بیشتر FOMO: جدید فورد بیش از حد هوا به روز رسانی کمک Mustang Mach-E حتی بهتر با زمان-بدون ترک خانه

فورد آن را تضمین می کند همه جدید تمام برقی Mustang Mach-E باقی می ماند تا به امروز به لطف سریع و آسان بیش از ح

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399
  • فورد آن را تضمین می کند همه جدید تمام برقی Mustang Mach-E باقی می ماند تا به امروز به لطف سریع و آسان بیش از حد هوا به روز رسانی است که می توان از هر نقطه – حتی خانه خود را
  • بسیاری از به روز رسانی می تواند انجام شود در کمتر از دو دقیقه1با بسیاری از تقریبا نامرئی به مشتریان فعال توسط ابتکاری ابر متصل پلت فرم نگه می دارد که نرم افزار در حال حاضر در حال اجرا تا زمانی که یک نسخه جدید است که آماده رفتن به تکنولوژی در دسترس نیست در برخی از محبوب گوشی های هوشمند
  • امن به روز رسانی نرم افزار به ارائه پیشرفت در سراسر SUV از SYNC® ارتباطات و سیستم سرگرمی برای ارتقاء که موجب افزایش کیفیت و قابلیت و راحتی

صاحبان جدید تمام برقی Mustang Mach-E نمی خواهد نیاز به نگرانی در مورد نگهداری با Joneses لطف بیش از حد هوا به روز رسانی است که به طور مداوم بهبود SUV بیش از این خودرو زندگی بدون ترک خانه.

و بر خلاف برخی از وسایل نقلیه است که نیاز به صاحبان صبر کنید در حالی که یک نرم افزار به روز رسانی می گیرد فورد را توسعه داده است یک راه برای اجازه می دهد به روز رسانی امن برای دانلود در پس زمینه و در برخی موارد تکمیل شود در کمتر از دو دقیقه1.

"زیبایی Mustang Mach-E است که آنچه مشتریان ما تجربه در یک روز فقط آغاز است – از آن خواهد شد برای اضافه کردن حتی بیشتر از امکانات و قابلیت های در طول زمان گفت:" جان Vangelov متصل خدمات مدیر شرکت فورد موتور. "ما باهوش بیش از حد هوا به روز رسانی همچنین به حداقل رساندن خرابی از طریق فوق العاده سریع فعال سازی و اطمینان خود را Mustang Mach-E است که همیشه بهتر است حتی زمانی که شما خواب."

این پیشرفت به خوبی فراتر از SYNC® به روز رسانی. تقریبا تمام Mustang Mach-E ماژول های کامپیوتری می تواند به روز رسانی به صورت بی سیم به معنی فورد ارائه می کنند پیشرفت های عملکرد و به طور کامل از ویژگی های جدید است که ممکن است وجود داشته باشد که مشتریان را تحویل وسایل نقلیه خود را.

برخی از تاسیسات خواهد بود تقریبا نامرئی به مشتریان که می توانید انتخاب کنید به طور منظم زمان – مانند نیمه شب – برای به روز رسانی در حالی که خود را Mustang Mach-E پارک شده است. بسیاری از به روز رسانی به اتمام خواهد رسید تقریبا بلافاصله پس از یک مشتری شروع می شود وسیله نقلیه خود را در حالی که در خودرو هشدار را به آنها بگویید که چه پیشرفت های نصب شده اند. بسیاری از می تواند انجام شود در کمتر از دو دقیقه و پیچیده تر به روز رسانی است که ممکن است نیاز به خودرو به پارک شده دیگر می توان به جای برنامه ریزی شده زمانی که مشتریان پیدا کردن آن را راحت ترین.

فورد انتظار دارد که برای ارائه آن برای اولین بار به روز رسانی در ظرف شش ماه پس از اولین موستانگ Mach-E وسایل نقلیه در دست مشتریان است. صاحبان دریافت اطلاعیه جزئیات به روز رسانی نرم افزار زمانی که آنها در دسترس هستند که می توان با استفاده از هر دو Wi-Fi و یا تلفن همراه اتصالات بسته به روز رسانی.

موستانگ Mach-E است که فقط شروع به زمانی که آن را می آید به این فن آوری است. در سال 2020 فورد آغاز خواهد شد تجهیز اکثر دوباره طراحی وسایل نقلیه در ایالات متحده آمریکا با پیشرفته over-the-air قابلیت بروز رسانی به صورت سریع و آسان بی سیم ارتقاء است که می تواند کمک به افزایش کیفیت و قابلیت بهبود تجربه مالکیت در طول زمان در حالی که کاهش سفر فروشنده.

فورد ارائه به مشتریان خود را حتی در طول یک بیماری همه گیر

برای اطمینان از موستانگ Mach-E با راه اندازی پیشرفته این قابلیت به عنوان برنامه ریزی شده فورد تیم مهندسی پیدا کرده است راه های جدید برای توسعه و تست بیش از حد هوا به روز رسانی در میان coronavirus بیماری همه گیر. قبلا تیم را به هم در همان فضای فیزیکی برای دسترسی به تمام بخش های مختلف خودرو ماژول های مورد نیاز برای آزمون over-the-air قابلیت – اما کار از خانه الزامات معنی مهندسین نیاز به فکر می کنم سریع به تغییر راه آنها به کار گیرند.

این تیم نقل مکان کرد و به سرعت به راه اندازی از راه دور دسترسی به همه از خودرو modules حتی سیم کشی آنها را با ابزار مهندسین را قادر می سازد تا به سرعت تغییر برنامه از ماژول های از خانه های خود. آنچه در ابتدا در زمان پنج ساعت به برنامه از راه دور در حال حاضر می تواند انجام شود در کمتر از 10 دقیقه است.

"سرعت اجرای دسترسی از راه دور به ما قطعات خودرو ما تضمین ما Mustang Mach-E مشتریان می توانید لذت بردن از قابلیت های بزرگ آنها بوده ام به دنبال به جلو به از شروع, در حالی که ارائه تسهیلات مهندسان ما نیاز به ادامه نوآوری از ایمنی از خانه های خود گفت:" Vangelov.

رزرو Mustang Mach-E در اینجا.

1 به روز رسانی فعال می شود در کمتر از دو دقیقه در حالی که هر به روز رسانی است که ممکن است نیاز به خودرو به پارک می توان به جای برنامه ریزی شده زمانی که مشتریان پیدا کردن آن را راحت ترین.

در مورد شرکت فورد موتور

شرکت فورد موتور است که یک شرکت جهانی مستقر در دیربورن میشیگان. شرکت طرح و تولید کننده انواع بازارها و خدمات یک خط کامل از فورد اتومبیل و کامیون ها و Suv ها, هیجانی, وسایل نقلیه و لینکلن خودروهای لوکس فراهم می کند خدمات مالی از طریق فورد موتور شرکت اعتبار است و به دنبال موقعیت های رهبری در برق خودمختار وسایل نقلیه و تحرک راه حل. فورد استخدام حدود 190,000 مردم در سراسر جهان است. برای اطلاعات بیشتر در مورد فورد محصولات خود و فورد موتور اعتباری شرکت مراجعه کنید corporate.ford.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن