هنگ کنگ تظاهرات: Watchdog تخلیه پلیس از تخلف

یک پیش بینی در گزارش پلیس دست زدن به تظاهرات سال گذشته با تاکید بر این خشونت آمیز در کنار جنبش دموکراسی خواهی.

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

یک پیش بینی در گزارش پلیس دست زدن به تظاهرات سال گذشته با تاکید بر این خشونت آمیز در کنار جنبش دموکراسی خواهی. آن گفت که پلیس را به استفاده از خشونت بیش از حد "قانونی است و نه سیاسی مهم است."

هنگ کنگ پلیس ناظر در روز جمعه گفت: اتهامات خشونت پلیس نباید instrumentalized به عنوان یک "سلاح سیاسی اعتراض" هشدار عواقب می تواند منجر به وخامت بیشتر امنیت عمومی.

"تظاهرات رانده شده اند و همچنان رانده شده توسط سازگار و در ادامه پیام نفرت علیه پلیس گفت:" مستقل از پلیس شکایت در شورای امنیت سازمان ملل (IPCC) گزارش. "پیام نشان می دهد که پلیس استفاده کرده بود 'از نیروی بیش از حد در برخورد با معترضان به مقدار 'خشونت پلیس.'"

مخالفان دولت را متهم کرده بود که پلیس از دست سنگین تلاش برای متفرق کردن معترضان گفت: پلیس ضد شورش به طور مداوم با استفاده از گاز اشک آور و آب پاش و حتی باتوم برای سرکوب تظاهرات.

اما IPCC گزارش اشاره کرد که افسران پلیس که "تجاوز و یا ممکن است بیش از محدودیت قدرت اعطا او توسط قانون" شد و "پاسخگو تحت قانون است."

"است که یک حقوقی و سیاسی ندارد و مهم" به آن اضافه شده است.

ادامه مطلب: هنگ کنگ فعال مارتین لی: "من می دانم که عدالت در کنار من'

'بازسازی اعتماد عمومی'

سال گذشته تظاهرات بزرگ پدید آمده در مخالفت با پیشنهاد قانون اجازه استرداد به سرزمین اصلی چین است. این تظاهرات تکامل را به یک دموکراسی خواستار گسترش حقوق دموکراتیک بیشتر استقلال از پکن و بیشتر پلیس پاسخگویی.

این تظاهرات به لقب بیشتر خشونت در دهه.

به گزارش IPCC نام در هنگ کنگ نیروی پلیس برای مقابله با چالش های ارائه شده توسط ضد دولتی جنبش گفت: عدم انجام این کار می تواند نوید بخش یک "عصر تروریسم است."

"نیروی انتظامی باید تدوین راهبردی جدید جهت و تجهیز خود را با فیزیکی و فن آوری منابع کافی و آماده برای مقابله با چالش های متعدد در سطح شهرستان چریکی-نوع حملات کمک تکنولوژی پیشرفته و همراه با خشونت و خرابکاری verging در تروریسم" IPCC گفت.

"این مهم خواهد بود برای نیروی پلیس برای بازگرداندن و بازسازی اعتماد عمومی است."

مشروعیت در سوال

در ماه دسامبر گذشته بین المللی پانل از کارشناسان ترک IPCC تحقیقات گفت: watchdog فاقد قدرت کافی برای انجام کامل شد.

"ما در نهایت به این نتیجه رسیدند که حیاتی کمبود آشکار در قدرت و ظرفیت و مستقل تحقیقی قابلیت IPCC" کارشناسان " در بیانیه ای گفت در آن زمان است.

IPCC را به عقب رانده و با رئیس آنتونی Neoh گفته کارشناسان "را درک نمی هنگ کنگ وضعیت است." کارشناسان متشکل سابق یا خدمت رهبران از اجرای قانون ناظران در انگلستان و استرالیا و نیوزیلند, در میان دیگران.

ls/rt (یمن)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن