من دیده نمی شود یکی دیگر از پرواز پس از استفاده از این دام

من دقیقا مطمئن نیستید که چه چیزی در جریان بوده است اما اخیرا من متوجه شده ام خیلی بیشتر مگس وزوز در اطراف خانه

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

من دقیقا مطمئن نیستید که چه چیزی در جریان بوده است اما اخیرا من متوجه شده ام خیلی بیشتر مگس وزوز در اطراف خانه. شاید آن را فقط به خاطر من خانه بیشتر در حال حاضر و بنابراین من باید زمان بیشتری به آنها اطلاع می دهد و به عنوان یک نتیجه, اذیت. من فکر می کنم خسته کننده ترین چیز در مورد مگس است که شما آنها را بکشند و آنها را بکشند و آنها فقط در آینده نگه دارید. برای مدت زمان طولانی من فقط پذیرش این عنوان دایره زندگی است. و سپس یک همکار به من گفت در مورد دام او مجموعه ای که nips مشکل در جوانه.

نجات بزرگ کیسه دام پرواز است که دقیقا آنچه در آن مانند تلفن های موبایل: یک کیسه بزرگ است که تله مگس. چگونه ساده آن این است که آن را تقریبا بیش از حد خوب است. مصرف آن را از کیسه شما را بکشد تا این پلاستیک گره که در آن مگس در نهایت به در اما هرگز. شما پر کردن کیسه با آب به یک نقطه اضافه کردن کیسه کوچکتر از پرواز جلب را به آب و آویزان کردن کیسه با برخی از رشته. آن را نه برق و نه فانتزی است, اما آن را جذب مگس شبیه هیچ دیگر و سپس آنها را غرق در آب است. شما ممکن است متوجه در بسته بندی آن را می گوید آن را می گرفتن تا 40,000 مگس. در ابتدا من فکر کردم که به نظر می رسید راه بیش از لازم است اما پس از اجازه آن را آویزان یک هفته خوردم کلمات من. آن را کامل و...سنگین است. بهترین بخشی از کیسه است که آن را قطعا روشن نیست بنابراین شما لازم نیست که به زل زل نگاه کردن بر انبوهی از حشرات مرده. در عوض, شما فقط می توانید باز کردن آن را از هر کجا که آن را حلق آویز پرتاب آن را در سطل زباله و قطع کردن یکی دیگر.

من واقعا نمی توانم تشکر از این کیسه های بزرگ پرواز دام به اندازه کافی. نه تنها آن را به کشتن صدها نفر (هزار نفر) از مگس, من لازم نیست برای دیدن آنها زنده یا مرده هرگز دوباره.

نجات بزرگ کیسه تله مگس

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن