نتانیاهو مدعی 'کودتا' به عنوان فساد دادگاه باز می شود

نخست وزیر اسرائیل در دادگاه لگد کرده است اما او گفت که او تنها وجود دارد به عنوان بخشی از یک توطئه برای "عزل ق

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

نخست وزیر اسرائیل در دادگاه لگد کرده است اما او گفت که او تنها وجود دارد به عنوان بخشی از یک توطئه برای "عزل قوی جناح راست رهبر." بنیامین نتانیاهو را متهم به تقلب و رشوه خواری.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل راه اندازی یک سخنرانی دراز وشدیداللحن در کشور عدالت سیستم خود را به عنوان فساد محاکمه یکشنبه آغاز شد. نتانیاهو متهم به پلیس و دادستان از کار با هم سعی کنید به "عزل" او را از نقش خود است.

فساد محاکمه شده و مدتها در انتظار در اسرائیل, داشتن شده است به تعویق افتاد از اواسط ماه مارس با توجه به coronavirus بیماری همه گیر. این اتهامات شد و برای اولین بار سه سال پیش.

ادامه مطلب: بنیامین نتانیاهو فساد محاکمه می شود در اسرائیل

حرفه ای سیاستمدار بود که سوگند به عنوان نخست وزیر برای پنجمین بار یکشنبه گذشته گفت: اتهام تقلب و نقض اعتماد و رشوه به مقدار یک "اقدام به کودتا."

او متهم است که از پذیرش هدیه از دوستان با نفوذ و اعطای نعمت به رسانه های مقتدر در ازای مثبت پوشش او.

جمعیت جمع آوری شده در خارج از دادگاه با معترضان توصیف او به عنوان "جنایت وزیر" در حالی که حمایت از اعضای حزب لیکود خود را پیدا کردند و به حمایت از او. نتانیاهو پوشیدن, آبی, فولاد, ماسک, خطاب اعضای رسانه ها به عنوان او وارد دادگاه است.

"هدف این است که به عزل قوی جناح راست نخست وزیر و در نتیجه حذف ملی کمپ از رهبری این کشور برای سال های بسیاری," او گفت:. او گفت: پلیس و رسانه ها مشغول به کار بودند با هم به "خیاط" و "آلوده" در این مورد.

این اسرائیل است که از دیدن آن نخست وزیر در حوض برای اولین بار به عنوان بنیامین نتانیاهو مدتها در انتظار فساد محاکمه می شود. پرونده او را با تقسیم کشور است.

دادگاه متهمان به آخرین ماه

بحث محاکمه نمی کند نشان می دهد نشانه هایی از رسیدن به هر گونه نتیجه گیری زود است. نتانیاهو مجبور شد برای حضور در روز یکشنبه پس از رسیدگی درخواست خود را به نمایندگی وکلای او رد شد.

وکلای او گفتند که باید دو تا سه ماه برای پاسخ به تفهیم اتهام و همچنین گفت: آنها نیاز به بودجه اضافی برای دفاع از خود را در زمان قانونی. نخست وزیر خود را تنها صحبت خود را به تایید هویت و روز دادرسی پیچیده پس از حدود یک ساعت.

بیشتر بخوانید: نتانیاهو فساد محاکمه به تعویق افتاد با توجه به کروناویروس

نتانیاهو همچنین خواستار محاکمه به صورت زنده پخش برای اطمینان از "شفافیت کامل" در میان اتهام توطئه برای حذف او.

مناسب برای دفتر ؟

تیاو سوال که آیا نتانیاهو مناسب برای اتاق شده است یک عامل تعیین کننده در نتیجه انتخابات که در اسرائیل در زمان بیش از دوازده ماه گذشته.

Benny Gantz نتانیاهو را رقیب اصلی خود در نهایت وارد قدرت های ائتلاف در اوایل ممکن است. نتانیاهو به ریاست اولین جلسه کابینه جدید ائتلاف ساعت قبل از رفتن به دادگاه.

Gantz در توییتر نوشت که او "اعتماد به نفس کامل در سیستم عدالت." نتانیاهو دولت دریافت واکنش به تعلیق دادگاه در ماه مارس فقط به عنوان محاکمه شد و با توجه به در جریان است.

مشارکت خود را در دادگاه نمی خواهد رد صلاحیت نتانیاهو از نقش خود به عنوان نخست وزیر.

اد/rc (AP, AFP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب