کارولینای شمالی پلیس اخراج بیش از BLM دیدگاه می گوید: آنها مذهبی سخنرانی

یک ویلمینگتون کارولینای شمالی افسر پلیس که اخراج شد برای شرکت در یک خشونت نژادپرستانه گفتگو ثبت درخواست و ادعا

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

یک ویلمینگتون کارولینای شمالی افسر پلیس که اخراج شد برای شرکت در یک خشونت نژادپرستانه گفتگو ثبت درخواست و ادعا نظرات خود را محافظت می شدند مذهبی سخنرانی.

ویلمینگتون افسر پلیس جیمز "برایان" گیلمور یکی از سه افسران اخراج ماه گذشته برای شرکت در ثبت نژادپرستانه مکالمات. یکی از این مکالمات که گیلمور بود نه در حال حاضر درگیر نژادپرستانه تهمت و صحبت از قتل عام سیاه آمریکایی در دوم جنگ داخلی.

گیلمور ادعا می کند که او تنها به صراحت اشاره به مردم سفید "پرستش" سیاه مردم نظرات خود را نمی شد نژادپرستانه اما ناشی از اعتقادات مذهبی خود را در برابر بت پرستی.

در حال حاضر او می خواهد به ابقاء در نیروی پلیس است.

تکان دهنده مکالمات آمد به نور ماه گذشته پس از یک ویلمینگتون پلیس گروهبان به طور تصادفی آنها را بهبود بر افسر مایکل "کوین" Piner تیم های دوربین ماشین.

در این گفتگو برای اولین بار با توجه به بخشی از سوابق منتشر شده توسط شهر Piner و گیلمور بحث Black Lives Matter معترضان. Piner می گوید گیلمور که پلیس آژانس تنها در رابطه با "زانو به پایین با سیاه مردمی است." گیلمور گفت: او می خواهم به تماشای یک ویدئو از مردم سفید "پرستش سیاه پوستان است."

"چند بار که من به شما گفت که آن را تقریبا مانند آنها فکر می کنم آنها خود را خدا؟" گیلمور خواسته Piner توصیف تصویری به عنوان یک "خوب به دنبال دختر و این پانک کمی pretty boy رکوع کردن و بوسیدن انگشتان خود را."

ماموران سپس شروع به بحث در گروه خود به خصوص خود را سیاه کردند. گیلمور به نام یک افسر سیاه او گفت: تا به حال شده است در تظاهرات "پایین وجود دارد نشسته بر الاغ خود را." Piner اضافه شده است که های مختلف سیاه افسر بود "خبر بد و یک "قطعه گه."

"بیایید ببینید که چگونه پسران خود را در مراقبت از او که گه خشن می شود ببینید اگر آنها نمی, قرار دادن یک گلوله در سر خود را" Piner گفت: از همکار. در این مرحله گیلمور چپ برای پاسخ به تماس با توجه به شهر ،

مدت کوتاهی پس از آن Piner اعتصاب یک مکالمه تلفنی با یکی دیگر از افسر سرجوخه اد گالو) جسی مور. مور می گوید Piner در مورد بازداشت های اخیر خواستار زن او را دستگیر کرد "negro" و "n****r." مور همچنین توصیف یک قاضی به عنوان یک "fucking negro دادرس" که "نیاز به یک گلوله در سر خود را سمت راست وجود دارد و پس از آن و حرکت بر روی. بیایید حرکت بدن از راه و رفتن نگه دارید."

هنگامی که مور اشاره می کند که "همه مردم سیاه و سفید هستند مانند این که" Piner پاسخ "بسیاری از 'em."

"90 درصد از اونا کوین" مور موافقت کرد. "90 لعنتی درصد از 'em."

Piner سپس شروع به بحث در مورد یک "جنگ داخلی" او فکر آینده و برنامه های خود را برای خرید یک تفنگ حمله برای آنچه که او پیش بینی خواهد بود حکومت نظامی. "ما فقط میخوام بیرون بروید و شروع به کشتار آنها لعنتی n*****s. من نمی توانم صبر کنید. به خدا من نمی توانم صبر کنید" Piner گفت.

او بعدها اضافه شده است که به گمان او چنین جنگ لازم بود به "پاک کردن 'em کردن, گاییدن, نقشه. که شما با قرار دادن 'em بازگشت حدود چهار یا پنج نسل است." (مور پاسخ داد: "تو دیوانه ای.")

تحقیقات داخلی یافت می شود که Piner و مور تا به حال به وضوح نقض وزارت برابر مقررات با استفاده از تهمت اگر چه گیلمور در نظر متوقف شده بود از شکستن قوانین.

با این وجود "نظرات شما در مورد مردم رنگ و عملکرد وظایف خود را قطعا یک تخلف از گروه ما استاندارد رفتار با سیاست" بخش موقت رئیس پلیس نوشت: در نامه ای به گیلمور. "تن خود را و مراجع به مردم رنگ صفحه نمایش انجام دیگر از آن انتظار می رود اعضای این گروه است."

در پرونده اول گزارش شهر بندر روزانهگیلمور به دادگاه تجدید نظر برای بازگشت و ادعا نظرات خود را نمی شد نژادپرستانه اما با انگیزه مذهبی.

"من شروع به بحث در مورد یک موضوع که من نگه قوی اعتقادات مذهبی (مسیحی) که در حال عبادت خداوند" گیلمور نوشت. "کتاب مقدس می آموزد که هیچ کس نباید و ركوع و قبل از انسان دیگر و یا بت ها و پرستش آنها است."

او ادعا کرد که چون خود را از نظر مذهبی بودند در طبیعت آنها محافظت می شود اول خود را اصلاح حقوق به باور دینی.

نظرات خود را در مورد سیاه و سفید خود را همکار او گفته بود "نه به دلیل نژاد بود اما به منظور جلب توجه به عدم افسر ایمنی است."

نامه خود را محکوم نمی همکارش نظرات در مورد نسل کشی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب