چگونه طرفداران K-Pop سیاه شد زندگی مهم ترین لذت Spammy متحد

چه کسی می دانست که K-pop ستان' استعداد برای توییتر هرزه می تواند مهار برای خوب یا که این امر می تواند بسیار سر

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

چه کسی می دانست که K-pop ستان' استعداد برای توییتر هرزه می تواند مهار برای خوب یا که این امر می تواند بسیار سرگرم کننده به تماشای ؟

برای سال, طرفداران کره ای, گروه های پاپ مانند BTS معروف تبدیل شده اند (و در زمان بدنام) برای slathering رسانه های اجتماعی با ویدئوها از هنرمندان مورد علاقه خود را. اما طی هفته گذشته, K-pop diehards شده اند قرار دادن مهارت های خود را به دیگری با استفاده از: جاری شدن سیل پلیس برنامه های مضر و هشتگهای ویدئوها از رقص ستاره پاپ برای حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند توجه به معترضان. آنها سقوط کرد یک پلیس دالاس مخفی برنامه در روز دوشنبه; آنها آب گرفتگی #WhiteLivesMatter برچسب روز چهارشنبه و پنج شنبه به سراغ QAnon هشتگهای. در طول یک غم انگیز هفته با چند لکه های روشن این spammy تروریستی ثابت کرده اند هر دو طنز آمیز و دلگرم کننده.

"من بسیار شگفت زده شد با واکنش" Rania, a 20-year-old K-pop fan در اروپا که به باتلاق پلیس دالاس را iWatch برنامه گفت: هیولایی روزانه در ایمیل "چون Kpop ستان در توییتر اصلا خوب شهرت." (متاسفانه این برنامه در حال حاضر بازگشت و پرچم دادن حساب از جمله Rania است.)

"از آنجا که من نمی زندگی در ایالات متحده و نمی تواند هر چیزی را انجام دهید گذشته از امضای دادخواست گسترش آگاهی در مورد این جنبش و retweeting هر گونه اطلاعات و یا تصویری من فکر کردم که من ممکن است کمک در این یکی" Rania نوشت. "Kpop ستان شناخته شده برای ارسال fancams [فن-شات رایگان کلیپ های ویدیوئی فردی نوازندگان] در هر نقطه حتی نامربوط توییتهایی (که آزار بسیاری از مردم محلی هاها) اما من خوشحالم که این بار برای خوب شود." (برای uninitiated "محلی" به K-pop, جامعه, حال, خوب, uninitiated—با نام مستعار طرفداران غیر.)

برای Klaudia a 17-year-old فن که زندگی در اسلواکی, K-pop, باند' پیام بخشی از درخواست تجدید نظر خود را.

"من عاشق موسیقی پس من می توانم به یاد داشته باشید و من همیشه سعی کردم برای پیدا کردن هنرمندان است که گسترش پیام های مهم خود را از طریق موسیقی" Klaudia گفت: هیولایی روزانه در ایمیل. زمانی که او برای اولین بار مواجه می شوند BTS او مسحور موسیقی و رقص. "بعد از من یاد گرفتم در مورد پیام ها و معانی دقت گردد به خود هنر" Klaudia نوشت: اضافه کردن بعد "حتی [هر چند] K-pop صنعت تاریک آن طرف, K-pop واقعا به من نشان داد که موسیقی می کند فراتر از زبان و نژاد است. این واقعا باور نکردنی است که این گسترش به تمام جهان است."

Klaudia بود در میان کسانی که آب گرفتگی #WhiteLivesMatter برچسب در روز چهارشنبه. در ابتدا او عصبانی بود برای دیدن تگ روند—اما زمانی که او باز برچسب و دیدم هیچ چیز اما fancams از او همکار ستان او احساس آرامش و تصمیم به عضویت در: "من نمی خواهم مردم را به کلیک بر روی برچسب و ببینید چه افرادی که شروع به توییتر با برنامه ریزی برای گسترش یافته است."

در آن نه فقط طرفداران که درگیر هستند: هنرمندان K-pop خود شده است ارسال پیام های همبستگی خود را با سیاه و سفید زندگی می کند موضوع را به رسانه های اجتماعی. در روز پنج شنبه BTS در توئیتر خود نوشت: "ما ایستادگی در برابر تبعیض نژادی. ما در محکوم کردن خشونت است. شما و من و همه ما باید این حق را محترم شمرده شود. ما هم ایستاده. #BlackLivesMatter" رپر کره ای CL ارسال شده خود پیام برجسته بدهی K-pop و دیگر هنر مدیون سیاه و هنرمندان.

"هنرمندان و مدیران و نویسندگان, رقصنده و طراحان و تولید کنندگان سبک در K-POP صنعت همه با الهام از فرهنگ سیاه و سفید که آیا آنها آن را تصدیق یا نه" CL نوشت. "من می خواهم برای تشویق همه طرفداران K-Pop به بازگشت و نشان دادن عشق خود را و پشتیبانی برای همه است که ما دریافت کرده اند از هنرمندان است. من می خواهم به توضیح به تمام طرفداران K-Pop, همکار آسیایی و غیر آمریکایی ها که احساس می کنند باید کمی و یا بدون اتصال به چه چیزی اتفاق می افتد که همه ما متصل در پایان روز. و ما نمی گی زندگی در خارج از کشور نیز به اندازه کافی نژادپرستی به نقطه که در آن ما هستند و بی حس و بیمار از آن ؟ ما باید در کنار یکدیگر به عنوان یکی از کمک به مبارزه برای عدالت است."

دیگر نوازندگان از جمله Jae از Day6 علامت از رو 7 و خواننده های رپ Jay Park و pH-1 را تمام اهدا به علل از جمله سیاه و سفید زندگی می کند و ماده جورج فلوید صندوق یادبود.

برای بسیاری در رسانه های اجتماعی طرفداران K-pop' خیرخواه وارد این هفته آمده است به عنوان یک بیت از تعجب—اما به عنوان کره هرالد فرهنگ پاپ خبرنگار Hyunsu Yim با اشاره شنبه این است که طرفداران K-pop' برای اولین بار با استفاده از خود را گسترده شبکه جهانی برای خوب است.

"بسیاری از مردم به نظر می رسد فکر می کنم که جاری شدن سیل در اداره پلیس دالاس را "دله دزدی" برنامه با هدف قرار دادن Black Lives Matter تظاهرات با fancams اولین بار است که K-pop, توییتر, رفت, سیاسی," او نوشت: "اما آن را به دور از آن است."

Yim ذکر چند نمونه: در سال 2018, K-pop, طرفداران گسترش آگاهی در مورد یک سانحه رانندگی که منجر به کشته شدن دو دانش آموز در بنگلادش به عنوان تظاهرات فوران به صورت امن جاده ها; آخرین زمستان دولت شیلی سرزنش تظاهرات که تا به حال فوران ماه قبل از, در بخش, در آنها; و در اوایل سال جاری آنها تامین می شود بیش از 35,000 ناهار مدرسه برای کودکان محروم در بریتانیا است.

برای Rania, تبدیل شدن به یک K-pop fan نیز موجب بهره در کره جنوبی, فرهنگ و سیاست—و اگر چه او تنها می تواند انجام این کار بسیار از دور او امضا دادخواست برای علل از جمله سوزاندن خورشید رسوایی Nth اتاق مورد و کره جنوبی ریاست جمهوری رسوایی.

وقتی پرسیده شد که مورد ستایش طرفداران K-pop دریافت کرده اند برای های اخیر خود spammings در مقایسه با برخی از خشم آنها گاهی اوقات می تواند الهام بخش, Klaudia گفت که او "خوشحالم که مردم دوست دارند و حمایت از این ایده است. من واقعا امیدوارم که مردم شروع به دیدن ما در نور بهتر به جای داشتن تنها افکار منفی نسبت به ما."

K-pop جامعه او گفت: "قطعا قوی ترین جامعه من تا کنون بوده است. ما واقعا می تواند همه چیز را تغییر دهید اگر می خواهیم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب