Medidata پشتیبانی از مدرن را COVID-19 واکسن آزمایش های بالینی با بیحوصلگی حرف زدن بالینی ابر پلت فرم

Medidata یک داسو Systèmes شرکت رهبر جهانی در ایجاد end-to-end حمایت از راه حل های کل کارآزمايی بالينی روند امر

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

Medidata یک داسو Systèmes شرکت رهبر جهانی در ایجاد end-to-end حمایت از راه حل های کل کارآزمايی بالينی روند امروز اعلام کرده است که در همکاری با مدرن, Inc. (نزدک: MRNA) برای حمایت از آزمایش های بالینی از mRNA-1273, مدرن را COVID-19 کانديد واکسن.

Medidata را مجموعه ای از فن آوری های حمایت از پیشرفت مدرن را mRNA-1273 بالینی از جمله فاز 3 دادگاه است که انتظار می رود به ثبت نام 30,000 شرکت کنندگان است. این Medidata و مدرن تیم های در حال حرکت رو به جلو با سرعت و فوریت لازم توسط جهانی همه گیر با استفاده از Medidata نوآورانه و مقیاس پذیر ابر پلت فرم برای توسعه بالینی.

این کارآزمایی بالینی است که یکی از بزرگترین تا کنون به عنوان سمبل ضبط داده ها به طور مستقیم از شرکت کنندگان کاهش نیاز برای بازدیدکننده داشته است. این "مجازی سازی" مطالعه اجازه می دهد تا شرکت کنندگان به استفاده از دستگاه های خود را اگر آنها را انتخاب کنید, کاهش, بار نیاز به حمل در اطراف یک جداگانه مشروط دستگاه.

"ما مفتخریم به کار با مدرن بر این دستیابی به موفقیت در آزمایش های که بسیار مهم است به علم پزشکی و سلامت جامعه جهانی ما" گفت: Tarek Sherif, co-founder and co-مدیر عامل شرکت Medidata. "گسترده همکاری ما با هم بیش از چندین سال است که اجازه می دهد ما را به حمایت از این مهم مطالعات بالینی. واضح است که هر چه سریعتر ما می رسند در پاسخ آن بهتر خواهد بود برای همه در همه جا."
"ما خوشحالیم که با همکاری Medidata" گفت: Marcello Damiani رئیس دیجیتال و تعالی عملیاتی افسر مدرن. "Medidata را پلت فرم واحد و یکپارچه است که به ما کمک قرار دادن شرکت کنندگان در مرکز تلاش های ما برای توسعه سالم و واکسن موثر علیه COVID-19."

مدرن است که با استفاده از یک مجموعه از Medidata با بیحوصلگی حرف زدن فن آوری برای حمایت و کمک به سرعت بخشیدن به توسعه بالینی از جمله EDC (electronic data capture); eCOA (الکترونیکی نتایج بالینی ارزیابی و تشخیص (متمرکز آماری نظارت). مدرن کار کرده است با Medidata از دسامبر 2015 و شرکت های همکاری در چندین آزمایش های بالینی.

Medidata است و تماما متعلق به شرکت تابعه از داسو Systèmes است که با آن 3DEXPERIENCE پلت فرم قرار گرفته است منجر به دیجیتال تغییر و تحول در علوم زندگی در عصر پزشکی شخصی با اولین end-to-end علمی و کسب و کار پلت فرم از تحقیقات به تجاری.

 در مورد Medidata

Medidata است که منجر به دیجیتال تغییر و تحول در علوم زندگی و ایجاد امید برای میلیون ها نفر از بیماران. Medidata کمک می کند تا تولید شواهد و بینش به کمک دارویی بیوتکنولوژی پزشکی دستگاه و تشخیص شرکت ها و محققان دانشگاهی سرعت بخشیدن به ارزش حداقل رساندن خطر و بهینه سازی نتایج. بیش از یک میلیون کاربر ثبت شده در سراسر 1,400 مشتریان و شرکای دسترسی ترین در جهان است-با استفاده از پلت فرم برای توسعه بالینی و تجاری و در دنیای واقعی داده است. Medidata یک داسو Systèmes شرکت (Euronext پاریس: #13065, DSY.PA) است که مقر آن در شهر نیویورک و دفاتر در سراسر جهان برای دیدار با نیازهای مشتریان است. کشف بیشتر در www.medidata.com و ما را دنبال کنید @Medidata این سیستم عامل برای زندگی SciencesTM.

Medidata, با بیحوصلگی حرف زدن و myMedidata علائم تجاری ثبت شده Medidata Solutions, Inc. تماما متعلق به شرکت تابعه از داسو Systèmes.

 در مورد داسو Systèmes

داسو Systèmes های 3Dتجربه شرکت یک کاتالیزور برای پیشرفت بشر. ما با ارائه کسب و کار و مردم با همکاری محیط های مجازی به تصور پایدار نوآوری. با ایجاد مجازی تجربه دوقلوها' از دنیای واقعی ما با 3Dتجربه پلت فرم ها و برنامه های کاربردی مشتریان مرزهای نوآوری آموزش و تولید.

داسو Systèmes' 20,000 کارکنان آوردن ارزش به بیش از 270,000 مشتریان از تمام اندازه ها در تمام صنایع در بیش از 140 کشور جهان است. برای اطلاعات بیشتر www.3ds.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن