نه پیشرو در کسب و کار راه اندازی ابتکار جدید برای سرعت بخشیدن به پیشرفت خالص صفر آینده

سر نه شرکت اعلام کرد ایجاد یک ابتکار جدید برای سرعت بخشیدن به انتقال به یک شبکه صفر اقتصاد جهانی است. این ابتک

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

سر نه شرکت اعلام کرد ایجاد یک ابتکار جدید برای سرعت بخشیدن به انتقال به یک شبکه صفر اقتصاد جهانی است. این ابتکار به عنوان شناخته شده تبدیل به خالص صفر در نظر دارد به منظور توسعه و ارائه تحقیقات راهنمایی و پیاده سازی نقشه راه برای فعال کردن همه کسب و کار برای رسیدن به خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای.

ابتکار عمل را به رهبری اعضای هیات موسس از جمله A. P. Moller – Maersk, دنون, Mercedes-Benz AG, شرکت مایکروسافت, Natura &Co, NIKE, Inc., استارباکس, Unilever و Wipro و همچنین محیط زیست دفاع صندوق (EDF). این طرح با حمایت BSR است که در خدمت به عنوان دبیرخانه برای این طرح است.

تبدیل به خالص صفر خواهد تمرکز را قادر می سازد کسب و کار تحول مورد نیاز برای رسیدن به خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای بعد از سال 2050 در علاوه بر این به رانندگی گسترده تر تغییر با تمرکز بر سیاست های نوآوری و سرمایه گذاری. خروجی از این طرح خواهد بود به طور گسترده ای در دسترس همه, هر چند اضافی شرکت ها ممکن است پیوستن به. ابتکار در نظر دارد برای تکمیل خروجی های این کار تا سال 2025.

این کار خواهد بود به رهبری اصول زیر است:

  1. با تمرکز بر تحول: تحویل در فردی ما تعهدات و ترجمه به عمل که شامل استراتژی شرکت های بزرگ, حکومت و پاسخگویی مالی و عملیات مدیریت ریسک تهیه و نوآوری R&D و بازاریابی و امور عمومی است.
  2. رهبری علم و عمل داده و روشها: متعهد به استاندارد روش برای رسیدن به آنچه بهترین در دسترس علم نیاز به 1.5°C جهان; متعهد به بهبود کیفیت و در دسترس بودن تحقیقات و اطلاعات و ابزار برای همه; متعهد به بالاترین بازگشت برای آب و هوا سرمایه گذاری.
  3. اعمال نفوذ تلاش های موجود: متعهد به همکاری باز با موجود خالص صفر طرح (نشانه حمایت بخشی روش تلاش) به اهرم های موجود کار و پیشرفت در کسب و کار تحول به خالص صفر است.
  4. قوی حکومت و نظارت: در بالاترین سطوح از این شرکت راهبری و نظارت سازه های کار خواهد کرد برای رسیدن به خالص صفر از جمله از طریق توسعه محصولات نوآورانه و خدمات و مدل های کسب و کار.
  5. قوی کاهش و حذف در سراسر شرکت گسترده: خالص صفر نیاز به کاهش تولید گازهای گلخانه ای در سراسر زنجیره ارزش از جمله تاثیر محصولات و خدمات و زنجیره تامین. خالص صفر نیاز به ما برای رسیدن به گاز گلخانه ای (GHG) کاهش تولید گازهای گلخانه ای در تراز وسط قرار دارد با آخرین علوم و افزایش ظرفیت ما برای GHG حذف در کوتاه مدت به مسیر به شرکت ها—و جهان—به خالص صفر بعد از سال 2050 برای اطمینان از پایدار آب و هوا و معنی ترکیبی از آب و هوا-اقدامات مثبت باید برطرف شود.
  6. سرمایه گذاری در نوآوری: قابل تعهد و تمایل به سرمایه گذاری و سرعت بخشیدن به نوآوری برای رسیدن به خالص صفر تحول از جمله همکاری با دیگران است.
  7. سیاست تعامل: پیشبرد سیاست های عمومی است که قادر می سازد و تسریع پیشرفت به سوی خالص صفر و تعامل با بدن مانند انجمن های صنفی برای رسیدن به این هدف است.
  8. شفافیت و پاسخگویی: عمومی, گزارش و افشای پیشرفت به سمت خالص صفر تحول به ذینفعان کلیدی از جمله سرمایه گذاران, مشتریان, مصرف کنندگان, و که در آن مورد نیاز―تنظیم کننده; های اطلاعات با همه ذینفعان در تمرین خوبی برای خالص صفر تغییر و تحول است.
  9. فقط پایدار و انتقال: ما می دانیم که گروه های به حاشیه رانده و کم درآمد جوامع خرس بزرگترین اثرات تغییر آب و هوا. ما کمک خواهد کرد که فعال کردن شرایط مورد نیاز برای رسیدن به موثر فقط و پایدار راه حل آب و هوا برای مردم در تمام جنسيت ، نژاد و یا مهارت.

تفسیر:

A. P. Moller – Maersk

سورن Skou مدیر عامل شرکت A. P. Moller – Maersk گفت: "A. P. Moller – Maersk متعهد به یک کربن خنثی آینده حمل و نقل و تدارکات را تحت پوشش. برای کمک به توافق پاریس هدف ما اعلام کرد ما آرزوی داشتن net-صفر CO2 تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 در سال 2018 است. پس از ما گرفته اند چندین بتن اقدامات به decarbonise صنعت است. به طور کلی هدف از نگه داشتن گرمایش جهانی زیر 1.5 درجه تنها می توان از طریق اتحاد قوی در سراسر بخش ها و کسب و کار. بنابراین ما خوشحال به پیوستن به مایکروسافت و دیگر شرکت های جهانی در تبدیل به خالص صفر ابتکار."

BSR

آرن Cramer, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت BSR گفت: "در طول دهه گذشته بسیاری از کسب و کار باید متعهد به خالص صفر به اهداف. اکنون زمان آن است که برای سرعت بخشیدن به اقدامات مورد نیاز برای رسیدن به این هدف ضروری. پنجره ما برای ماندن در زیر 1.5 درجه گرم شدن کره زمین است که بسته شدن و سریع است. ما در حال حاضر در قاطع یک دهه است که در آن ما باید به فوریت decarbonize اقتصاد اگر ما به دفع بدترین اثرات تغییر آب و هوا. به همین دلیل تبدیل به خالص صفر است بسیار مهم است. بیش از فقط تنظیم یک نوار بالا برای الهام تبدیل به خالص صفر ارائه خواهد شد شرکت با یک نقشه راه عملی آنها را قادر می سازد برای تبدیل کسب و کار خود به رشد و شکل خالص صفر اقتصاد است."

Danone

امانوئل فابر رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت دنون گفت: "ما یک سیاره است. یکی سلامت قاب عمل قرار می دهد آب و هوا در هسته سیستم غذایی تغییر و تحول است. کربن بی طرفی است بنابراین نه اختیاری برای دنون آن است که یک راه برای دوباره اختراع ما مدل رشد. این انقلاب را نمی توان به تنهایی. به همین دلیل من واقعا معتقدم که در جمعی قدرت تبدیل به خالص صفر است. بیایید به اشتراک گذاری بهترین شیوه و ساخت سیستم های جدید برای ایجاد شواهد مبتنی بر راه حل های که به ما کمک خواهد کرد درایو را تغییر دهید و نگه دارید گرمایش جهانی تحت 1.5°C."

محیط زیست دفاع صندوق

فرد کروپ رئیس صندوق دفاع از محیط زیست گفت: "فاصله بین جایی که ما در تغییر آب و هوا و که در آن ما باید همچنان به گسترش. بنابراین فاصله بین کسب و کار است که فقط بحث در مورد عمل و کسانی که در واقع گرفتن کار انجام می شود. این ابتکار جدید دارای پتانسیل فوق العاده ای برای بسته شدن این شکاف. به خصوص اگر کسب و کارهای دیگر به دنبال در این ائتلاف جای پای رهبری با مثال و با استفاده از ابزار قدرتمند است که شرکت ها باید برای مبارزه با تغییر آب و هوا: سیاسی خود را تحت تاثیر قرار."

Mercedes-Benz AG

Ola Källenius رئیس هیئت مدیره از مدیریت دایملر و مرسدس بنز AG گفت:

"اگر یکی از درس های ما می توانند یاد بگیرند از برخورد با COVID-19-همه گیر آن است که چقدر ما می تواند دستیابی اگر ما با هم عمل می کنند. این تنها راه ما می توانیم همچنین برنده شدن در مبارزه با تغییر آب و هوا. ما نیاز به مجموعه ای از اهداف مشترک و اجرای اقدامات لازم برای رسیدن به آنها. به همین دلیل ما در حال پیوستن به 'تبدیل به خالص صفر است.' ماموریت ما در مرسدس بنز است که CO2-خنثی تحرک. ما پیشرفت خوبی نسبت به این پایان است و ما مصمم به دنبال از طریق."

Microsoft

براد اسمیت رئیس مایکروسافت گفت: "هیچ یک از شرکت می توانید به آدرس بحران آب و هوا به تنهایی. به همین دلیل شرکت های پیشرو در حال توسعه و به اشتراک گذاری بهترین شیوه های پژوهش و آموخته به کمک همه حرکت رو به جلو است. آیا یک شرکت است که فقط شروع کار است و یا به خوبی در راه خود را تبدیل به خالص صفر می تواند به همه ما کمک کند به نوبه خود کربن تعهدات به پیشرفت واقعی نسبت به خالص صفر در آینده است."

Natura &Co.

روبرتو مارکز, اجرایی, رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Natura &Co., گفت: "در Natura &Co ما واقعا بر این باورند در همکاری است. ما به تازگی منتشر شده ما 2030 تعهد به زندگی که در آن ما برای همه کسب و کار ما به هدف برای تبدیل شدن به کربن خالص صفر در ده سال. اما به نشانی آب و هوا بحران جمعیت روبرو است و ما نیاز به کمک به یکدیگر برای انجام بیشتر و سریع تر است. خالص صفر ابتکار تلاش برای انجام درست آن گرد هم آوردن شرکت های متعهد به ایجاد تغییرات مناسب در سرعت حق. ما متعهد به ساخت آینده ای روشن تر است که اجازه خواهد داد که نه تنها سبزتر جهان برای نسل های آینده اما بهبود اقتصادی تحت محل جدید که جامعه خواستار است."

NIKE, Inc.

اندی Campion, Chief Operating Officer, NIKE, Inc., گفت: "وقتی که می آید به حفاظت از زمین بازی ما به اشتراک بگذارید—سیاره ما—وجود ندارد یک لحظه را از دست بدهد. به همین دلیل ما نمی انتظار راه حل برای تغییر آب و هوا ما با هم به عنوان رهبران جهانی برای ایجاد آنها. اگر ما در حال حاضر عمل و کار هم می توانیم معنی دار پیشرفت به سوی توسعه پایدار در آینده است. ما خواهید بود بی امان در تعقیب ما برای حصول اطمینان از یک سیاره سالم برای نسل از ورزشکاران به آمده است."

استارباکس

Kevin Johnson, Starbucks, رئيس جمهور و مدیر اجرایی گفت: "استارباکس مشتاق به عنوان یک منبع مثبت شرکت ساختمان ما سابقه طولانی در پایداری. پیوستن تبدیل به خالص صفر تراز وسط قرار دارد با ما آرمان های توسعه پایدار در آینده است. همکاری با دیگر شرکت های همفکر ما باز خواهد شد-منبع بهترین شیوه برای حمایت مثبت سیاست های دولت و حمایت از تنها گذار. ما معتقدیم در رانندگی تغییر واقعی و تشویق سازمان های دیگر به پیوستن به ما در این مهم تلاش برای بشریت است."

Unilever

آلن Jope, Unilever مدیر عامل شرکت گفت: "بحران آب و هوا است که نه تنها یک تهدید برای محیط زیست بلکه به زندگی و معیشت و این مهم است که همه ما در پرداختن به آن است. کسب و کار جهانی از آینده نمی تواند مانند آن را در حال حاضر علاوه بر decarbonisation کامل تحول سیستم مورد نیاز است. به همین دلیل ما خوشحالیم که برای پیوستن به دیگر پیشرو در کسب و کار به عنوان یک عضو موسس تبدیل به خالص صفر بنابراین ما می توانیم با هم کار می کنند و سرعت بخشیدن به تغییر استراتژیک است که مورد نیاز برای رسیدن به خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای; در یونیلور در مورد 2039."

Wipro

تیری Delaporte, مدیر ارشد اجرایی و مدیر عامل, Wipro, محدود, گفت: "ما خوشحالیم که به عنوان یک عضو موسس تبدیل به خالص صفر است. آن است که به دقت تراز وسط قرار دارد با ارزش های ما و تعهد ما به پایداری. تغییر آب و هوا یک تعریف چالش برای زمان ما و ما بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که کسب و کار باید گام به گام و مقابله با چالش های سر. همکاری فروم مانند این می تواند کمک به تسریع و سرعت بخشیدن چنین پاسخ و راهنمای ما در آینده درگیری در سراسر زنجیره ارزش از طریق یک مشترک روح نوآورانه و تحول راه حل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن