این VPN روتر را به خانه WiFi امنیت به سطح بعدی

شما ممکن است تعجب آنچه تفاوت بین یک روتر VPN و منظم روتر است. آن بسیار ساده است. در حالی که با یک به طور منظم

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

شما ممکن است تعجب آنچه تفاوت بین یک روتر VPN و منظم روتر است. آن بسیار ساده است. در حالی که با یک به طور منظم روتر شما را به اتصال به VPN به صورت دستی در تمام دستگاه های خود را, VPN روتر به صورت خودکار رمز گذاری و محافظت از تمام دستگاه های متصل به آن است. این به شما می دهد یک کمی امنیت بیشتر مهم است که اگر شما کار از خانه. شما نمی خواهید به این هدف از یک نیزه حمله فیشینگ در میان چیزهای دیگر. در حالی که این مجموعه-آن-و-فراموش کردن-آن را از روش های امنیتی بزرگ است, شما هنوز هم نیاز به تصمیم می گیرید که روتر برای شما بهتر است. ما گرد کرده ام تا برخی از مورد علاقه ما است.

برای محدوده وای فای

TP-Link Smart WiFi Router

با این روتر شما نمی خواهد نیاز به یک WiFi توسعه دهنده که خوب است. این الکسا سازگار است والدین گزینه های کنترل ارائه می دهد و یکی از سریعترین سرعت اینترنت در این لیست است.

برای راه اندازی آسان

ASUS RT-ARCH12 Dual Band WiFi Router

راه اندازی یک روتر می تواند به اندازه کافی روی حیله و تزویر. خوشبختانه این روتر دارای یک رابط را راه اندازی و مدیریت یک نسیم است. آن را نیز بسیار عالی پوشش و اجازه می دهد تا برای به اشتراک گذاری فایل هر دو به صورت محلی و از راه دور.

برای اترنت

Linksys LRT214 Gigabit Router

این روتر تنها با این نسخهها کار از طریق اترنت اما آن را به مقدار زیادی از پورت برای همه دستگاه های خود را. این ساخته شده در فایروال ارائه می دهد URL filtering برای تنظیم ترافیک در شبکه شما.

برای حمل

GL.iNet سفر AC VPN Router

اگر شما یک مسافر مکرر این روتر همیشه برای اطمینان از اتصال شما امن است. آن را به اندازه کافی کوچک به جا در جیب شما. آن را یک جای کوچک محدوده وای فای اما باید همه شما نیاز دارید اگر شما در حال حرکت هستید.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن پوشاک معاملات از L. L. Bean, Lands' End, فاصله, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب