'جامعه بین المللی به طور کامل شکست خورده در سوریه

از سوریه جنایات جنگی به ما نفاق در Julian Assange, مورد, جهانی, "فرسايش از استانداردهای حقوق بشر" است که از مه

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

از سوریه جنایات جنگی به ما نفاق در Julian Assange, مورد, جهانی, "فرسايش از استانداردهای حقوق بشر" است که از مهم نگرانی گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره شکنجه Nils sd times می گوید DW.

دویچه وله: آقای sd times شما شده است گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره شکنجه برای تقریبا چهار سال در حال حاضر. چه به شما می گویند که فوری ترین مسئله در مورد شکنجه در این لحظه ؟

Nils sd times: آنچه نگرانی من بیشتر در حال حاضر یک روند کلی به سمت فرسایش سیستم بین المللی حقوق بشر. ما می توانید ببینید که در چین و هنگ کنگ و روسیه و برزیل و ایالات متحده به سوریه — غیر ممکن است که نام همه آنها را. در هر کشور تحت تاثیر بحران مهاجرت وجود دارد مسائل جدی. آنچه که ما در حال دیدن یک قوی فرسایش از استانداردهای حقوق بشر و از آمادگی متحده برگزار شد به حساب برای نقض حقوق بشر است.

Two defendants on trial in Germany on charges of Syrian state-sanctioned torture (DW/M. von Hein)

دو اتباع سوریه در حال حاضر در دادگاه در آلمان به اتهام شکنجه و نقش آنها در رژیم سوریه

اما پس از آن دیگر وجود دارد تحولات است. برای مثال در آلمان یک دادگاه است که برگزار می شود برای اولین بار از دو نفر متهم به عضویت در سوریه شکنجه دستگاه. چه نوع سیگنال است که این دادگاه ارسال و سیگنال حال شنیده می شود ؟

این بسیار مهم است محاکمه. آلمان دارای سابقه قوی در انجام جنایات جنگی محاکمه برای خود سربازان به طوری که کشور دارای اعتبار زیادی در این زمینه است. بسیار مهم است که رژیم سوریه بی رحم شکنجه سیاست قرار بگیرد. این واقعا ارزش اولیه این اقدام صرف نظر از شخصی مجرمیت متهم خاص در این محاکمه که من نمی خواهم به ابراز نظر در چرا که تا به دادگاه را انجام دهد.

اما من می توانم از تجربه شخصی داشتن کار در سوریه خودم که این کاملا وحشتناک سیستم از شکنجه وجود داشته و در حال حاضر 20 سال پیش. و آن زمانی است که جهان می داند در این مورد در تمام جزئیات. متاسفانه جامعه بین المللی نتوانسته است به طور کامل در متوقف کردن این قتل عام تکان دهنده است که یکی از شرم آور ترین فصل در تاریخ شورای امنیت سازمان ملل.

ادامه مطلب: می توانید سوریه خشونت جنسی بازماندگان عدالت در آلمان ؟

UN Special Rapporteur on Torture Nils Melzer (picture alliance/KEYSTONE/S. Di Nolfi)

گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره شکنجه Nils sd times

آمریکا تهدید و تحریم در برابر اعضای دادگاه جنایی بین المللی در لاهه اگر آنها جرات به بررسی احتمال وقوع جنایات جنگی توسط سربازان ایالات متحده. این چیزی است که ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مقرر کرده است دو هفته پیش. چه نوع سیگنال می کند که ارسال کنم ؟

من فکر می کنم راه دولت آمریکا تهدید ICC قطعا مرز عجیب و غریب. منظورم این پوچ برای یک دموکراسی مدرن به اتخاذ این نوع رفتار است. حتی کنار گذاشتن مغلوب ساختن پیشی جستن شخصیت های شخصی در حال حاضر دولت ایالات متحده شده است بسیار تهاجمی در مورد جلوگیری از پاسخگویی برای خود سربازان. به طوری که واقعا تضعیف اعتبار ایالات متحده و اخلاقی و حقوقی در جهان به طور گسترده تر. شما نمی توانید از یک طرف فشار برای توسعه محاکمات نورنبرگ و توکیو محاکمه و حتی فشار توسعه اساسنامه ICC — و ما حتی آن را امضا کردند — اما پس از آن حاضر به زندگی می کنند تا به همان استاندارد.

که واقعا یک موضع است که من اساسا نالایق ترین و با نفوذ سیاسی و نظامی و قدرت اقتصادی در جهان آن را نیز می یابد کارآموزان در میان دیگر کشورهای متحد و از جمله اسرائیل و انگلستان است که در حال حاضر مشتاق به اتخاذ همان نوع سیاست معافیت از مجازات برای نیروهای خود را.

صحبت کردن در مورد نادیده گرفتن خود را جنایات جنگی این 10 سال از ویکی لیکس منتشر شده "وثیقه قتل" تصویری که نشان می دهد ما سربازs تیراندازی از هلیکوپتر به یک جمعیت در بغداد. وجود دارد بدون عواقب برای عاملان تا به حال.

کاملا. که واقعا کاملا غیر قابل قبول است. مردم آمریکا باید قبول کند که دولت آمریکا نمی تعقیب جرایم مانند آن. در این حادثه مردم بود که به شدت زخمی شدند و همچنین مردم در تلاش برای نجات آنها — همه آنها غیر مسلح بودند که آگاهانه و به عمد به قتل رساندند.

اینها بدون هیچ گونه سوال جنایات جنگی است. و اگر یک دولت دیگر prosecutes آن بدترین جنایات اما prosecutes کسانی که افشای این جنایات آیا به عنوان خبرچین و یا به عنوان ناشران و تهدید آنها با حبس از 175 سال ما در حال تنظیم یک سابقه بسیار خطرناک است. چرا که این بدان معنی است که روزنامه نگاری تحقیقی می شود یک جرم است که گفتن حقیقت یک جنایت می شود و دولت ها و سربازان در حال حاضر به عنوان نقض اساسی ترین پایه هنجارهای حقوق بین الملل با مصونیت از مجازات.

شما با اشاره به محاکمه جولیان آسانژ بنیانگذار ویکی لیکس. وجود یک دادگاه در لندن در حال حاضر, که در آن یک قاضی است که تلاش برای تعیین اینکه آیا او باید استرداد به ایالات متحده جایی که او را 175 سال در زندان است. آیا شما فکر می کنم که محاکمه او است پس از حاکمیت قانون ؟

بدون آن قطعا نیست. جولیان آسانژ ندارد یک محاکمه عادلانه در انگلستان است. و من می گویم این به عنوان یک انگلستان استاد از قانون است. من خیلی محترمانه از حکومت قانون و سنت. من شوکه کنید که جولیان آسانژ داده نشده بود — و در حال حاضر هنوز هم داده می شود — دسترسی کافی به وکلای او که بوده است با توجه به دسترسی به آمریکا وکلا در همه اگر چه او با خطر استرداد به ایالات متحده و که او تا به حال نه دسترسی به اسناد و مدارک حقوقی برای بسیاری از سال. این درست نیست که آقای آسانژ برگزار می شود باید در مجازی انزوا در زندان, اگر چه او نمی مجازات برای یک جرم و جنایت او را به سادگی بازداشت برای جلوگیری از فرار خود را در مورد او باید استرداد به ایالات متحده است.

اما این قطعا نمی نیاز به یک زندان امنیتی بالا. آن نیازی نیست که این محدودیت های حقوقی خود را دفاع. من فکر می کنم این است که عمدا در حال انجام است به تضعیف موقعیت خود را در حالی که در طرف دیگر ما قدرتمند ترین کشور در جهان است. این یک محاکمه عادلانه, اما از آن است که به وضوح سیاسی محاکمه و به احتمال زیاد است که برای ادامه یک بار او را استرداد به ایالات متحده در صورتی که اتفاق می افتد.

A protester in London demonstrating against extradition of Julian Assange (Reuters/P. Nicholls)

آسانژ چهره یک جمله از 175 سال زندان در آمریکا در کیفرخواست به اتهام جاسوسی

زودتر شما توصیف وحشت از سوریه اتاق های شکنجه. مشابه وجود دارد اتاق های شکنجه در سراسر جهان بسیار بدتر از یک زندان است. پس چرا شما کار را به شدت برای یک فرد مجرد مانند جولیان آسانژ که بسیاری از چیزهایی که اتفاق می افتد در سراسر جهان است که بسیار بدتر ؟

این امر می تواند به اشتباه فکر می کنم از جولیان آسانژ مورد به عنوان فقط در مورد شخص جولیان آسانژ. این مورد واقعا تا آنجا که در مورد جولیان آسانژ خود را به عنوان آن را در مورد سابقه این مجموعه با توجه به تحقیقی روزنامه نگاری محرمانه بودن و مصونیت از مجازات برای شکنجه و جنایات جنگی در سراسر جهان است. اولا اگر ایالات متحده مجرم جولیان آسانژ برای جاسوسی به این معنی است که آن را تبدیل به یک جرم به افشای راز شواهد جدی جنایات آمریکا. که بسیار خطرناک و سابقه چرا ما پس از آن زندگی می کنند به طور موثر تحت سانسور.

ثانیا فراموش نکنیم که هیچ یک از این جنایات است که جولیان آسانژ در معرض تاکنون تحت پیگرد قانونی قرار. این شامل شکنجه در مقیاس بسیار بزرگ. همچنین فراموش نکنیم که جنگ عراق غیر قانونی بود یک جنگ تجاوز که منجر به بیش از یک میلیون نفر کشته شده اند و میلیون ها نفر آواره بودن و شکنجه. پس این یک مورد کوچک که ما در حال صحبت کردن در مورد و پیامدهای آن هستند سمبل و در ابعاد جهانی.

سوئیس وکیل حقوق بشر Nils sd times شده است گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره شکنجه پس از سال 2016. او خدمت کرده است را با کمیته بین المللی صلیب سرخ برای دوازده سال در مناطق مختلف درگیری و خشونت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن