Nexans فن آوری های خورشیدی علائم آن اولین KEYLIOS® خورشیدی انتقالها قرارداد برای Reden خورشیدی پارک در فرانسه

Nexans فن آوری های خورشیدی (NST) امضا کرده است اولین قرارداد برای طراحی و تولید و عرضه آن KEYLIOS® خورشیدی انت

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

Nexans فن آوری های خورشیدی (NST) امضا کرده است اولین قرارداد برای طراحی و تولید و عرضه آن KEYLIOS® خورشیدی انتقالها برای Reden, پخش عمده در توسعه فتوولتائیک پروژه ها و تامین کننده کاملا یکپارچه انرژی است. بیش از 800 خورشیدی انتقالها نصب خواهد شد در Reden بعدی چهار خورشیدی پارک واقع در جنوب غربی فرانسه با یک ترکیب اوج ظرفیت 26 مگاوات (MWc).

این پروژه انجام خواهد شد در همکاری با OMEXOM ENR پس تابعه داوینچی گروه متخصص در انرژی های تجدید پذیر و مستقر در تولوز که مسئول ساخت و ساز در پارک ها از جمله مونتاژ و نصب و راه اندازی انتقالها.

Nexans فن آوری های خورشیدی, Nexans "جدیدترین تابعه است داخلی راه اندازی ایجاد شده در سال 2018 به عنوان بخشی از Nexans' برنامه ریزی استراتژیک برای گذار جهانی برای انرژی های تجدید پذیر. Nexans فن آوری های خورشیدی با هدف ارائه ارزش افزوده محصولات و خدمات به بازیکنان کلیدی در این بخش به ویژه قدرت تولید کنندگان و سرمایه گذاران است.

این KEYLIOS® خورشیدی ردیاب اولین محصول توسعه یافته توسط Nexans فن آوری های خورشیدی. با تشکر از آن را مخل طراحی آن به ارمغان می آورد افزایش ارزش خورشیدی توسعه دهندگان.

خورشیدی انتقالها بهینه سازی خروجی مقیاس بزرگ تجاری خورشیدی پارک با فعال کردن پانل های خورشیدی به دنبال خورشید مسیر روزانه در سراسر آسمان است. به طور معمول با استفاده از انتقالها را افزایش برق خروجی از یک پارک خورشیدی با 15 تا 25 درصد در مقایسه با ساختارهای ثابت.

بر خلاف متعارف متمرکز پرتو ساختار است که تنها حمایت از یک ردیف عمودی از ماژول (1V) این KEYLIOS® خورشیدی ردیاب ویژگی های مقاوم خرپا پرتو ساختار است که به طور خاص طراحی شده برای حمایت از دو ردیف عمودی (2V) آوردن یک مقدار بیشتر مقاومت در برابر آب و هوایی نیروهای که باعث برخی از 50 درصد از شکست خورشیدی در پارک ها و در نتیجه افزایش قابلیت اطمینان و عمر دارایی.

دوم یکی از ویژگی های مهم از KEYLIOS® خورشیدی ردیاب است که آن را تنها نیاز به دو پایه برای نمونه 36 کیلووات (kW) آرایه در حالی که طراحی مرسوم خواهد نیاز به سه تا پنج برابر بیشتر است. که باز می شود تا فرصت های هیجان انگیز برای قرار خورشیدی پارک در مکان های که قبلا غیر عملی به انتقالها قديم مانند سایت های دفن زباله و یا معادن و صنعتی دیگر wastelands به خصوص که در آن خاک ناپایدار است.

"پس از ماژول های خورشیدی و اینورتر انتقالها کلید سوم بلوک ساختمان خورشیدی در پارک. آنها نشان دهنده بیش از 10 درصد از کل سرمایه گذاری است. اما آنها می توانید آن را ممکن است برای به دست آوردن میانگین 20 درصد افزایش در درآمد حاصل از برق تولید شده است. به همین دلیل ما هدفمند نسل جدید ردیاب خورشیدی به عنوان اولین محصول ما برای راه اندازی کسب و کار" گفت: Alain Robic, Nexans فن آوری های خورشیدی مدیر کل. "بعلاوه یک-محور طراحی مانند ما KEYLIOS® خورشیدی ردیاب در هنگام مستقر در ابزار مقیاس ارائه بالاترین Levelized هزینه Energie (LCoE) در مقایسه با سایر تولید برق فن آوری است."

این KEYLIOS® خورشیدی ردیاب قادر می سازد تا مجموعه ای از ماژول های خورشیدی به شیب از طریق یک زاویه از -60 درجه شرق تا +60 درجه غرب در امتداد شمال-جنوب و محور. در بادهای آرایه آورده می شود می تواند به ایمن حالت افقی به آن را کاهش می دهد قرار گرفتن در معرض و همچنین می تواند کج به بالا تمایل در زمستان برای جلوگیری از برف پیوستن به ماژول ها و یا برای کمک به تمیز کردن عملیات.آنها همچنین ارائه سازگاری بهتر با آینده bifacial ماژول.

"خورشیدی انتقالها خواهد شد نه تنها کمک به افزایش خروجی خورشیدی ما پارک های آنها نیز ما را قادر به تولید برق بیشتر در صبح و عصر به مدت زمانی که تقاضا در آن بالاترین" گفت: تونی Proutier, Reden ساخت و ساز مدیر. "ما تصمیم به کار با Nexans فن آوری های خورشیدی به دلیل کیفیت پشتیبانی فنی آنها ارائه شده در طول طراحی و طرح فاز و تمایل خود را برای انطباق و ارائه سفارشی طراحی شده ردیاب راه حل ما را قادر به بهینه سازی انرژی خورشیدی پارک پیاده سازی و تولید برق. بعلاوه Nexans خورشیدی فن آوری های ارائه شده مشارکت قوی با Omexom های EPC (مهندسی تدارکات و ساخت و ساز) مسئول نصب انتقالها."

این KEYLIOS® خورشیدی انتقالها طراحی شده توسط Nexans فن آوری های خورشیدی در فرانسه و تولید در سایت های مختلف در سراسر اروپا و ترکیه است. اولین پارک خورشیدی مجهز به KEYLIOS® خورشیدی انتقالها تحویل داده خواهد شد در ماه سپتامبر سال 2020 سه بعدی تحویل داده خواهد شد تا پایان سال 2020 است.

خورشیدی انتقالها فرم قدرتمند همکاری با گسترش نمونه کارها از Nexans KEYLIOS® محصولات خورشیدی که ارائه کامل end-to-end انرژی و داده ها راه حل های کابل کشی. این شامل فتوولتائیک مس کابل ENERGYFLEX®, آماده-به-مناسب فتوولتائیک محافظ ولتاژ پایین (LV) DC زیرزمینی آلومینیوم کابل های با ولتاژ متوسط (MV) AC کابل شبکه و اتصالات و قبل از متصل جامپر – همه پشتیبانی شده توسط Nexans اختصاصی خدمات و راه حل های تیم مهندسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن