سیتا اعلام جدید رهبری قرار ملاقات نظارت بر سیتا کلیدی محصول پرتفوی

سیتا جهانی آن را ارائه دهنده خدمات به حمل و نقل هوایی صنعت ساخته شده است که تغییرات متعددی به آن تیم مدیریت اج

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

سیتا جهانی آن را ارائه دهنده خدمات به حمل و نقل هوایی صنعت ساخته شده است که تغییرات متعددی به آن تیم مدیریت اجرایی مسئول سیتا محصول اوراق بهادار. این ملاقات در مقطع مهم به عنوان حمل و نقل هوایی صنعت آغاز می شود وظیفه ای دشوار از شروع مجدد عملیات پس از طولانی خاموش شدن با توجه به COVID-19 بحران است.

دیوید Lavorel قبلا مدیر عامل شرکت سیتا برای هواپیما منصوب شده است به سر سیتا در فرودگاه ها و مرزهای سیتا فرودگاه و مرز راه حل نمونه کارها. تمرکز کلید در سال 2020 خواهد بود برای حمایت از سیتا را هواپیمایی و فرودگاه مشتریان برای پیاده سازی راه حل های هوشمند به جای جدید مسافر فرآیندهای لازم برای اطمینان از سلامت و ایمنی مسافران و کارکنان. سیتا نیز قرار داده شده است برای حمایت از مهندسی مجدد مسافر سفر و برای مدیریت به سرعت در حال تغییر مورد نیاز در مرز با ارائه راه حل های جدید مانند سیتا ابر مبتنی بر API باز پلت فرم سیتا انعطاف پذیری.

دیوید جایگزین خواهد شد Matthys Serfontein که بازنشسته می شوند از سیتا پس از 13 سال.

سباستین Fabre قبلا معاونت در خطوط هوایی و فرودگاه ها, نمونه کارها را جایگزین دیوید به سر سیتا برای هواپیما. به عنوان شرکت های هواپیمایی در سطح جهانی شروع به از سرگیری پروازهای آنها را به طور فزاینده ای تبدیل به سیتا برای هواپیما به تحویل جدید بازده عملیاتی مانند سریع تر بازسازی در حالی که استخراج کامل بهره مندی از مدرن متصل هواپیما.

باربارا Dalibard مدیر عامل شرکت سیتا گفت: "حصول اطمینان از رهبری قوی از ما کلیدی کسب و کار مناطق به خصوص مهم است که ما با نگاه به حمایت از این صنعت به عنوان آن شروع به بازگشت به آسمان. پس از بیش از یک دهه به اثبات خود را به قادر به رانندگی نوآوری در حالی که اطمینان ادامه داد: رضایت مشتری سباستین و دیوید کاملا قرار داده شده برای هدایت کسب و کار را از طریق چالش های جدید و ارائه راه حل های است که کمک به حمایت از این صنعت بهبود است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب