آلمان خواستار افتتاح داخلی اتحادیه اروپا در مرزهای ژوئن

دولت آلمان خواهد شد و رای گیری در مورد اینکه آیا برای بلند کردن آن هشدار سفر در 31 کشور اروپایی در ماه ژوئن 15

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

دولت آلمان خواهد شد و رای گیری در مورد اینکه آیا برای بلند کردن آن هشدار سفر در 31 کشور اروپایی در ماه ژوئن 15. ایتالیا, وزیر امور خارجه گفت: روزی که مرزها باز دوباره می خواهم یکی دیگر از 'D-Day' اروپایی برای گردشگری است.

تیزر: دولت تنظیم شده است به تصمیم گیری در این طرح در روز چهارشنبه. وزیر امور خارجه ایتالیا Luigi Di Maio گفت: روزی که مرزها باز دوباره می خواهم یکی دیگر از 'D-Day' اروپایی برای گردشگری است.

Kurzteaser: وزیر امور خارجه ایتالیا Luigi Di Maio گفت: روزی که مرزها باز دوباره می خواهم یکی دیگر از 'D-Day' اروپایی برای گردشگری است.

متن:

آلمان می خواهد به لغو سفر خود را از هشدار در 31 کشور اروپایی ژوئن 15, اگر توسعه همه گیر ارقام اجازه می دهد تا برای آن به گفته یک مقام رسمی دولت پیشنهاد.

این کشورها شامل 26 کشور در اتحادیه اروپا همراه با چهار منطقه شنگن کشورهای هستند که اعضای اتحادیه اروپا — ایسلند, نروژ, سوئیس و لیختن اشتاین.

پیشنهاد ذکر شده در یک مقاله به نام "معیارهای توانمند داخل اروپا گردشگری" تنظیم شده بود تصمیم گرفت در کابینه در روز چهارشنبه.

آلمان وزیر خارجه Heiko Maas صادر جهانی هشدار سفر در 17 مارس به آلمان به رهبری به یک کشور جزئی مستند. بلند کردن اجسام از هشدار تنظیم شده است آمده است فقط در زمان برای فصل تعطیلات اجازه می دهد تا برای عبور از مرز تعطیلات تابستانی در اروپا است.

سفر هشدار جایگزین خواهد شد توسط فردی توصیه های سفر که در نظر دارد برای برجسته کردن خطرات برای هر فرد کشور است.

"تجدید حیات گردشگری مهم است که هر دو برای مسافران و آلمانی در صنعت سفر و همچنین برای ثبات اقتصادی مربوطه کشورهای هدف" این پیشنهاد می گوید.

ممکن است بلند کردن اجسام از محدودیت های مسافرتی نیز با استقبال آلمان سفر انجمن.

"این نه تنها به شرکت در صنعت سفر یک دیدگاه [در آینده] اما همچنین بسیاری از آلمانی هایی که به دنبال به جلو به خود [بین المللی] تعطیلات" گفت: Nortbert Fiebig رئيس جمهور از انجمن. صنعت مسافرت با بیش از 11,000 آژانس های مسافرتی در آلمان به تنهایی شده است یکی از سخت ترین ضربه از coronavirus بیماری همه گیر.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا, گردشگری نقاط داغ اصرار آلمانی ها به نگه داشتن برنامه های تعطیلات

یک کروناویروس 'D-Day'

در همین حال وزیر امور خارجه ایتالیا Luigi Di Maio روز سه شنبه به نام برای یک مشترک مجلس اروپا گردشگری در اواسط ماه ژوئن با اشاره به روزی که مرزها باز دوباره به عنوان یک جدید "D-Day."

"بیایید با هم کار کنند به طوری که در 15 ژوئن اروپا می تواند شروع دوباره. ژوئن 15, یک روز برای, گردشگری, کمی مانند D-روز" Di Maio گفت: در یک مصاحبه تلویزیونی با اشاره به آلمان پیش نویس مقاله بلند در سراسر جهان هشدار سفر.

"آلمان است که به دنبال در یک مهلت 15 ژوئن به بازگشایی شده است. ما در حال کار با اتریش و ما را با دیگر کشورهای اروپایی است."

ایتالیا می خواهد برای باز کردن مرزهای خود به گردشگران در ژوئن 3, اما آن است که هنوز نامشخص است که آیا اتریش خواهد باز کردن مرزهای خود به ایتالیا. شمال ایتالیا بود به خصوص سخت-آمار بیماری همه گیر کوروناویروس در حالی که ایتالیا به عنوان یک کل است ثبت بیش از 33 ، 000 مرگ و میر ناشی از این ویروس تا کنون.

ادامه مطلب: Covid-19: تعطیلات تابستان به دور از جریان اصلی

اسپانیا خواستار تجدید گردشگری

اسپانیا نیز خواهان تجدید بین المللی گردشگری و بلند کردن اجسام از توقف مورد نیاز برای بازدید کنندگان از ژوئیه 1. اسپانیا — یکی از پر بازدید ترین کشور جهان — مرزهای خود را بسته و سواحل در ماه مارس و یکی از سخت ترین برخورد با این بیماری همه گیر.

"بدترین پشت سر ما" وزیر امور خارجه Arancha Gonzalez Laya توییتی با emojis از یک لباس شنای زنانه دوتکه, عینک آفتابی و یک چمدان.

"در ماه ژوئیه ما را به تدریج باز اسپانیا به گردشگران بین المللی آسانسور قرنطینه اطمینان از بالاترین استانداردهای سلامت و ایمنی. ما نگاه رو به جلو 2 استقبال شما!," او نوشت.

Gonzalez Laya همچنین گفت که کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید به توافق برسند به یک رویکرد مشترک در هنگام باز کردن مرزها و برقراری مجدد آزادی سفر در داخل اتحادیه اروپا و منطقه شنگن. راه اندازی مجدد مرزی سفر باید تصمیم جمعی حتی اگر کشورهای در حال کنارگذاشتن مستندات در تاریخ های مختلف او گفت: Cadena SER رادیو.

"ما باید برای شروع به کار با شرکای اروپایی خود برای بازپس گیری آزادی در کشورهای اروپایی," او گفت:, و اضافه کرد که اسپانیا مشتاق به استقبال گردشگران با توجه به "سلامت و پایداری و ایمنی است."

اسپانیا به طور معمول به تساوی بیش از 80 میلیون توریست در هر سال با سفر حسابداری برای بیش از 12 درصد از تولیدات ناخالص کشور را.

ادامه مطلب: اسپانیا برای بازگشایی به گردشگران خارجی از جولای

اروپا شروع به باز کردن

در سراسر اتحادیه اروپا, کشور شده اند شاهد آزادی بیشتر در سطح داخلی. در اسپانیا رئال مادرید و بارسلونا آمده از یکی از دقیقترین مستندات با پارک ها و کافه ها باز برای اولین بار در بیش از دو ماه. سواحل در سایر نقاط اسپانیا نیز بازگشایی شد با دستورالعمل های دقیق اجتماعی فاصله.

در ضمن سالن های ورزشی و استخرهای شنا بازگشایی در آلمان, ایسلند, ایتالیا و اسپانیا در حالی که رستوران ها در یونان از آمادگی برای خدمات.

با وجود موفق coronavirus محدودیت در سراسر اروپا, اما, سوئد که در زمان بیشتر ملایم رویکرد به این بیماری همه گیر را دیدم آن مرگ و میر بیش از 4000 نفر — یک رقم بسیار بالاتر از آن است که از همسایگان خود است. این کشور را به دست آورد توجه بین المللی برای رویکرد خود را در اجرای stay-at-home اقدامات است.

تا کنون بیش از 5.5 میلیون نفر از coronavirus سراسر جهان گزارش شده در حالی که بیش از 346,000 که مردم از ویروس.

lc/aw ("رویترز" dpa خبرگزاری AP)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن