آیداهو پلیس می گویند مرد دیگری رفت و به اعدام برای این منحرف را جرم

آیداهو پلیس می گویند که حل شد تجاوز و قتل یک 9 ساله نزدیک به 38 سال پیش—برای بار دوم.دیوید Dalrymple که در حال

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

آیداهو پلیس می گویند که حل شد تجاوز و قتل یک 9 ساله نزدیک به 38 سال پیش—برای بار دوم.

دیوید Dalrymple که در حال حاضر زمان خدمت برای تعرض به یک کودک متهم شده بود روز شنبه با کشتن Daralyn Johnson, جنایت مرد دیگری به اعدام محکوم شد تنها به تبرئه پس از 18 سال در انتظار اعدام هستند.

"این یک روز که یک خانواده محلی است که منتظر بیش از نزدیک به چهار دهه" Canyon County تعقیب وکیل برایان تیلور گفت: در یک کنفرانس خبری.

"این یک روز است که در زمان دیدن اشتباهات righted و عدالت بوده است."

Daralyn سمت چپ خانه او در نامپا در ساعت 8 صبح در فوریه. 21 سال 1982 اما هرگز آن را به مدرسه. بدن او پیدا شد توسط ماهیگیران سه روز بعد در یک تخلیه خندق در نزدیکی رودخانه مار.

کالبد شکافی مشخص شد که او تا به حال شده است تجاوز جنسی و ضرب و شتم اگر چه علت مرگ او غرق شد.

پس از یک yearlong تحقیقات محلی مردی به نام چارلز Fain دستگیر شد در کمتر از ironclad شواهد: موهای خود را شبیه به مو بر روی بدن او یک ماشین است که نگاه مانند یک دیده می شود در نزدیکی صحنه جرم و زندان خبرچینان علیه او شهادت.

Fain گذشت یک دروغ اما داوران که او را محکوم کرد هرگز در مورد آن شنیده بود و او قفل شده است و تا اعدام—که در آن او ادامه داد: برای اعلام بی گناهی خود را.

در سال 2001 Fain بود تبرئه پس از تست DNA است که در دسترس نیست در این زمان اعتقاد راسخ خود را نشان داد او نه قاتل.

Canyon County, مقامات می گویند که این مورد فعال باقی مانده از آن.

با توجه به 2011 داستان در Idaho Statesmanیک ستوان در دره عمیق و باریک شهرستان کلانتر دفتر به دنبال آن منجر به آریزونا و کالیفرنیا و نوادا, وایومینگ, اورگان و اوکلاهما و بررسی DNA از بیش از یک دوجین مردان بدون هر بازدید.

در سال 2018 کلانتر کیه Donahue دفتر ارسال موهای ناحیه تناسلی است که پیدا شد در Daralyn بدن به یک آزمایشگاه در کالیفرنیا و شجره نامه DNA آیفون به رهبری محققان به Dalrymple خانواده با توجه به یک علت احتمالی استشهاد.

او در حال حاضر انجام 20 تا زندگی برای آدم ربایی و سوء استفاده جنسی از یک دختر کوچک در سال 2004 و پلیس به اعتقاد او بیشتر قربانیان. آنها گفتند که باید شناسایی دو دختر دیگر که می گویند آنها تعرض توسط او اما هرگز آن را گزارش.

Dalrymple, 62, سوال شد در زندان در فوریه اما محروم بودن در نامپا در زمان Daralyn قتل با توجه به دادستان. محققان قادر به رد های مختلف خود alibis.

به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس مقامات صبر کنید تا تابستان به خدمت حکم بازداشت او را.

Daralyn پدر و مادر نمی تواند نظر رسیده اما در سال 2011 آنها گفت: آنها هنوز هم به امید شکستن در مورد.

"این هنوز فقط واقعا سخت" دنیس جانسون گفت: پس از آن. "شاید من فقط نمی آیند به هر نوع شرایط با آن است. اما اگر وجود دارد هر گونه احتمال هر چیزی که از آن, سپس آن را به ارزش آن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب