آیا یادگیری انگلیسی زبان سختی است؟

  آیا یادگیری زبان انگلیسی سخت است؟ راستش را بخواهید، نه، یادگیری زبان انگلیسی آنقدرها هم که فکر می کن

توسط مدیر سایت در 28 خرداد 1402

 

آیا یادگیری زبان انگلیسی سخت است؟ راستش را بخواهید، نه، یادگیری زبان انگلیسی آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. سخت است اما غیرممکن نیست.

در واقع، ممکن است یکی از آسان ترین زبان ها برای یادگیری به یک دلیل بسیار ساده باشد:

زبان انگلیسی همه جا هست. شما می توانید در پرو یا مغولستان در تاکسی نشسته باشید و آهنگ کلاسیک کوئین، "ما قهرمانیم، دوست من، ما تا آخر مبارزه خواهیم کرد!" در رادیو پخش می شود، و شما و راننده تاکسی شروع به خواندن می کنید! این به سادگی در هیچ زبان دیگری اتفاق نمی افتد.

پس بیایید نگاهی به دلایل دیگری بیندازیم که فکر می‌کنیم انگلیسی یکی از سخت‌ترین زبان‌ها برای یادگیری نیست – و اینکه چرا باید از امروز شروع به یادگیری کنید!
غرق در زبان انگلیسی آسان است

ببینید، ما آن را شکر نمی کنیم. یادگیری یک زبان جدید کار آسانی نیست! اینکه چقدر سخت است به عوامل مختلفی بستگی دارد - زبان مادری شما، مدت زمانی که می توانید برای مطالعه اختصاص دهید، میزان انگیزه شما و میزان تماس شما با زبان در زندگی روزمره خود.

بزرگ‌ترین دلیلی که انگلیسی می‌تواند زبانی آسان‌تر برای یادگیری باشد، چیزی است که ما غوطه‌وری می‌نامیم. غوطه ور شدن یعنی پوشیده شدن در; احاطه شدن توسط چیزی بنابراین، چه از برنامه‌ای مانند Busuu برای یادگیری زبان انگلیسی ، گوش دادن به رادیو، پرخوری در یک سریال یا سفر به خارج از کشور استفاده کنید، متوجه خواهید شد که در زبان انگلیسی غرق شده‌اید.

به‌عنوان Lingua Franca (یک وسیله ارتباطی رایج برای گویشوران زبان‌های مختلف مادری) تقریباً همه افراد روی کره زمین چند کلمه به زبان انگلیسی می‌دانند. حتی برخی از فیلم های بالیوود تا 20 درصد از دیالوگ ها را به زبان انگلیسی بیان می کنند. در پایان روز، اگر یک کلمه را نمی دانید،  zabannew جستجوی آن در تلفن بسیار آسان است.
برای شروع آماده اید؟

غوطه ور شدن زبان انگلیسی خود را شروع کنید و همین امروز در برنامه برنده جایزه Busuu شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید.
ترفند املای انگلیسی

اما قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید، اجازه دهید در مورد یکی از جنبه هایی که یادگیری زبان انگلیسی را دشوارتر می کند صحبت کنیم - تغییرات املایی. به این نمونه ها دقت کنید:

انگلیسی آمریکایی: اینجا کلیک کنید متوجه شدم که باید انگلیسی خود را تمرین کنم و به همین دلیل قصد دارم در دوره آموزش زبان ثبت نام کنم.

انگلیسی بریتانیایی: متوجه شدم که باید انگلیسی خود را تمرین کنم و به همین دلیل قصد دارم در دوره آموزش زبان ثبت نام کنم.

تنوع املایی بین انگلیسی بریتانیایی و انگلیسی آمریکایی چندان رایج نیست و واقعاً بر تلفظ تأثیر نمی گذارد . انگلیسی بریتانیایی بسیاری از املا را از زبان هایی که تحت تأثیر آنها قرار گرفته بود، اتخاذ کرد.
دستور زبان انگلیسی ساده تر از چیزی است که فکر می کنید

اجازه ندهید دستور زبان انگلیسی نیز شما را بترساند. هنگامی که افعال بی قاعده و پایان افعال زمان های ساده را بشناسید، در نیمه راه هستید. این کمی شبیه بالا رفتن از پله ها است و وقتی از سطحی به سطح دیگر پیشرفت می کنید، آن را یک قدم بردارید. اطمینان حاصل کنید که درک خوبی از زمان های اصلی دارید و با پیشرفت، می توانید ساختارهای گرامری پیچیده تری را یاد بگیرید.

با گذشت زمان، شما حتی بر عناصر پیچیده مانند حروف اضافه و صدای منفعل تسلط خواهید داشت. کنجکاو بمانید، از نزدیک به سخنرانان بومی گوش دهید و از اشتباهات خود درس بگیرید، و در کمترین زمان آن را متوجه خواهید شد.
شما قبلاً کلمات انگلیسی زیادی می دانید

انگلیسی یک زبان ژرمنی است، با فرانسوی، لاتین، یونانی، اسکاندیناوی و حتی برخی از واژه‌های وایکینگ در آن ترکیب شده است تا زبان انگلیسی را که امروز می‌شناسیم تشکیل دهد. بنابراین به احتمال زیاد، شما در حال حاضر کلمات زیادی را در زبان انگلیسی می دانید، به خصوص اگر به یک زبان اروپایی صحبت کنید. بسیاری از کلمات، عبارات و حروف لاتین برای شما آشنا خواهند بود.
یادگیری زبان انگلیسی زمانی که سرگرم کننده است سخت نیست

یادگیری زبان انگلیسی تقریباً به آسانی نشستن روی مبل و تماشای اپیزودهای بی پایان از Friends یا گوش دادن به Beatles در راه رفتن به محل کار یا مدرسه است. وقتی چیزی فوق العاده آسان است، می گوییم "یک تکه کیک است" . و اگر در طول مسیر سرگرم شوید و از یک تکه کیک لذت ببرید، کار سختی به نظر نمی رسد!

پس آیا یادگیری زبان انگلیسی سخت است؟ ما اینطور فکر نمی کنیم، و می تواند فرصت های هیجان انگیز زیادی را از طریق سفر، کار، تحصیل یا حتی زندگی در خارج از کشور باز کند. دلیلی وجود ندارد که نتوانید به 1.35 میلیارد نفری که در سراسر جهان انگلیسی صحبت می کنند بپیوندید.

منبع : https://zabannew.ir/

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن