استیو Mnuchin منحصر به فرد LA باشگاه های کشور میلیون ها نفر در COVID امداد

منحصر به فرد کالیفرنیا گلف است که شمارش وزیر خزانه داری استیون Mnuchin در میان اعضای آن است و با دیدن مقدار زی

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

منحصر به فرد کالیفرنیا گلف است که شمارش وزیر خزانه داری استیون Mnuchin در میان اعضای آن است و با دیدن مقدار زیادی از مالیات دهندگان سبز.

Riviera باشگاه های کشور واقع در شیک محاصره لس آنجلس دریافت 2 میلیون دلار به 5 میلیون دلار در کمک های از طریق چک Protection Program—یک میلیارد دلار طرح در نظر گرفته شده برای حمل کوچک کسب و کار و کارکنان خود را از طریق COVID-19 بیماری همه گیر. Mnuchin که وزارت خزانه داری کمک کرده است در این عملیات از برنامه خود را فاش عضویت در موسسه نخبگان به آمریکا در طول فرآیند تایید در سال 2017. اداره کسب و کار کوچک منتشر شد PPP گیرنده داده ها در پی فشار به انجام این کار.

نه فرانسه و نه وزارت خزانه داری بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر و آن را غیر ممکن است برای تایید اینکه آیا Mnuchin است که هنوز هم درگیر با این سازمان است. اما سیاسی گزارش شده در مارس 2018 که وزیر خزانه داری بوده است اندیش در ایجاد که مشهور است برای آن مشهور مشتریان خود را بالا درجه یک دوره و به صورت سالانه به میزبانی لس آنجلس باز است. Mnuchin حضور داشتند که رویداد سالانه در ریویرا در سال 2019 با توجه به ایالات متحده آمریکا امروز.

گلف نویسنده جف Shackelford اول اشاره کرد ریویرا را از دریافت وام کم بهره در وبلاگ شخصی خود در روز سه شنبه.

SBA داده ها نشان می دهد که فرانسه گزارش داد, داشتن, آسیایی, زن و مالکیت. این باشگاه در وب سایت خود شناسایی صاحب آن به عنوان Noboru Watanabe, یک مرد واقعی املاک و نجیب زاده مستقر در توکیو. جدید ترین کالیفرنیا شرکت ثبت لیست Noboru Watanabe به عنوان مدیر عامل این باشگاه نهاد مالکیت و مگان Fujiko Watabe به عنوان شرکت وزیر و رئیس امور مالی. آن است که مشخص نیست آیا دومی است هر سهام این باشگاه است.

یک صفحه مربوط ظاهرا متعلق به Noboru Watanabe توصیف کسب و کار خود را به عنوان "یک ژاپن مبتنی بر شیوه زندگی شرکت با بیش از 2000 کارمند در ژاپن و ایالات متحده و چین است."

PPP به طور خاص طراحی شده برای کمک به شرکت ها با 500 کارگر در حقوق و دستمزد و یا کمتر. اما بیزانس ساختار کسب و کار را فعال کرده اند تعدادی از شرکت های بزرگ برای به دست آوردن وجوه فدرال—هر چند اعتراض عمومی باعث شده است تا چند شرکت های بزرگ برای بازگشت به پول است.

Riviera است که به سختی تنها به خوبی متصل شده شرکت برای بهره مندی از PPP. روزانه وحش شناسایی مقدار انتفاعی و غیر انتفاعی عملیات به اعضای کنگره فعلی و سابق کاخ سفید و مشاوران سیاسی و فروشندگان و لابی های مرتبط با اعضای هر دو طرف است. میلیون ها نفر بیشتر رفت و به کلیسای ساینتولوژی و دیگر نهادهای مذهبی.

باشگاه کشور گزارش داد که فدرال کمک به حفظ 159 شغل. کالیفرنیا یکی از تعداد انگشت شماری از کشورهای نزدیک به گلف, در ارتفاع COVID-19 گیر اگر Riviera است پس از بازگشایی شد. آن ویلچرهای یک بخش خصوصی کمک مالی حتی قبل از بودجه فدرال وارد: کمدی افسانه Larry David, عضو, آغاز GoFundMe برای حمایت از نوک کارگران در ماه مارس است.

دیوید و Mnuchin نه تنها ستارههای کسانی که لذت بردن از هدف قرار دادن لینک در Riviera. با توجه به گلف, سایت, خارج, برش, عضویت در آن رول نیز شامل تام بردی, جک نیکلسون, Adam Sandler, Luke Wilson و مارک والبرگ.

معروف گذشته اعضای عبارتند از: Glen Campbell, Dean Martin, والت دیزنی, Howard Hughes, چارلی چاپلین و O. J. Simpson.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب