Kanye West گریه می کند برای کمک به

Kanye غرب در اشک بود. پس شفاعت برای جورج سوروس به او تماس بگیرید و سوال legacy of Harriet Tubman این استاد موس

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

Kanye غرب در اشک بود. پس شفاعت برای جورج سوروس به او تماس بگیرید و سوال legacy of Harriet Tubman این استاد موسیقی-تبدیل-کارآفرین-لگد سخنرانی خود را به "انتخابات ریاست جمهوری" در کارولینای جنوبی در زمان به نوبه خود برای این نگران کننده به عنوان غرب پنجه موضوع سقط جنین. او را از طریق یک داستان شخصی خود را در مورد معروف با همسر کیم کارداشیان غرب—به طور خاص زمان آنها متوجه شدند او باردار شدن.

"او تا به حال قرص ها در دست او" غرب گفت: احتمالا اشاره به mifepristone یک دارو استفاده می شود برای جلوگیری از بارداری های ناخواسته است. او گفت که او تا به حال یک چشم انداز از خدا به نگه داشتن فرزند قبل از طراحی یک مقایسه برای مادر خود را. "پدر من می خواستم برای سقط جنین من! مادر من زندگی من را نجات داد! وجود دارد که هیچ Kanye West..." او wailed به عنوان دریایی از اپل آموزش دیده در او, دوربین, نورد, دست کف زدن. "من تقریبا کشته شدن دختر من! من تقریبا کشته شدن دختر من!"

آن را نگران کننده برای دیدن غرب در تلاش برای کنار آمدن با واقعیت خود در مقابل جمعیت سرگرم طرفداران او را تشویق به ادامه عریان روح خود را برای همه برای دیدن آنها را بیشتر و بیشتر و بیشتر. نه عزیزان ایستاده به او نشان می دهد حمایت از او با اتکا بر این سازگار با غریبه ها برای تاکید.

Kanye West به نظر می رسد ناخوش. و راهپیمایی خود را روز یکشنبه به نظر می رسید به استنباط نگرانی بیشتر از آن علاقه خود را به اصطلاح ریاست جمهوری اجرا شود. اما قبل از او آغاز شده و درهم و برهم در مورد متمم دوم حقوق و چگونه او ادعا می شود یک مسیحی یکی نمی تواند کمک کند اما تعجب که در آن بودند که عزیزان خود را? که در آن کیم ؟

بله ما در تلاطم جهانی همه گیر و بله, آن را آسان به دریافت کنید خسته از بودن در اطراف همان مردم بعد در روز است.

هنوز خود را اول ریاست جمهوری تجمع بسیار عمده است. شما می خواهم فکر می کنم همسر نامزد خواهد حداقل تمکین کردن به حضور در. اما غرب به تنهایی و کشف تنها با خود جزئیات امنیتی برای محافظت از او.

غرب به مبارزه روانی-مسائل بهداشتی برای مدتی. در سال 2016 در اطراف این زمان او برای اولین بار در حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن غرب به طور ناگهانی لغو شد تور موسیقی خود را در زمانی که پلیس بودند به نام به مربی خود را در خانه پس از یک نزاع قرار داده و او را تحت روانی نگه دارد. در ظاهر در TMZ در سال 2018 او به شدت التماس برای مردم به اعلام عشق خود را برای او را در حالی اعلام کرد که آمریکا برده داری بود انتخاب و اعلام عشق خود را برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. او را باز کرد تا در آلبوم خود را در مورد دو قطبی و چگونه او را نادیده گرفته و مصرف دارو را به منظور "واقعا" خودش باشد.

در میان این ضعف آشکار غرب پیدا کرده است خود را دستکاری و شرکت تصمیم گرفتند که توسط مفسران محافظه کار شده اند که مشتاق به استفاده از قابلیت انعطاف. در طول TMZ بحران راست فعال Candace اونز بود سمت راست وجود دارد در کنار او تغذیه او صحبت امتیاز. رئیس جمهور تهمت بدنام مورد استفاده غرب برای نمایشی عکس ops با امید بهبود محبوبیت خود در جامعه است. و در شب دوشنبه فاکس نیوز' ساکن سفید ملی Tucker Carlson تصرف در غرب کارولینای جنوبی تجمع به فشار خود را ضد سقط جنین در دستور کار و مسخره کردن کسانی که ابراز نگرانی برای رپر سلامت روان.

"فاکس نیوز " ساکن سفید ملی Tucker Carlson تصرف در غرب کارولینای جنوبی تجمع به فشار خود را ضد سقط جنین در دستور کار و مسخره کسانی که ابراز نگرانی برای رپر وضعیت روانی."

در حالی که آن را نمی کارداشیان-Jenner خانواده مسئولیت پلیس غرب اقدامات خود را در غیاب او بیشتر در خصوص قسمت می کند بالا بردن سوال در مورد که در آن منافع خود دروغ است. این است که بعد از همه یک خانواده با یک تاریخ غنی از معدن برای تلویزیون واقعیت عینک. در آن است همه چیز در مورد حفاظت از نام تجاری در همه هزینه ها بدون توجه به مخاطرات بدون توجه به عواقب ؟ و تولید حق بیمه cringeworthy #محتوا برای تلویزیون واقعیت خود را نشان می دهد ؟

شما می توانید شرط خود را پایین دلار است که Kardashian, Inc. خواهد شد استفاده از این آخرین غرب تفکیک بیشتر Keeping Up with the Kardashians علوفه. کلیپ گریه غرب خواهد بود قالبگیری با نگران تماس های تلفنی بین Kris Jenner, و, Kim Kardashian West, شات و پس از این تجمع با ابراز نگرانی ارزیابی گزینه های خود را و hustling برای همدردی امتیاز (برای آنهانه غرب). غرب خواهد شد و سپس کشیده می شود به واقعیت-TV اعترافی مصاحبه به عنوان او در گذشته زمانی که Kardashian West شکایت داشتن به "بچهداری" او را مجبور به باز کردن همه چیز را برای مخاطبان از میلیون ها نفر. شستشو را تکرار کنید.

چگونه هر کسی می تواند درد و رنج بود کمک کرد زمانی که دوربین را متوقف نورد?

دوشنبه شب و پس از آن حکومت بود که غرب نمی خواهد به نظر می رسد در کارولینای جنوبی, انتخابات ریاست جمهوری, او از کار اخراج کردن یک سری از به طور فزاینده ای نگران کننده توییتهایی که به نظر می رسید به هدف خود و خانواده اش با این ادعا که آنها سعی کردم به او متعهد به یک موسسه روانی در موارد متعدد اشاره به Kardashian غرب, جنسی نوار کاست به عنوان "جنسیت و تجاوز به عنف" وی از سوی مامورین که Kris Jenner بود و نه پذیرش تماس های تلفنی خود را و ادعا می کنند که فیلم خارج است در مورد او. (توییت شد و به زودی حذف شده است.)

یک چیز مسلم است در تمام این: غرب سیستم پشتیبانی شکسته است. و Kardashian-Jenners را به عنوان همیشه در حال چرخش بود, ارسال و فیلمبرداری را از طریق آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن