پلیس ایتالیا در ساحل Amalfi تصرف 84 میلیون 'Captagon' قرص حمل توسط داعش از سوریه

گاستلاماره دی استابیا, ایتالیا—زمانی که ایتالیایی, آداب و رسوم پلیس کشف متوسط کش از آمفتامین با آرم "Captagon"

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

گاستلاماره دی استابیا, ایتالیا—زمانی که ایتالیایی, آداب و رسوم پلیس کشف متوسط کش از آمفتامین با آرم "Captagon" در یک ظرف پیراهن تقلبی در جنوب بندر سالرنو چند ماه پیش آنها می دانستند که آنها به چیزی بزرگ است.

Captagon-مارک fenethylline (یک نوع آمفتامین) در مورد مواد مخدر در میان معتادان به مواد مخدر در خاورمیانه و داشت در مخفیگاه تروریست ها که با حمله به Bataclan تئاتر در پاریس در سال 2015. آن شناخته شده است به طور گسترده ای مورد استفاده توسط پیکارجویان داعش در لیبی و از همه مهمتر قاچاق مواد مخدر تبدیل به یک منبع اصلی درآمد برای این به اصطلاح دولت اسلامی.

پیراهن حمل و نقل پیدا شد فقط به عنوان COVID-19 مستند به پایان رسید در ایتالیا و مقامات بودند که به دلیل مواد مخدر مصنوعی سازان در اروپا شده بود مجبور به غرفه عملیات وابسته به مواد مخدر قاچاقچیان خواهد بود و آوردن آن از خارج از کشور. مقدار نسبتا کمی جمع در پیراهن بود و به احتمال زیاد اجرای آزمون برای دیدن اگر مقامات بودند ، پیراهن حمل و نقل ارائه سرنخ آنها به شدت مورد نیاز است. اما به دلیل کش بود به طوری که آنها نمی در آن عمل می کنند. در عوض آنها یک تله.

اوایل صبح روز چهارشنبه آنها دقیقا آنچه که آنها به دنبال: حدود 84 میلیون Captagon—قرص حدود 15 آمریکا تن به ارزش $1.12 میلیارد دلار است. آنها در مقاله سیلندر در سه ظروف ارسال توسط همان سوریه شرکت حمل بد ساخته شده پیراهن با توجه به سرب بررسی بازپرس ایوانا Fulco. به عنوان با پیراهن سوریه شرکت کرده بود خطاب به حمل و نقل به شرکت در لیبی که در آن مشخص شده بود به سفر از طریق یک شرکت سوئیسی با اتصالات در سالرنو.

کالا مشخص شد "میز و ورزشی لباس" و محققان گفت: صبح روز چهارشنبه به مواد مخدر را به لیبی رفته اما در عوض به معنای شد offloaded: با ایتالیا کارآفرینی باندهای جنایتکار و توزیع در سراسر اروپا است.

تحقیقات فقط کسانی که در حال برنامه ریزی برای انجام این کار در حال انجام با ناپلی Camorra در بالای لیست.

تصویری توزیع شده توسط ایتالیا پلیس مالی آنها را نشان می دهد باز برش کاغذ سیلندر طراحی شده بودند که برای جلوگیری از اسکنر که ممکن است باید شناسایی مواد مخدر میلیون ها قرص نشت به ظروف.

آمفتامین مسافت بزرگترین مجسمه نیم تنه از نوع خود در هر نقطه در جهان و نشانه یک تغییر در استراتژی اروپا برای فروشندگان مواد مخدر و پول نقد در بسته داعش است که استفاده می شود به خرید مواد مخدر از Calabrian 'Ndrangheta گانگستر با توجه به ایتالیا پلیس مالی.

در سال 2018 همان پلیس مالی ساخته شده است که این مجسمه در سالرنو ضبط نزدیک به 100 میلیون قرص از مواد مخدر به معنای تروریستی داعش در لیبی که رفت از قرص آسیاب در هند و سریلانکا از راه ایتالیا را بدنام unguarded بندر Gioia Tauro در Calabria.

پلیس مالی که رهبری این تحقیقات را به همراه دادستان عمومی و انقلاب در ناپل گفت: پول را تقویت, تلاش داعش برای بازسازی این سازمان تروریستی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در سال گذشته با شکست مواجه شد.

"مشخص است که داعش منابع مالی خود را فعالیت های تروریستی در بخش های بزرگ با قاچاق مواد مخدر مصنوعی تولید شده تا حد زیادی در سوریه تبدیل شده است که پیشرو تولید کننده جهان از آمفتامین در سال های اخیر" در این بیانیه می گوید. "مقصد نهایی برای آمفتامین احتمال وجود دارد که چندین گروه هاي جرم سازمان يافته در نظر گرفته شده برای توزیع مواد مخدر در اروپا."

پلیس می گویند این فرضیه است که در طول COVID-19 مستند تولید و توزیع مواد مخدر مصنوعی در اروپا "عملا متوقف شده و در نتیجه بسیاری از قاچاقچیان مختلف با جرایم سازمان یافته گروه را تبدیل به سوریه که در آن به نظر نمی رسد به آهسته." در حالی که Captagon است که یک داروی انتخابی توسط اکثر اروپایی ها آن را پر از شکاف در حالی که مخفی اروپایی تولید کنندگان دریافت و در حال اجرا دوباره. محققان می گویند چهارشنبه مسافت بود به اندازه کافی بزرگ برای عرضه تمام اروپا را برای چند ماه.

Captagon توسعه داده شد در دهه 1960 توسط غربی شرکت های دارویی برای درمان بیش فعالی و افسردگی, اما به سرعت خاموش گرفته در بازار به دلیل اعتیاد آور صفات. داعش در حال حاضر اصلی کاسب. پلیس امکان حذف نیست که بیشتر حمل و نقل در مسیر به اروپا از طریق بنادر دیگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب