LexisNexis راه اندازی Lexis مسئولیت محصول هدایتگر برای کمک به پزشکان در تعیین مورد ارزش و زنده ماندن در حالی که کاهش خطر و تحقیقات زمان

LexisNexis® حقوقی و حرفه ای پیشرو در ارائه دهنده جهانی از اطلاعات و تجزیه و تحلیل ترافیک امروز اعلام کرد راه ا

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

LexisNexis® حقوقی و حرفه ای پیشرو در ارائه دهنده جهانی از اطلاعات و تجزیه و تحلیل ترافیک امروز اعلام کرد راه اندازی Lexis مسئولیت محصول هدایتگر در Lexis Advance® پلت فرم. Lexis مسئولیت محصول هدایتگر دوم در ناوبر حق رای به پیوستن به این که قبلا منتشر شد Lexis پزشکی هدایتگر®. این هدف ساخته شده راه حل برای اشکال پیچیده دادخواهی منحصر به فرد طراحی شده برای تکمیل راه وکلا و تحقیقات حرفه ای در این حوزه عمل و کار به طور قابل توجهی کاهش زمان آن طول می کشد آنها را به بینش و اطلاعات آنها نیاز دارند.

Lexis مسئولیت محصول هدایتگر کمک می کند تا شرکت های مشاور و مسئولیت محصول وکلای سرعت ارزیابی اعتبار و ارزش و خطر بالقوه از یک مورد به دست آوردن اطلاعات حیاتی و بینش در تمام LexisNexis محتوا و تدوین مورد استراتژی در حالی که کاهش ساعت صرف تحقیقات در مورد آماده سازی است.

ساخته شده از زمین تا با همکاری پیشرو مسئولیت محصول وکلای Lexis مسئولیت محصول هدایتگر به طور مستقیم ترکیبی از تمام ابزار محتوا و اطلاعاتی که وکیل و محققان نیاز به ارزیابی و آماده سازی برای موارد و ایجاد گردش کار بازده است که بهبود پس چگونه پزشکان در واقع انجام این وظایف. همراه با اطلاعات و داده ها و تجزیه و تحلیل از LexisNexis زمینه و حکم & حل و فصل تجزیه و تحلیل Lexis مسئولیت محصول ناوبر فراهم می کند پزشکان با موثر و کارآمد پلت فرم برای اعتبار مسئولیت محصول موارد در یک واحد جامع داشبورد.

"Lexis مسئولیت محصول Navigator یک راه حل قدرتمند است که آدرس نیازهای منحصر به فرد از اقامه دعوی تمرین محصولات مسئولیت قانونی است. گردش کار مبتنی بر راه حل روشن ریسک یا پاداش یک مورد و موجب صرفه جویی در زمان و منابع در مورد ارزیابی گفت:" شان فیتزپاتریک مدیر عامل شرکت LexisNexis شمال امریکا است. "از محصول به یاد بیاورید گزارش به حکم خلاصه هیچ راه حل دیگر فراهم می کند و این سطح از عملکرد و یا آینه راه وکیل و محققان رویکرد مسئولیت محصول موارد است. ما گوش به بیش از 300 محصول مسئولیت پزشکان و سفارشی ساخته شده است یک راه حل طراحی شده برای راه اندازی آنها برای موفقیت است. به سادگی قرار داده Lexis مسئولیت محصول هدایتگر به طور چشمگیری کاهش می دهد زمان آن طول می کشد را به خوبی تحقیق تصمیم گیری در محصولات مسئولیت موارد است."

با Lexis مسئولیت محصول هدایتگر کاربران می توانند جستجو و فیلتر موارد بر اساس نوع محصول, محصول, نام محصول, تولید کننده و فدرال و یا دولت صلاحیت در سراسر شش نوع محتوا. داشبورد محصول بررسی اجمالی صفحه گرافیکی نمایش تعداد نتایج تولید شده برای مقررات, به یاد می آورد و گزارش Caselaw احکام و شهرک شهود متخصص و Multidistrict دادخواهی – که به طور معمول مورد نیاز جداگانه جستجوهای است که افزایش تحقیقات در ساعت است. کلیک کردن بر روی هر یک از این توصيفی داشبورد کاشی طول می کشد کاربران به اسناد مربوطه را برای پرس و جو خود تحویل داده و در آشنا Lexis Advance با فرمت. کلیک بر روی هر یک همراه کارشناس شاهد خواهد آورد تا مشخصات خود را در زمینه شهود متخصص تجزیه و تحلیل ترافیک.

بعد از این تابستان Lexis مسئولیت محصول هدایتگر را پیاده سازی منحصر به فرد 'بدون شکست جستجوی' از ویژگی های است که خودکار پیچیده جستجو برای نتایج بهتر است. اگر یکی یا بیشتر از انواع محتوا عملکرد صفر نتیجه های جستجو – با توجه به دانه دانه بودن واژه های جستجو – داشبورد بدون شکست از ویژگی های جستجو به طور خودکار قطره پایین ترین نمره عبارت جستجو و دوباره اجرا جستجو تا زمانی که نتایج را می توان یافت و یا تا زمانی که صفر بهترین نتیجه. این ویژگی منحصر به فرد خودکار فرآیندهای مشابه که وکیل یا محققان را چندین بار در سراسر چندین نوع محتوا کمک به صرفه جویی در وقت و از بین بردن نا امیدی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در Lexis مسئولیت محصول هدایتگر امکانات و قیمت لطفا www.lexisnexis.com/ProductLiabilityNavigator.

در مورد LexisNexis حقوقی و حرفه ای
LexisNexis حقوقی و حرفه ای پیشرو در ارائه دهنده جهانی از حقوقی تنظیم مقررات و اطلاعات کسب و کار و تجزیه و تحلیل است که کمک به مشتریان افزایش بهره وری, بهبود تصمیم گیری و نتایج و پیشرفت حاکمیت قانون در سراسر جهان است. به عنوان یک دیجیتال پیشگام این شرکت برای اولین بار به ارمغان بیاورد حقوقی و اطلاعات کسب و کار آنلاین خود را با Lexis® و Nexis® خدمات. LexisNexis حقوقی و حرفه ای که در خدمت مشتریان در بیش از 150 کشور با 10,600 کارمند در سراسر جهان است که بخشی از RELX جهانی ارائه اطلاعات مبتنی بر تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری ابزار برای حرفه ای ها و کسب و کار مشتریان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن