در حال حاضر اعضای هیئت مدیره تقاضای رئیس جمهور Toni Van Pelt استعفا در میان نژادپرستی ادعا

نه ملی اعضای هیئت مدیره سازمان ملی زنان هستند و در تماس با رییس جمهور, Toni Van Pelt, برای استعفا پس از دیلی ت

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

نه ملی اعضای هیئت مدیره سازمان ملی زنان هستند و در تماس با رییس جمهور, Toni Van Pelt, برای استعفا پس از دیلی تحقیقات نشان داد که الگوی نژادپرستی در طبقه حقوق زنان ،

شورش می آید به عنوان سازمان سیاه, معاون رئیس جمهور می گوید او نیز این موضوع تبعیض و tokenism—و نه حتی شخصا مشورت قبل از در حال حاضر با ارسال بیانیه ای در مرگ جورج فلوید.

"من خیلی ناراحت و دیوانه من به نام مادر من گریه" مسیحی Nunes گفت: روزانه وحش.

به عنوان هیولایی روزانه گزارش این هفته مصاحبه ها و اسناد داخلی نشان می دهد Van Pelt متهم شده بود از رفتار نژادپرستانه با بیش از پانزده سابق در حال حاضر کارکنان و کارآموزان. او معاون سابق رییس جمهور Gilda یازی است ثبت یک تبعیض نژادی و طرح دعوی در دادگاه متهم Van Pelt از هل دادن او را از نقش خود را در بخشی به دلیل او یک بومی آمریکایی است.

در یک ایمیل به کل هیئت مدیره فرستاده مدت کوتاهی قبل از Daily Beast داستان منتشر شده بود نه اعضای هیئت مدیره گفت که این سازمان "باید به رهبری فردی که دارای اعتماد به نفس کامل از آن رهبری و اعضای نه تنها انجام بلکه نشان دهنده ماموریت سازمان است."

"آن تبدیل شده است و برای ما روشن است که رئیس جمهور Toni Van Pelt دیگر است که اعتماد به نفس و ما با احترام به درخواست او استعفا ظرف 24 ساعت" آنها نوشت.

وجود دارد 17 نفر در هیئت مدیره ملی. دوازده رای ملزم به زور حذف رئیس جمهور از موقعیت خود را.

دولت فصل رهبران نیز سازماندهی یک تماس شنبه شب به پیش نویس نامه ای خواستار Van Pelt به استعفا با توجه به ایمیل ها reviewed by The Daily Beast.

Van Pelt پاسخ نمی دهند به متون تماس و یا ایمیل و در حال حاضر نیز نمی پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

روز جمعه پس از Daily Beast پرسش در مورد نژاد پرستی اتهامات Van Pelt ارسال یک ایمیل به تمام شرکت اعضای هیئت مدیره, دولت, رئیس جمهور, کارکنان و تایید اعضای عذرخواهی برای هر گونه صدمه دیده است او ایجاد می شود و مرتکب به پنج مورد عمل برای بهبود نژادی عدالت در درون سازمان.

"همه سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست," او نوشت. "به عنوان یک زن من هرگز درک تجارب زنان از رنگ. خودم را به چالش آدرس ساختاری نژادپرستی و می دانیم که این یک مادام العمر فرایند مداوم است. من نمی فهمم این مهم است که به اذعان خود من امتیاز و تلاش برای بهتر متحد. به عنوان رهبر در حال حاضر یک رهبر در intersectional جنبش فمینیستی من باید خودم و سازمان ما پاسخگو به انجام بیشتر."

روز شنبه, اما, معاون رئیس جمهور مسیحی Nunes—یک زن سیاه و سفید که در زمان بیش از نقش معاون رئیس جمهور پس از یازی چپ گفت: بیشتر باید انجام شود به منظور رسیدگی به مشکلات در این سازمان است. Nunes گفت: روزانه وحش او تا به حال تجربه کرده و تقریبا همان الگوی تبعیض یازی توضیح داده شده پس.

"من فکر کردم که من واقعا می خواهم به قادر به کمک به این سازمان" Nunes گفت. "اما در نهایت احساس می کنم مثل من فقط شده یک نشانه است."

"زمانی که من ارتباط برقرار تجربه من از مردم می خواهم به من [Van Pelt را] از سر و بگویید چه NAACP جلسات او شده است به" Nunes اضافه شده است. "اما شما نمی توانید بگویید من این نیست من تجربه. شما نمی توانید به من بگویید که این واقعی نیست."

Nunes گفت که در حالی که دوره تصدی خود را در شرکت آغاز شده و او شروع به تجربه تلافی به عنوان به زودی به عنوان او را به عقب رانده و در آنچه او را دیدم به عنوان نژاد پرستی در درون سازمان. (در خصوص حادثه ناراحت کننده او گفت: Van Pelt قرار داده و سر او را بر روی یک میز و خوابش در طول نژادی عدالت آموزشی.)

در ماه های اخیر Nunes گفت: او مانده است از اجرایی جلسات محروم از بودجه بحث و دیده می شود و تقریبا در تمام مسئولیت های خود را reassigned به زنان در سازمان است. یک کارمند سابق که از نزدیک با Nunes گفت: روزانه وحش او تا به حال نیز شاهد این درمان است. "به آرامی اما مطمئنا شما می توانید ببینید مسیحی قدرت او نقش او فرصت حتی صحبت بود دور گرفته شده," او گفت:.

زمانی که این سازمان با صدور بیانیه ای در مرگ جورج فلوید در دست مینیاپولیس افسران پلیس در اوایل این ماه Nunes می گوید: او نمی خواست برای کمک به صنایع دستی آن است. او می گوید: او را دیدم این بیانیه در همان زمان تمام اعضای دیگر را هنگامی که آن را بیرون فرستاده شد و تحت موضوع "خط" نمی توانم نفس بکشم' — همه ما تنفس می کند"—یک عبارت یادآور جناح راست پاره "همه زندگی مهم است."

"من سعی می کنم حرفه ای و نه در مورد آن صحبت به افراد دیگر از آنجا که من در تلاش برای رسیدگی به آن راه درست... اما که کار نکرده," Nunes گفت.

"هنگامی که آن پایین می آید به آن, برخی در قدرت هستند و نه فقط گوش دادن و ترجیح بر این باورند که معاون رئیس جمهور است مسائل مربوط به ارتباطات و آن را فقط کار نمی کند به جای اینکه به اعتقاد من تجربه تبعیض نژادی," او اضافه شده است.

پس از Nunes و متعدد دیگر اعضای گله و شکایت در مورد این بیانیه در حال حاضر آن را حذف و به جای آن با یک متفاوت به نقل از معاون رئیس جمهور است.

در سال 2018, 15 کارمندان سابق امضا بر روی یک 2018 نامه متهم Van Pelt از رفتار نژادپرستانه—از جمله با اشاره به در حال حاضر رسانه های اجتماعی, مدیر, یک, آسیایی, زن آمریکایی به عنوان "آن فرد;" صحبت کردن بیش از زنان از رنگ در جلسات و کنفرانس تلفنی و درخواست از کارکنان کنگره Pramila Jayapal, "او چه نام داشت ؟ پنجابی?" این کارکنان همچنین ادعا کرد Van Pelt گفت: دو نفر از آنها که او تا به حال تنها انتخاب یازی به عنوان یک همسر در حال اجرا است چرا که او نیاز به یک زن از رنگ به منظور پیروزی.

یازی در ضمن ادعا می کند در طرح دعوی در دادگاه است که Van Pelt تحت فشار قرار دادند و او را از مسئولیت های خود را و سپس scapegoated او به هیئت مدیره ملی برای مسائل مالی است که در خارج از میدان دید. در یک حادثه یازی ادعا Van Pelt تعقیب او در اطراف دفتر جیغ "شما نمی خواهد در اینجا به سه سال!" با وجود شکایات مکرر از یک محیط خصمانه کار هیئت مدیره رای به حذف یازی در ماه مه سال گذشته است.

"آنها از من خواستند اما آنها می خواستند من را به عنوان یک نشانه" یازی قبلا گفته روزانه وحش. "آنها نمی خواهند من به عنوان یک عملکرد معاون رئیس جمهور."

عضو هیئت مدیره Cheryl Wapes قم-Mayes یک بومی آمریکایی گفت: روزانه وحش که او هم تا به حال با تبعیض روبرو از Van Pelt. او به نام در کل تیم اجرایی—از جمله Nunes—به کنار برای نقش خود را در یازی ایران.

"من می خواهم کمیته اجرایی که در محل به ترک در حال حاضر و اجازه دهید ما را شفا دهد" او گفت:. "نژادپرستی نیست رفتن به دور. این سیستمیک و تاریخ آن را راه راه بازگشت. اما ما می توانید شروع به درمان و مقابله با این صورت معنی دار."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن