وزیر واریز به بریتانیا جوش با خشم در برابر بوریس جانسون و مستند شکستن دستیار

جدی ترین بحران سیاسی است که بوریس جانسون مواجه شده است و به عنوان نخست وزیر بریتانیا بدتر شده است.جانسون تبدیل

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

جدی ترین بحران سیاسی است که بوریس جانسون مواجه شده است و به عنوان نخست وزیر بریتانیا بدتر شده است.

جانسون تبدیل به یک میله رعد و برق خشم انگلیسی عمومی—نا امید و بی قرار پس از نه هفته از مستند محدودیت—پس از تصمیم گیری خود را به کیسه خود را بالا aide بود که مجبور به اعتراف است که او سفر صدها مایل در طول همه گیر با وجود مشکوک است که هر دو او و همسرش COVID-19.

پس از چند روز جانسون در تلاش به بهانه اقدامات Dominic کامینگز و همچنین به عنوان فوق العاده ای تلویزیونی در کنفرانس مطبوعاتی که در آن کامینگز آمده از سایه در یک تلاش ناموفق برای رسم یک خط در زیر این بحران یک وزیر دولت در حال حاضر استعفا داد و با یک furious نامه که محکوم هر دو نخست وزیر و متفکر.

خشمگین ردیف شروع شد و در روز جمعه هنگامی که دو روزنامه—the Daily Mirror و نگهبان—گزارش شده است که کامینگز سوار 264 مایل از لندن به پدر و مادر خود و مستغلات در دورهام حتی اگر او می ترسید که او در coronavirus. او بعدها به یک جداگانه سفر پس از خانواده اش دوره 14 روزه از انزوا به Barnard Castle, زیبایی نقطه حدود 30 مایل دور از دورهام.

کامینگز و جانسون اصرار دارند هیچ قانون شکسته شد—اما این واقعا نقطه. مردم در بریتانیا گفته شده است به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است و اگر نمایش علائم به ماندن در داخل برای دو هفته. این قوانین باید مردم مجبور به دور ماندن از عزیزان خود را برای ماه, حتی اگر آنها به طور جدی بیمار یا در حال مرگ بود و برای مقابله با شرایط فوق العاده دشوار است و بدون کمک کند.

کامینگز' بهانه که او تا به حال به درایو به دورهام چرا که او فکر کرد که او و همسرش بیمار شدن و مورد نیاز امکان بازگشت به بالا مهد کودک از نوجوان خواهر زاده نیست و به راحتی هر کسی که در تلاش به دنبال پس از کودکان خود را در حالی که بیمار اما فکر آنها تا به حال هیچ گزینه ای جز ماندن در خانه و کمک به جلوگیری از گسترش بیشتر این ویروس مرگبار است.

شده است وجود دارد یک فوران خشم عمومی با وجود جانسون و کامینگز تلاش برای توضیح به دور است ، کامینگز بارها و بارها حاضر به عذر خواهی برای شکستن قفل قوانین در طول خود را بسیار غیر معمول کنفرانس مطبوعاتی دوشنبه. او گفت: عمومی: "من پشیمان نیستم من چی بود ... مناسب افراد ممکن است اختلاف نظر دارند."

کامینگز نیز ارائه شده واقعا خنده دار بهانه ای برای خود جداگانه سفر به Barnard Castle. او گفت که او می خواست برای تست که بینایی خود را به اندازه کافی خوب بود به او اجازه می دهد درایو بازگشت به لندن پس بیماری خود را به طوری که او بسته بندی شده همسر و فرزند خود را به ماشین و سوار به قلعه فوق العاده آزمایش خطرناک است.

عدم ندامت و شل و ول بهانه بودند بیسار موثر نیست. حداقل 20 قانونگذاران از جانسون حزب محافظه کار به نام در کامینگز به ترک و در روز سه شنبه, تاریخ و وزیر استعفا از دولت در اعتراض به رسوایی.

داگلاس راس نوشت: "در حالی که نیت ممکن است به خوبی معنای واکنش به این خبر نشان می دهد که آقای Cummings, تفسیر دولت توصیه شد به اشتراک گذاشته شده توسط اکثریت قریب به اتفاق افرادی که انجام داده اند به عنوان دولت خواسته است."

راس افزود: "من باید ترکیبات که نمی توانید برای خداحافظی به عزیزان; خانواده هایی که نمی تواند سوگواری با هم; افرادی که نمی مراجعه بیمار و بستگان چرا که آنها به دنبال راهنمایی از دولت است. من نمی توانم در ایمان خوب است به آنها بگویید که آنها اشتباه و یک مشاور ارشد دولت درست بود."

راس بود که تنها یک کاربر وزیر, اما او به شدت حمایت جانسون پس از او ایستاده بود برای رهبر حزب. که او تصمیم به استعفا و نفس کشیدن زندگی جدید به یک داستان است که جانسون و کامینگز امیدوار بودند کشیده شده یک خط در زیر نشان می دهد که این موضوع به مراتب بیش از.

در همین حال بریتانیا دفتر آمار ملی انگلیس در گزارش روز شنبه که وجود داشته اند بیش از 60 ، 000 مرگ و میر ثبت شده در سراسر انگلستان از زمان شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس.

انگلیسی ها عزادار و عصبانی اما در حال حاضر هنوز هم تا حد زیادی زیر قوانین داده شده به آنها توسط خود دولت است. اما دیگر کامینگز باقی می ماند در پست خود بیشتر مردم خواهد شد سوال که چرا باید وجود داشته باشد یک قانون برای آنها و دیگری برای رهبران خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن