HHS راه اندازی 'افزایش' COVID-19 تست در کانون های قضایی در فلوریدا, لوئیزیانا و تگزاس

امروز وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) اعلام رایگان COVID-19 تست در جکسون ویل فلوریدا; Baton Rouge, لوئیزیانا

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

امروز وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) اعلام رایگان COVID-19 تست در جکسون ویل فلوریدا; Baton Rouge, لوئیزیانا; و ادینبورگ, Texas. افزایش تلاش های تست را به طور موقت افزایش فدرال حمایت از جوامع که در آن شده است وجود دارد اخیر و شدید سطح از موارد جدید و بستری شدن در بیمارستان مربوط به جریان شیوع.

سه قضایی شناسایی شاهد افزایش قابل توجهی در COVID-19 نفر و بستری شدن در بیمارستان و به طور بالقوه می تواند بهره مندی از فرصت های اضافی برای شناسایی موارد جدید به خصوص برای افرادی که بدون علامت. HHS در همکاری با eTrueNorth و هر یک از جوامع محلی انجام خواهد شد خروش تست با ارائه 5,000 آزمون در هر شهر هر روز بدون پرداخت هزینه به کسانی که تست شده است. این افزایش موقت تست سایت خواهد بود زندگی در هر نقطه از پنج تا 12 روز است. در سراسر کشور بزرگترین افزایش در COVID-19 مثبت نرخ همچنان در 18 تا 29 گروه سنی; نیز وجود دارد upticks در افراد جوان زیر 18 سال و در افراد با سن 30 تا 39.

"مغلوب ساختن پیشی جستن دولت دو برابر پایین در حمایت از مناطق سخت ضربه COVID-19. ایستاده خروش تست سایت یکی از ابزار های بسیاری ما با استفاده از در حال حاضر برای کمک به رهبری محلی برای کاهش جامعه گسترش" گفت: معاون وزیر بهداشت و درمان ADM برت P. Giroir, M. D. "Data از جمله مثبت نرخ و اطلاعات دموگرافيک اطلاع رسانی خواهد شد چگونه به تغییر دولت و منابع محلی برای کاهش بروز COVID-19."

تست در افزایش مکان های در دسترس است به افراد پنج سال و بالاتر – از جمله کسانی که دچار علائم; کسانی که اعتقاد دارند ممکن است در معرض به کسی که با COVID-19 coronavirus; و هر کسی که نگران احتمالا داشتن ویروس. افراد به دنبال تست لازم نیست به ساکن از جامعه که این تست در سایت قرار دارد. افراد زیر 18 سال باید پدر یا مادر یا سرپرست قانونی در حال حاضر به رضایت به تست.

"افرادی که در تماس نزدیک با کسی که COVID-19 و کسی که در حال انتظار برای نتایج آزمون خود باید قرنطینه به مدت 14 روز از تاریخ قرار گرفتن در معرض" گفت: معاون جراح عمومی RADM اریکا شوارتز, M. D., M. P. H. "آنها باید به صورت تب (100.4 درجه) و سرفه و تنگی نفس و یا دیگر علائم COVID-19. اگر ممکن است آنها باید دور ماندن از دیگران در خانواده به خصوص افرادی که در معرض خطر بالاتر برای گرفتن بیمار از COVID-19."

افزایش تست مکان برای COVID-19 تست, سایت, شروع, شنبه, جولای 7:

Baton Rouge, لوئیزیانا,

دانشگاه ایالتی لوئیزیانا
الکس جعبه پارکینگ ورزشگاه
Gourrier خیابان
Baton Rouge, LA 70820

جنوبی دانشگاه
FG کلارک پارکینگ
801 هاردینگ بلوار
Baton Rouge, LA 70807

کورتانا در بازار
9701 کورتانا Pl.
Baton Rouge, LA 70815

Fairgrounds در BREC را هواپیمایی بزرگراه پارک
17200 هواپیمایی Hwy
Baton Rouge, LA 70118

توجه داشته باشید: باتون روژ را نیز انجام خواهد شد همراه تست در معرض خطر جوامع است.

افزایش تست مکان آغاز چهار شنبه, جولای 8:

ادینبورگ تگزاس

برت اگدن آرنا (یک HEB پارکینگ)
4900 جنوبی I-69C
ادینبورگ, TX 78542

Jacksonville, Florida

اول ساحل دبیرستان
590 Duval ایستگاه جاده
Jacksonville, FL 32218

ریجنسی بازار (سیرز ساختمان)
9501 آرلینگتون بزرگراه
Jacksonville FL 32225

Frank H. پترسون آکادمی
7450 Wilson بلوار
Jacksonville, FL 32210

**افراد به دنبال COVID-19 تست در هر یک از این سایت ها باید از هر تلاش برای پیش ثبت نام برای آزمون در پیش در: www.DoINeedaCOVID19test.com .**

در حالی که در سایت ثبت خواهد شد و جایگزین قبل از ثبت نام ترجیح داده است. افراد مورد آزمایش در یکی از این سایت های آزمایش باید با ارائه یک شماره تلفن و آدرس ایمیل. یک کارت شناسایی مورد نیاز است.

اطلاعات را برای افراد به دنبال تست:

  • باید آن را بین 3 و 5 روز برای کسی که تست شده است برای دریافت نتایج خود را.
  • نتایج آزمون ارائه خواهد شد از طریق ایمیل اطلاع رسانی (افراد مورد نیاز خواهد بود برای ورود دوباره به سایت برای مشاهده نتایج خود را). وجود ندارد و یک شماره تلفن تماس بگیرید برای نتایج.

ما می خواهم برای ارائه یک تشکر ویژه به همکاران ما: ایالت تگزاس در شهر ادینبورگ Hidalgo County, ایالت, فلوریدا, شهرستان جکسون Duval County, ایالت لوئیزیانا, شهر Baton Rouge, و, East Baton Rouge Parish.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن