مراحل کامل خرید گیفت کارت آیتونز و نصب اپلیکیشن ها در آیفون و آیپد

برای خرید گیفت کارت آیتونز و نصب اپلیکیشن ها در آیفون و آیپد، ابتدا باید به یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی

توسط مدیر سایت در 9 اردیبهشت 1403

برای خرید گیفت کارت آیتونز و نصب اپلیکیشن ها در آیفون و آیپد، ابتدا باید به یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی یا فیزیکی مراجعه کرده و گیفت کارت مورد نظر خود را خریداری کنید. گیفت کارت آیتونز می‌تواند به صورت فیزیکی باشد که باید کد آن را وارد کنید یا به صورت الکترونیکی که کد آن به صورت ایمیل یا پیامک برای شما ارسال می‌شود.

پس از تهیه گیفت کارت، برای نصب اپلیکیشن ها در دستگاه آیفون یا آیپد خود، باید وارد اپل آیدی خود شوید یا در صورت نداشتن آن ابتدا آن را ایجاد کنید. سپس به اپل استور رفته و روی بخش "الان خرید" یا "اعتبار" کلیک کنید. در این قسمت باید کد گیفت کارت آیتونز خود را وارد کرده و مقدار اعتبار موجود در آن را برای خرید اپلیکیشن ها استفاده کنید.

پس از وارد کردن کد گیفت کارت، می‌توانید به راحتی از اعتبار خود برای خرید اپلیکیشن ها، بازی ها، فیلم ها و موسیقی های مورد نظر خود استفاده کنید. این روش امن و ساده‌ای است که به شما امکان می‌دهد از اپل استور بهترین و محبوبترین برنامه‌ها و محتواهای دیجیتال را دانلود و نصب کنید.



مراحل کامل خرید گیفت کارت آیتونز (خرید، وارد کردن کد، انتقال اعتبار)

خرید یک گیفت کارت آیتونز معمولا از طریق فروشگاه‌هایی مانند سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های الکترونیکی و وبسایت‌های معتبر انجام می‌شود. ابتدا شما باید مبلغ مورد نظر خود را پرداخت کنید و از فروشنده یک کد 16 رقمی برای گیفت کارت آیتونز دریافت کنید.

پس از خرید گیفت کارت، شما باید وارد اکانت آیتونز خود شوید. سپس به بخش ردیم (redeem) بروید و کد 16 رقمی خریداری شده را در این قسمت وارد کنید. سپس بر روی دکمه redeem کلیک کنید تا اعتبار متناظر با کد وارد شده به اکانت شما اضافه شود.

حال می‌توانید با استفاده از این اعتبار خرید و دانلود موزیک، کتاب الکترونیک، برنامه و بازی از فروشگاه آیتونز انجام دهید. به علاوه از این اعتبار می‌توانید به دیگر افراد هدیه دهید و آن را برای آن‌ها ارسال کنید. این انتقال اعتبار به دیگر اکانت‌ها از طریق ارسال کد 16 رقمی به تلفن همراه یا ایمیل انجام می‌شود.



نصب اپلیکیشن ها در آیفون و آیپد (دانلود اپلیکیشن، ورود به آیتونز، نصب)

برای نصب اپلیکیشن‌ها بر روی دستگاه‌های آیفون و آیپد ابتدا باید اپلیکیشن مورد نظر را از فروشگاه اپ استور دانلود کنید. برای این کار باید به اپلیکیشن App Store در دستگاه خود مراجعه کرده و سپس اپلیکیشن مورد نظر را جستجو کنید. بعد از پیدا کردن اپلیکیشن مورد نظر بر روی دکمه دانلود یا خرید کلیک کنید.

بعد از دانلود اپلیکیشن، به منوی آیتونز روی دستگاه خود بروید و از قسمت دریافت‌ها، اپلیکیشن دانلود شده را پیدا کرده و نصب آن را آغاز کنید. پس از نصب اپلیکیشن، می‌توانید آن را از صفحه اصلی دستگاه خود باز کنید و از آن استفاده کنید.

برای ورود به آیتونز باید از یک اکانت Apple ID بر روی دستگاه خود استفاده کنید. اگر اکانت Apple ID ندارید، می‌توانید یک اکانت رایگان ایجاد کنید تا بتوانید از خدمات آیتونز و App Store استفاده کنید. ورود به آیتونز امکان دسترسی به اپلیکیشن‌ها، موزیک، فیلم، کتاب و دیگر محتویات دیجیتال ارائه شده توسط Apple را فراهم می‌کند.



راهنمای خرید گیفت کارت آیتونز (انتخاب مبلغ، پرداخت، دریافت کد)

برای خرید گیفت کارت آیتونز ابتدا باید مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کنید. گیفت کارت‌های آیتونز معمولا به صورت ۱۰، ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری در بازار موجود هستند، بنابراین باید مطالعه کنید که چه مقدار پول می‌خواهید برای خرید از فروشگاه آیتونز داشته باشید.

سپس برای پرداخت مبلغ، می‌توانید به فروشنده فیزیکی مراجعه کنید و پول را نقدی یا از طریق کارت بانکی خود پرداخت کنید. همچنین می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین و وبسایت‌های معتبری که ارائه دهنده گیفت کارت‌های آیتونز هستند، استفاده کنید.

پس از پرداخت مبلغ، کد یا سریال گیفت کارت آیتونز به شما اعلام می‌شود. این کد را باید در بخش مربوطه در اپلیکیشن آیتونز و یا وبسایت آیتونز وارد کنید تا مبلغ معادل آن به حساب آیتونز شما اضافه شود و شما بتوانید از آن برای خرید موسیقی، فیلم، کتاب و برنامه‌های دیگر از فروشگاه آیتونز استفاده کنید.



نصب اپلیکیشن های جدید در دستگاه iOS (جستجو، دانلود، نصب، ورود به اپلیکیشن)

در دستگاه های iOS، به منظور نصب اپلیکیشن های جدید، ابتدا باید به فروشگاه اپلیکیشن یا App Store دسترسی پیدا کنید. برای این کار، باید آیکون App Store را در صفحه اصلی دستگاه iOS خود پیدا کنید و آن را تپ کنید. سپس از ردیف پایین صفحه، گزینه "Search" یا "جستجو" را انتخاب کنید.

در این بخش می توانید نام اپلیکیشن موردنظر خود را جستجو کنید، یا از طریق دسته بندی ها و پیشنهادات مختلف، اپلیکیشن های متنوعی را کاوش کنید. بعد از پیدا کردن اپلیکیشن موردنظر، با تپ بر روی آیکون آن، به صفحه اطلاعات آن اپلیکیشن منتقل می شوید.

در این بخش، با خواندن توضیحات، امتیازات و نظرات کاربران در مورد این اپلیکیشن، می توانید تصمیم نهایی خود را در مورد دانلود و نصب آن بگیرید. پس از تصمیم گیری، با تپ بر روی دکمه "Get" یا "دریافت"، اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید. در صورتی که اپلیکیشن رایگان باشد، دکمه "Install" یا "نصب" قابل مشاهده است، که با تپ بر روی آن، فرایند نصب شروع می شود. در صورتی که اپلیکیشن پولی باشد، ابتدا باید اقدام به خرید و وارد کردن اطلاعات پرداخت نمایید، و سپس فرایند نصب را آغاز کنید.

بعد از نصب اپلیکیشن، ممکن است بخواهید وارد آن شوید و از تمامی امکانات و خدمات آن استفاده کنید. برای ورود به اپلیکیشن، باید آن را از صفحه اصلی دستگاه iOS خود پیدا کنید و با تپ بر روی آیکون آن، وارد آن شوید. در بیشتر اپلیکیشن ها، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید یا از طریق اکانت های اجتماعی خود وارد شوید.بعد از ورود، می توانید از تمامی امکانات و خدمات ارائه شده توسط اپلیکیشن بهره مند شوید.



روش استفاده از گیفت کارت آیتونز (وارد کردن کد، خرید اینترنتی، مصرف اعتبار)

گیفت کارت آیتونز یک کارت هدیه الکترونیکی است که از طریق آن می‌توانید اعتباری را به حساب آیتونز خود اضافه کنید و از آن برای خرید موزیک، فیلم، برنامه و اپلیکیشن‌های مختلف از فروشگاه آیتونز استفاده کنید. روش استفاده از گیفت کارت آیتونز بسیار آسان است. ابتدا کد کارت هدیه را که بعد از خرید آن دریافت کرده‌اید، وارد کرده و مقدار مورد نظر را به حساب آیتونز خود اضافه کنید.

برای خرید اینترنتی گیفت کارت آیتونز، می‌توانید از سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین معتبر استفاده کنید. پس از خرید، کد کارت هدیه به صورت الکترونیکی به شما ارسال خواهد شد و شما می‌توانید آن را وارد کرده و از موجودی حساب آیتونز خود استفاده کنید. این روش بسیار امن و راحت است و شما می‌توانید بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات حساب بانکی خود، خرید کنید.

هنگام استفاده از اعتبار حاصل از گیفت کارت آیتونز، می‌توانید هر گونه محصول یا خدمات موجود در فروشگاه آیتونز را خریداری کنید. به عنوان مثال، می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کرده و یا فیلم‌های جدید را تماشا کنید. همچنین می‌توانید از این اعتبار برای خرید اپلیکیشن‌ها یا بازی‌های موجود در فروشگاه آیتونز استفاده کنید. اعتبار گیفت کارت آیتونز به مدت معینی اعتبار دارد و پس از این مدت، باید مجدداً کارت هدیه را شارژ کنید.


خرید گیفت کارت اپل

منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن