیتسو سازی ETERNUS, ETERNUS AB ETERNUS HB ETERNUS تبر و ETERNUS HX هستند ایده آل برای استفاده در ماموریت حیاتی سیستم های HPC مجازی سیستم و فایل سرور هر یک از فراهم آوردن امکانات برای نیازهای مختلف.
  • فوجیتسو قصد دارد به معرفی راه حل های جدید برای هوش مصنوعی ترکیبی ابر و HPC که ترکیب محصولات و فن آوری های فوجیتسو و NetApp.

فوجیتسو امروز اعلام کرد که گسترش آن ذخیره سازی نمونه کارها با چهار سری جدید از فوجیتسو سازی ETERNUS که اهرم NetApp پیشرفته مدیریت داده ها نرم افزار. این راه اندازی نشان دهنده مرحله بعدی از فوجیتسو استراتژیک همکاری با NetApp در ارائه اطلاعات مدیریت زیرساخت های دیجیتال است که با پشتیبانی از تغییر و تحول است.

در مورد ابتکار عمل استراتژیک

گسترش مشارکت جهانی بین فوجیتسو و NetApp ارائه پیشرفت های جدید به Fujitsu ذخیره سازی نمونه کارها. تقویت آن ETERNUS سازی سبد محصولات بر اساس NetApp تکنولوژی Fujitsu, به عنوان بخشی از تلاش خود را برای ارائه یک مدیریت داده ها و زیرساخت معرفی جدید ورود و میانی مدل: ETERNUS AB ETERNUS HB ETERNUS تبر و ETERNUS HX(1). محصولات جدید کمک خواهد کرد که مشتریان اهرم اطلاعات سریعتر با پایین عملیاتی هزینه های مدیریت.

ETERNUS AB و ETERNUS HB سری مناسب برای پایگاه داده مورد استفاده در مشتریان ماموریت حیاتی و سیستم های پیشرفته علمی و محاسبات سیستم های مورد استفاده در HPC. این سری متوجه می شود با سرعت بالا و پردازش داده ها(2) است که حداکثر عملکرد درایوهای حالت جامد(3)و با حجم بالا, ارتباطات داده ها(4) با سرورهای با حمایت از داده های پیشرفته معامله پروتکل. همچنین در hybrid cloud محیط است که ترکیب در محل و ابرها مشتریان را کاهش می دهد عملیاتی و هزینه های اداری و انتقال داده ها به صورت آرشیو پشتیبان گیری به ابر عمومی است.

ETERNUS تبر و ETERNUS HX سری ایده آل برای مجازی سیستم و فایل سرور. این سری ارائه هر دو پاسخ بالا عملکرد مورد نیاز, مجازی, سیستم را از طریق مسدود کردن دسترسی و ساده مدیریت داده ها با فایل دسترسی همه در یک ذخیره سازی.

این سری غیر disruptively مقیاس سازی گره ها تا حداکثر 24 گره و 26 petabytes به عنوان ظرفیت و عملکرد مطالبات افزایش دهد و به طور خودکار راه داده به اطلاعات و مراکز عمومی ابرها بر اساس چگونه اغلب از آن است که دیده را قادر می سازد با هزینه متعادل و کارآمد عملیات.

برنامه های آینده

در آینده فوجیتسو در نظر دارد به معرفی راه حل های که اهرم فن آوری های NetApp برای هوش مصنوعی ترکیبی ابر و HPC با ترکیب محصولات و فن آوری از این دو شرکت در حال برنامه ریزی برای ارائه آنها را تا پایان سال 2020 است.

این شامل توسعه راه حل های هوش مصنوعی است که ترکیب فوجیتسو سرورهای با NetApp ذخیره سازی به طور چشمگیری کاهش مدت زمان لازم برای طراحی و ساخت هوش مصنوعی و سیستم های یادگیری مقادیر زیادی از داده ها. برای HPC فوجیتسو را ترکیب عملکرد بالا و مقیاس پذیر سیستم فایل ها و داده ها-پردازش فن آوری با NetApp راه حل های ذخیره سازی برای فعال کردن پیشرفته شبیه سازی و تجزیه و تحلیل تحت شرایط پیچیده.

فوجیتسو همچنین در نظر دارد به منظور توسعه یک هیبرید راه حل های ابر اعمال نفوذ NetApp ابر خدمات داده است که می توانید مدیریت ابری خصوصی و عمومی محیط در مرکز داده ها تنها با یک سازی سیستم عامل.

نظر از براد اندرسون معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیر کل Hybrid Cloud, گروه, NetApp, Inc.

"فوجیتسو شده است یک شریک استراتژیک برای NetApp برای بیش از دو دهه و ما خوشحال هستیم که برای گسترش این ارتباط بیشتر است. این همکاری همراه با Fujitsu وسیع تر انتقال دیجیتال استراتژی مشتریان ارائه می دهد مجموعه جامع محصولات و راه حل های هدف در برنامه های کاربردی حیاتی کسب و کار و همچنین حجم کار در حال ظهور در سراسر لبه هسته ای و چند ابرها."

نظر از کنیچی سکی, شرکت, اجرایی, ارشد, معاون رئیس جمهور و رئیس زیرساخت های کسب و کار سیستم واحد Fujitsu Limited

"برای موفقیت در انتقال دیجیتال این مهم است که به ایجاد ارزش جدید از تمام اطلاعات شما و آن را هسته اصلی کسب و کار شما. ما با دیدن این افزایش همکاری استراتژیک با NetApp به عنوان یک گام مهم در حمایت از انتقال دیجیتال را قادر می سازد مشتریان به طور موثر مدیریت و اهرم خود را داده است."

لینک های مرتبط

ذخیره سازی صفحه وب: https://www.fujitsu.com/global/products/computing/storage/all-flash-hybrid.html

  • [1] ETERNUS AB ETERNUS HB ETERNUS تبر و ETERNUS HX

    ETERNUS AB/HB خواهد شد نورد در سراسر جهان, با شروع در ژاپن و اروپا است. ETERNUS تبر/HX خواهد شد و در ابتدا در دسترس در ژاپن با در دسترس بودن آینده در مناطق خارج از اروپا است.

  • [2] با سرعت بالا پردازش داده ها

    با استفاده از NVMe یک جایگزین برای SCSI و SAS برای رابط کاربری است که ارتباط بین سرور و ذخیره سازی و SSD که در فروشگاه داده ها در ذخیره سازی. می خواند و می نویسد داده ها به عنوان بسیاری به عنوان 1 میلیون بار در ثانیه است.

  • [3] SSD

    درایوهای حالت جامد. یک دستگاه درایو با استفاده از یک حافظه فلش است که یک نیمه هادی حافظه عنصر.

  • [4] حجم بالا اطلاعات و ارتباطات

    با استفاده از Infiniband یک پروتکل است که متصل به سرور و ذخیره سازی بیش از یک پهنای باند گسترده را قادر می سازد برای ارسال و دریافت مقادیر عظیم داده است.

در مورد فوجیتسو

فوجیتسو پیشرو, ژاپنی, فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) شرکت ارائه طیف گسترده ای از محصولات فن آوری راه حل ها و خدمات. حدود 130,000 فوجیتسو مردم پشتیبانی مشتریان در بیش از 100 کشور جهان است. ما با استفاده از تجربه و قدرت فناوری اطلاعات و ارتباطات برای شکل دادن به آینده جامعه با مشتریان ما است. Fujitsu Limited (تسه:6702) گزارش تثبیت درآمد از 3.9 تریلیون ین (35 میلیون دلار) برای سال مالی منتهی به 31 مارس سال 2020 است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا ببینید www.fujitsu.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن