نگه داشتن مواد غذایی تازه تر با Tupperware و ظروف مواد غذایی شما در واقع لذت بردن از با استفاده از

من نیازی به هارپ نیاز به نگه داشتن مواد غذایی برای باقی مانده به جای پرتاب آن را دور; اثرات زیست محیطی آشکار ا

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

من نیازی به هارپ نیاز به نگه داشتن مواد غذایی برای باقی مانده به جای پرتاب آن را دور; اثرات زیست محیطی آشکار است. و صرفه جویی قابل توجه و روز بعد ساندویچ گزینه های بی پایان هستند. بنابراین در روح کمک به شما ارتقاء داده شده خود را در ظروف مواد غذایی به یک مجموعه شما ممکن است در واقع استفاده از (و که درب شما در واقع مدیریت خوب این بار من کنار هم قرار دادن خود را بهترین گزینه در آمازون است.

Rubbermaid آسان پیدا بادی درب ظروف ذخیره سازی مواد غذایی

هر قطعه در این مجموعه دارای یک دریچه های ساخته شده برای چلپ چلوپ کردن-مقاوم در برابر microwaving. درب ضربه محکم و ناگهانی با هم برای ذخیره سازی آسان (بدون بهمن از درب هنگام باز کردن کابینه) و آنها BPA رایگان, امن مایکروویو و ماشین ظرفشویی امن.

Fullstar (12 بسته) نگهداری مواد غذایی در ظروف با درب

اگر شما به دنبال برای ظروف به رفت و آمد با این حال آن است. آنها چهار لولا و قفل کردن سیستم است که به شکل یک مهر و موم شده ميخ مهر حتی زمانی که وارونه تبدیل شده است.

Stasher سیلیکون قابل استفاده مجدد کیسه های مواد غذایی

یکی Scouted کمک کننده خواستار این "بهترین راه برای ذخیره و طبخ مواد غذایی خود را." پلاتین سیلیکون کیسه های ماشین ظرفشویی و مایکروویو امن. خود را خرج کردن-قفل و مهر و موم مهر و موم شده است بنابراین شما می توانید قفل در مواد غذایی خود را و قفل کردن رونده اکسیژن در اطراف آن است. مهمتر از همه این بسیار آسان برای استفاده و مقرون به صرفه و بسیار بسیار دارای امتیاز: بیش از 1500 داوران چپ آنها 4.3-star میانگین امتیاز.

ساخته شده دو دیوار خلاء عایق قابل استفاده مجدد ذخیره سازی مواد غذایی Jar

مثل من به اشتراک گذاشته یک ماه پیش "هنگامی که در حدود 50 دلار به شما سه رنگ متفاوت و اندازه های مختلف از شیشه به نظر می رسد مانند یک بدون ذهن و بسیار خوشحال برای انتخاب بعدی شما ناهار یا پس مانده غذا." شما می توانید دو جداره و خلاء عایق شیشه در هر دو 1اونس ($15) و یا 16 اونس ($18) اندازه. و شما را وادار به انتخاب بین سه رنگ مختلف: نعناع امپریالیستی آبی و زغال چوب. هر یک با دوام بیش از حد به مقاومت در برابر هر آنچه که سفر خود را در فروشگاه برای آنها.

Tupperware Wonderlier کاسه مجموعه

اصلی رهبر در ما نگه داشتن مواد غذایی باقی مانده در بررسی این بسیار دارای امتیاز کاسه مجموعه را پوشش می دهد خود را نیاز دارد و این کار را در سبک. شما می توانید یک 6-جام 8-و 12-فنجان کاسه هر یک از جمله آب بندی درب. بیش از 250 داوران چپ این مجموعه 4.6-ستاره رتبه بندی متوسط بنابراین شما در حال گرفتن یک جمعیت مورد علاقه محصول از یک جمعیت با نام تجاری مورد علاقه.

Popit! شیشه غذا دبستان ظروف

مناسب برای یک غذای کامل ظرف تعمیرات اساسی این مجموعه را به شما ظروف که شما نگه داشتن مواد غذایی خود را امن و در شیشه ای که شما می توانید آن را در خدمت در. آنها BPA-free فر امن و مایکروویو امن (شیشه ای تنها درب) و شیشه ای خود را می سازد به این معنی که آنها نمی خواهد انتخاب کنید تا بو بو از خود باقی است. و 10-بسته به شما می دهد اندازه های مختلف و به اندازه کافی از آنها برای پوشش دادن هر گونه نیاز در ابد. نزدیک به 700 داوران چپ این Popit! مجموعه 4.4 ستاره میانگین امتیاز.

بیشتر از SCOUTED:

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از macy's, خارج شده, Nordstrom Rack, و بیشتر. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب